/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mit indlæg
Fra : laro
Vist : 231 gange
20 point
Dato : 15-10-03 14:42

Jeg har skrevet et indlæg og sendt det,
men uden overskrift. Hvordan i himlens navn
finder jeg det igen??

Kommentar
Fra : Katte_mis

Dato : 15-10-03 14:50

du kan ikke sende dit spørgsmål hvis ik du har skrevet en overskrift! Så let er det...
Måske har du komme til at lave mellemrum altså så der ik står noget er det du mener?

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 15-10-03 14:56

Hvis det er blevet postet, så kan du finde det under "din historik", du trykker bare på linket til venstre, så kommer det frem...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-10-03 14:59

Du klikker på dit eget navn, så kan du se om du har stillet andre spørgsmål end dette.

mvh ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-03 16:23

Har du lavet et nyt spørgsmål/et tip/et indlæg til eksisterende spørgsmål.
Du kan evt. gå op på siden og trykke på det lille forstørrelsesglas, skrive nogle af de ord (helst specielle ord) som du har skrevet i dit indlæg og tryk på søg.
Så burde dit spørgsmål/tip/kommentar komme frem hvis det eksisterer.
Et lille tip er: Inden du sender, tryk på tasterne ctrl + A og ctrl + C så har du gemt dine guldkorn og kan sætte dem ind igen med ctrl + V hvis det ikke lykkedes at sende.
Emesen.