/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
SÅdan spilder nogle brugere andres tid
Fra : nettepost
Vist : 474 gange
1 point
Dato : 15-10-03 21:01

http://www.kandu.dk/dk/tip/5404
----------------------------------------------------------------
citat : "Husk på at kandu er gratis, så hvis du engang i fremtiden ønsker bedre svartider så husk lige at der er bannere på siden som er indtægtskilden for dette site"
----------------------------------------------------------------
Latterligt det er alt hvad der kan siges om et sådant tip.
Men DOD agent, med hang til offentlige klejner.
Hvad får folk lige ud af at vide, noget som normalt selvstændigt tænkende væsener godt ved i forvejen ???
gad vide om e.p. betyder ekstra perfid ?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 21:19

Føj for skam... Hvorfor er du så fjendtlig??

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 21:23

ja, du spilder vores kostbare tid, med dine sure opkast !!
Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 21:31

>nettepost
Er det ikke dig - som har været her tidligere

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-10-03 21:53

Daw zonker.

Kniber det med beskæftigelsen på www.findennar.dk:oD

Jeg har bemærket, at hovedparten af samtlige indlæg kommer fra dig selv - Den store administrator.

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-10-03 21:54

Hej.

Nu ikke så "fjintdlige" svar.

Jeg tro nu ikke det er reklamerne der giver de lange ventetide, men mere al den historik "der spares op" fordi spørgere ikke gider lukke deres spørgsmål.
Jeg kan se, at der er spørgsmål der over et år gamle, og at slæbe på denne unødige mængde af data bevirker i sig selv lange login og svartider.

Jeg tror derfor at spørgsmålet mere skal rettes direkte til "kandu" og bede dem slette alt der er over et antal måneder gammelt.

Hvis et spørgsmål ikke er lukket blot inden for en måned, må man forvente, at spørgeren har fundet alternetivt svar og har "glemt" at lukke det.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 21:56

haiii Ram..nååe du er her...
Og...- det var der den var..det er zonker *LOL* Synes nok jeg kendte det navn *GG*

Ram hvad har du lavet de sidste par dage synes ikke rigtig jeg har set noget til dig?

Sus

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-10-03 22:00

Hejsa Zonker

Have det været på dit eget lille forum Findennar sådan et tips lå,ja så have du fjernet det
Det er du jo så god til altså det med at fjerne det der ikke lige passe dig.
Så hvis du er så utilfreds med de spørgsmål eller tips som ligger her på en af de bedste forums
Hvorfor bliver du så ved med at komme ind og besøge os.

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 22:03

>mango
Ved du hvordan Ram ser ud*LOL* fortæl fortæl

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 22:09

Frida...nej har ingen anelse...desværre, men forestiller mig em mand, der er lidt kraftigt bygget, kommunefarvet hår og ser ganske almindelig ud...dog tror jeg han er lidt speciel...går måske i lidt outreret tøj, alá baskerhue eller lang frakke og ser lidt "klog" ud *LOL*---- nej jeg aner det ikke *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 22:23

Jeg forestiller mig noget helt andet
Måske sådan lidt Morten Grundwald agtig*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-10-03 22:40

Ram2

For første gang i meget meget lang tid er jeg enig med dig.

88% Af de indlæg der ligger på Findennar er skrevet af Zonker
10% Er skrevet af Rudolf
2% Af Familien

Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 22:54

Morten Grundwald *LOL* tjooe det har du nok ret i..men er det ikke også lidt sådan jeg beskrev ham ? *LOL*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 23:03

>mango
Synes du virklig at Morten Grundwald ser klog ud baskerhue??? nix - det tror jeg dog ikke

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 23:14

Nååe Nettopost har du ellers noget på hjerte...Bare læs af - vi ka godt tåle det.
>ellebye Du har forresten fuldstændig ret i det du skriver..

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 23:22

naiii..det kan da godt være *LOL* men speciel det var han da!! *LOL*
Og hvor bliver han af, den lille *GG* RAM nu må du jo ind og forsvare dit udseende *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 15-10-03 23:27

Ja Brian

Siden du bor i Esbjerg kan det kun være lugten af fisk der rammer din hjerne, aktivitet er der da ikke.

