/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Pakke hjem fra tyrkiet ?
Fra : makholm
Vist : 1165 gange
200 point
Dato : 15-10-03 00:12

-HEJSA-

jeg ville lige hører om der er nogen der har en erfaring med at sende en pakke hjem fra tyrkiet ?
da jeg skal der ned om 2 dage og godt vil have mere med hjem en der kan være i kufferten (20kg)
og så havde jeg tingt mig at gå på post huset og sende det til mig selv

kan det lade siggøre ?
og hvad vil eks. en 10 kg pakke koste ?
og er der nogel der har prøvet det før hvor dan foregår det i tyrkiet ?

mvh Makholm

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 15-10-03 05:48

Hej,
Den billigste måde er at få det fragtet med skib, det tar lidt længere tid men er somsagt billigst. Posthuset kan oplyse dig om priser.
God tur
Laurenzio

Kommentar
Fra : makholm

Dato : 15-10-03 05:58

ok Laurenzio

men det var nu også mere hvordan det gore går nede i tyrkiet osv...

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 15-10-03 07:40

Hvorfor ikke bare betale overvægt, ved flyselskabet? Det er slet ikke så dyrt, som mange tror.
Du kan få oplyst hvad det koster pr. Kg. ved flyselskabet.
Fordelen er jo, at man har pakken med det samme, og skal ikke vente flere uger på den.

Jeg havde for nyligt 20 ekstra kg. med til Miami Pris: Kr.825,00

God Tur
MVH

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 200 point
Dato : 15-10-03 10:49

Prisen på overvægt varierer fra 15 - 250 kr. Afhængigt af det selskab, som man rejser med.
Du kan se mere på denne side http://www.rejse-kufferten.dk/fly_informationer.htm
Kontakt det flyselskab, som du skal med. Jeg ville foretrække selv at tage "overvægten" med hjem. Så er du da sikker på at få pakken.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : makholm

Dato : 03-02-04 00:11

Tak for svaret ans.