/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Mikuni TMR.....
Fra : hms
Vist : 444 gange
50 point
Dato : 15-10-03 21:48

Hej.

Er der nogle i gruppen der har erfaringer med Mikuni TMR fladspjældskarburatorer f.eks str.ø36mm ?

m.v.h.
Henrik

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-10-03 00:14

Ja lidt, hvad vil du vide, og hvorfor ikke finde dem på nettet?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hms

Dato : 16-10-03 08:20

Det er mest omkring hvordan de opfører sig i forhold til f.eks mine nuværende Keihin CV32.
(Det kan selvfølgelig være svært for dig at vide, når du sandsynligvis ikke kender disse.)

Også om min benzinøkonomi vil ryge.

Det med at finde dem på nettet er ikke noget problem, men referancer over TMR er ikke nemt at finde

m.v.h.
Henrik

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 16-10-03 10:21

Nu ved jeg ikke hvad maskine du har?, men der skal være en god grund til at skifte, feks. at den anden er tæret, man ikke kan få reservedele, flyder over med benzin eller hvad?
Man kan ikke regne med at få flere HK , bare ved at sætte en større på (undtagen at man har tunet andre motordele)
Man skal også have overvejet om den fysisk kan være der, og om overgangen er i samme størrelse. Hvordan med sjokker, kan man komme til den, og havde den gamle elektriske forbindelser, for temperaturkorrektion, mm.
Og så er der hele sagen om at finde den rigtige dyse (strålespids), til den.
Justering af kabellængde mm.
Håber jeg ikke lyder alt for pessimistisk.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:34

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-04 23:58

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Tit bliver man udelukket af kandu, hvis man ikke lukker ved at give point, og det uanset om svarene kunne bruges, jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Du skal måske bruge Kandu en anden gang?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-02-04 09:44

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Tit bliver man udelukket af kandu, hvis man ikke lukker ved at give point, og det uanset om svarene kunne bruges, jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Du skal måske bruge Kandu en anden gang?
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 02-02-04 10:41

Tak for svaret pallebhansen.