Og Siden du fik et los i røven sammen med din medskipper ramklamskid, går det faktisk uden problemer, men du læse rjo også KUN det du som anonym bruger har adgang til.

Alt det som giver noget ligger gemt bagved det at være medlem på :

www.find-svar.dk fjern -

Og Brian pivskid, hvem er det lige som leger karl smart herinde og bliver til grin overfor sin lille strikkeklub... übermeister Brian, hemmelig DOD agent, licens til at dræbe lagkager.

Og nej Brian pivskid, 241 medlemmer er faktisk ret flot gået på så kort tid når man tænker på at det er et fritidsprojekt. hvor langt ville du være kommet ..... Ikke engang kvart så langt.

Ellebye Kandu mafiaen og deres undersåt (webmaster) har fået dette at vide mange gange uden der er sket en skid. Men det erfarer du jo nok på et tidspunkt.... eneste side der virker hvor ramklamskid og brian pivskid ikke ville have en chance er :

www.eksperten.dk

og der ville de få et los i røven med det samme.... men ikke her der beholder man containerfolket... affaldet.

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 15-10-03 23:28

ja www.find svar.dk

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 15-10-03 23:28

nænæ her er en god plan, køb en god solid ballon, pust den op med en kæmpe prut, og indhaler nu al gassen igennem næsen..dette vil temmelig sikkert gøre dig bevidstløs, og os andre en velsignede fred..

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 15-10-03 23:29

Ja Melander med alt det lort du lukker ud er der til at hele øresund dør

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-10-03 23:38

Jeg vidste ikke, at Brian også blev smidt ud fra find svar.
Er jeg den eneste, der har forladt det uden misstemning?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-10-03 23:39

Zonker

241 medlemmer-ja sådan ser det ud

Når du herinde er oprettet men en utal af navne
tja så er det nok også dig selv der har oprettet de fleste brugernavne inde på www.Findennar.dk
Så mon ikke tallet 5 ville være mere passende at skrive.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-10-03 23:42

Hejsa Rellom

Jeg blev ikke smidt ud fra findsvar
Jeg gik selv,og det er jeg meget glad for
så skulle det være sat på plads

Mvh og forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-10-03 23:43

Hm, selv om man skriver sitets navn i to ord,
bliver det alligevel til en gabende smiley.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 23:43

Puuha..hvem har lukket vinduet op..her lugter af lort

Zonker..kan du ikke bare blive inde ved dig selv og lad os "andenrangsmennesker" hygge os i fred ?

Du får lov at have din site i fred, så opholder vi os bare her...i fred!! PEACE !!
Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-10-03 23:48

LIlle zonker.

Hvor naiv kan du være - Jeg har da været inde og kigge på lortet i din rodeforretning som medlem, og blev slettet, fordi jeg lod mig opdage.

Men lille zonker jeg er medlem igen på din skodside, med flere profiler - ved bare ikke hvad jeg skal bruge det til - der sker jo ikke noget som helst andet end dit plapren.

Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 23:55

Nej..det har du ret i RAM jeg er også medlem, men har opgivet flree gange overhovedet at logge ind på sitet, der har være så meget rod, at jeg simpelthen ikke gider mere..mails fra www.gab.dk bliver bare slettet, jeg gider ikke engang at gå ind og melde mig ud...sååe zonker du må gerne slette mig fra sitet.
Mango

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-10-03 23:56

Hej Zonkerman ....

Troede fandenfisemig ikke du kom her mere

Synes forresten din side ofte er nede ???? - Jaaah må jo indrømme jeg med største nysgerrighed følger dig lidt endnu - for det er et interessant studie.

Medlem det er jeg godt nok ikke - den fornøjelse vil jeg lade dig vente lidt med endnu.

