/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
DVD brænding
Fra : Formand1
Vist : 365 gange
50 point
Dato : 14-10-03 22:28

Hej alle

Jeg har nettop købt en DVD brænder og glæder mig nu til at komme igang med at tage backup af mine originale DVD'er

Jeg har bare det problem at jeg ikke ved hvilket software jeg skal bruge. Som mange sikkert er bekendt med så fylder de fleste film over 4.7 GB, man skal derfor have et program der kan dele filmen op på to skiver.

Jeg har prøvet med Nero 6 men kan ikke få den til det, hvad skal jeg bruge ?????

Hilsen Formanden

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 14-10-03 22:37

Jeg tror Real Clone DVD kan klare det

Beskrivelse:
Copy DVDs with a DVD burner. Back up your DVD movies to DVD-R. The DVD copied by Real Clone DVD is the same as the original DVD: menus, trailers, features, and video and audio quality. Its easy to use with no complicated settings--just three clicks and youll get a DVD backup in two hours. It supports most DVD burners, including DVD-R/RW, DVD+R/RW, and DVD-RAM. It can shut down automatically after the DVD copy is created. Support multilanguage.

Du kan downloade den her

http://realclonedvd.lookingat.us/download.htm

Mvh Brian

Kommentar
Fra : technet

Dato : 15-10-03 01:27

denne her også god og så kan den tage menuer med og så er det freeware

http://www.dvdshrink.org

Godkendelse af svar
Fra : Formand1

Dato : 16-10-03 12:21

Tak for svaret briani.