/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mms opsæting til nokia 3510i
Fra : Nick15
Vist : 684 gange
27 point
Dato : 15-10-03 13:10

Hej jeg har et lille problem min mms opsætning er der nogle der kan hjælpe mig med det?

Mvh Nick

Accepteret svar
Fra : Katte_mis

Modtaget 37 point
Dato : 15-10-03 13:46

Prøv at sende en sms med indholdet MMS N til 1221 så skulle det virker inden for 24 timer det gjorde jeg i hvert fald og det virker nu Du modtager en sms som en betræftelse på et tidspunkt.

Kommentar
Fra : Lifeform

Dato : 15-10-03 14:53

Holaaa Nick15

Hvilken udbyder har du ?

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 15-10-03 16:14

Telia

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 15-10-03 16:17

det virker ikke (nummert er ikke i brug)

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 15-10-03 16:42

hejsa
vi havde også problmer med at få vores telia opsætning til at virke. Vi ringede til dem og så fortalte sendte de en opsætning til os prøv det

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 15-10-03 16:43

hejsa
vi havde også problemer med at få vores telia opsætning til at virke. Vi ringede til dem og så sendte de en opsætning til os prøv det

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 15-10-03 16:44

ups... sorry

Kommentar
Fra : Lifeform

Dato : 15-10-03 17:06

Hola Nick15

Jeg bruger selv Telia Express med min T610, og det var også en kamp uden lige at få det til at virke..

Indtil jeg brugte Sonofon's online opsætning's side :

MMS på Nokia 3510i

Tryk på Menu
Gå til Beskeder og tryk Vælg
Gå til Besked-indstillinger og tryk Vælg
Gå til MMS-beskeder og tryk Vælg
Gå til Forbindelses-indstillinger og tryk Vælg
Gå til rediger aktive MMS-indstillinger og tryk Vælg
Marker Indstillingsnavn tryk Vælg indtast "Sonofon MMS" og tryk OK
Marker Startside tryk Vælg, indtast http://mms.sonofon.dk og tryk OK
Marker Databærer tryk Vælg marker "GPRS" og tryk Vælg
Marker GPRS-adgangspunkt tryk Vælg, indtast "sonofon" og tryk OK
Marker IP-adresse tryk Vælg, indtast "212.088.064.008" og tryk OK
Marker Godkendelses-type tryk Vælg marker "Normal" og tryk Vælg
Marker Brugernavn tryk Vælg, indtast "sonofon" og tryk OK
Spring over Adgangskode
Tryk på Tilbage
Marker Aktive MMS-indstillinger tryk Vælg. marker netop oprettede indstillinger og tryk Aktiver.

Du bruger selvfølgelig bare Telia's manuel opsætning i stedet for ;) og fylder det ovenstående med dem.

http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/pPage?url=/pages/documents/private/MMS/MMSSetups/MMSSetupsFrontpage.jsp

HUSK :

Når du har fulgt vejledningen og indtastet alle oplysningerne korrekt, skal du kontakte Telias kundeservice på tlf. 80 10 10 80 for at blive endeligt aktiveret.

Håber det kan hjælpe dig

M.v.h.

Lifeform

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 07-03-04 16:15

Tak for svaret Katte_mis.