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-03 12:40

Gammelt fjendskab ruster ikke

Gamle brokkehoveder alle til hobe Hva' sku' jeg gøre uden jer..?

nettepost -> Kan du ikke li' lugten i bageriet, synes jeg du skal daffe af...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-03 12:43

Ps. Vi kunne jo alle melde os ind i findsvar.dk og brokke os til den store guldmedalje. Et rigtigt Web-Event

Det hedder vist WEB MOBS eller noget i den stil.

Det er bare at aftale et tidspunkt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-03 12:47

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-10-03 12:47

DEN er jeg er med på

Nævn tid og sted..............

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-10-03 12:50

Sted?????

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-10-03 12:50

Jeg deltager osse meget gerne - nu jeg har et par fridage kan de da ligeså godt gå med at lave noget nyttigt *G

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-03 12:52

ram2 -> Vi kan da prøve at bikse noget sammen i smalltalk; f.eks på mandag kl.12. Jeg skal prøve at hente nogle sjukker ude fra byen til at køre parallelt fra deres sites. Lad os lave lidt ballade

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-10-03 12:54

Sjukker??? Hva' er det??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-03 13:04

ram2 -> Nørder bag nedrullede gardiner rundt omkring på netcaféerne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-03 13:08

Frk.Uro kalder. Der står øl og øl på menuen. Hopper af til mandag, hvor frøkenen igen skal på abejde. Nu vil hun på Erik's.

Vi sludres ved

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-10-03 21:49

jaja zonker, vær glad for at du vil have mig til at fise så alt liv i øresund dør, hvis du gjorde det, ville den kæmpe tank du render rundt med foran, temmelig sikkert sende dig i kredsløb om jorden, hvilket igen ville give dig en berømmelse du ikke har fortjent.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-10-03 22:42

Hi Hi...synes godt nok efterhånden at humoren er blevet plat her på det sidste..men skidt bare vi hygger os.....og det gør vi jo !! Kik bare i traden Frida (smalltalk) ..det kan ikke synke lavere *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-10-03 00:34

>zøllelillezonker.

Har luret lidt på din forkærlighed for alt, hvad der har med fæces at gøre.
Bare i denne korte og kedelige tråd nævner du ordene lort, røv, og skid så mange gange, at jeg klart mener der er tale om en fase i dit tidlige liv du ikke færdig med.

Den fæcale fase plejer normalt at være overstået i 2-3 års alderen, men for dit vedkommende er det åbenbart trukket lidt (meget) ud. Denne hos dig ekstremt forsinkede fase skinner tydeligt igennem i de tråde du har deltaget i, både før og efter du blev smidt ud af Kandu. Opsøg dog en børnepsykolog, der kan du under opsyn få lov til at klappe bæ, så du kan blive færdig med den del af din udvikling, og blive rigtig stor

Skulle der imod min bedste overbevisning ikke være tale om et kiks i din tidlige barndom, må der være tale om elementær fækal inkontinens, som normalt kan klares operativt. I dit tilfælde vil det dog give kirurgen visse problemer, idet man ikke ville vide hvilken ende der skulle tætnes. Det er ualmindeligt at have patienter med Rectum i begge ender

Det er samtidig påfaldende, at du gentagne gange logger dig ind med nye profiler på Kandu, på trods af at du ikke kan bære at være anonym. Dit selvoptagne ego kan ikke holde ud at tro, at vi ikke ved hvem der står bag dit nye nick. Du kan simpelthen ikke lade være at afsløre dig selv. Ganske vist meget længe efter, at vi andre har spottet dig p.gr.a. din stereotype fremtoning.

Du er og blir' zøllelillezonker.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-10-03 00:44

Føj for skam - Rectum i begge enderer du nu helt sikker på det Ram??
Nogle mennesker er jo desværre bare så uheldige at blive født med et defekt Gen
Men helt ærlig - Rø. i begge ender - det tror jeg nu ikke

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-10-03 00:50

>Frida.

Hvorfor sover du dog ikke på den tid af natten??

Hvis den ikke har røv i begge ender, så er der kun psykologen tilbage, hvor den må sidde og klappe puha til den er kommet igennem fasen

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-10-03 01:11

Klappe puha *LOL* så hellere Rectum i begge ender.

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:55

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>