/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
gpedit.msc i XP Pro
Fra : NKSDK
Vist : 486 gange
200 point
Dato : 14-10-03 19:55

Hej

Jeg kan ikke få "gang i" subj. - får hver gang fejlmeddelelsen: Snap-in kunne ikke initialiseres. Dog åbnes vinduet 'Gruppepolitik', men desværre står højt og larmende, at oprettelsen af snap-in mislykkedes.

Det skal siges, at der under installation af XP må være sket en fejl, for jeg manglede helt gpedit.*-filerne i System32-folderen. Dem har jeg siden skaffet, men det hjælper lige lidt - jeg har kørt mmc og forsøgt ad den vej at tilføje snap-in, men gpedit optræder ikke blandt mulighederne.

Kort sagt: Det virker, som om XP ikke ved, at filerne er tilstede - hvordan ændrer jeg det?

På forhånd tusind tak for hjælpen

Mvh

NKSDK

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 210 point
Dato : 14-10-03 20:01

Du skal lave en repair

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm

Arlet

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-10-03 20:24

Først prøver du at reparere XP, du skal bruge din Win XP. Tryk start tryk kør og skriv sfc /scannow tryk ok løser det ikke problemet så:
Sæt din Win XP cd i og vælg: Ret fejl R (Repair)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:33

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : NKSDK

Dato : 23-12-03 08:28

Tak for svaret arlet.