/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows xp/home edition
Fra : frederikshavn
Vist : 365 gange
50 point
Dato : 15-10-03 15:48

Vi er nogle stykker der ikke kan blive enige om,hvilket styresystem,der er det nyeste,valget står mellem xp pro,og xp home edition,er der nogen som kan fortælle hvilket der er det nyeste

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-10-03 15:59

umiddelbart vil jeg sige samtidig. Styresystemmet er jo det samme, men pro indeholder bare flere funktioner som f.eks. bruges i virksomheder, men jeg leder da lige efter en dato

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-10-03 16:07

Jeg kan ikke lige umiddelbart finde en dato, men siden dengang er både Windows XP Tablet PC Edition og Windows XP Media Center Edition så man kan vel sige at ingen af jer har ret

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-10-03 16:24
Kommentar
Fra : catbody

Dato : 15-10-03 16:59

de udkom på nøjagtig samme dato

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 50 point
Dato : 15-10-03 17:05

Der er også udkommet en 64 bit version siden dengang:
http://www.microsoft.com/danmark/products/windows/windowsxp/news/64bit.asp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-10-03 17:42

samme dato som uffe og catbody siger

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-03 18:47

Spørgsmålet hvad er det nyeste, og vel ikke hvornår de kom.
Jeg mener at Xp home edition egenlig er det første og den blev kaldt NT5 i beta version
Overbygningen som blev til XP pro er så lavet senere og må være den nyeste.
Selv om de blev udgivet samtidig kan de jo ha' forskellig alder.
Men måske ta'r jeg fejl.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 15-10-03 18:56

Tak for svaret Uffe29.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-10-03 20:05

Det var så lidt