/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
operatørlogo
Fra : gud
Vist : 293 gange
150 point
Dato : 15-10-03 22:47

er der nogle der ved hvordan man skifter operatør logo på en nokia 3310

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 15-10-03 23:08

hejsa
hvis du går ind på en af de utallige sider hvor man kan hente operatørloger og finder det du gerne vil have så sender du det til telefonen og så spørger den om du vil gemme det som logo, og det savrer du ja til. man kan kun have et operatørlogo på af gangen så man kan altså ikke gemme dem som med for eksempel billedbeskeder, så vidt jeg ved
m v h

Kommentar
Fra : gud

Dato : 15-10-03 23:12

ja det lyder meget rigtigt men når jeg sender et operatørlogo til telefonen og jeg gemmer det så blir det ikke skiftet der bliver ved med at stå det der hele tiden har stået

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 15-10-03 23:20

lyder underligt.... nu kan jeg ikke lige huske hvad det er den skriver når man har hentet logoet, men du husker vel at sige ok til at gemme det så du ikke bare sletter det igen

Kommentar
Fra : gud

Dato : 15-10-03 23:26

jo

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 15-10-03 23:35

hej igen
hvilken udbyder bruger du for jeg fandt lige lidt her
Kan jeg bruge operatørlogo i min mobiltelefon?
Ikke alle mobiltelefoner kan modtage et operatørlogo. Din mobiletelefon skal være en Nokia 3210, 3310, 3330, 5110, 5130, 6110, 6130, 6150, 6210, 6250, 7110, 8210, 8810, 8850, 8890, 9000i eller 9110. Det er kun muligt at bestille operatørlogoer til din mobiltelefon hvis du har abonnement eller taletidskort hos TDC/VIC, Sonofon, Orange eller Telia. Operatørlogoet vises kun når du er i Danmark

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:25

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag