/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fejl under åbning af Outlook Express
Fra : olarsen
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 14-10-03 18:51

Følgende meddelelse kommer op når jeg vil starte OE.

Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'localhost', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10061, Fejlnummer: 0x800CCC0E.

Inden dette skete ville jeg installere NAV 2001 fra en (nu gammel) CD-ROM som fulgte med min PC. Under inst. kom der en meddelelse op om at port 110 skulle bruges for at scanne e-mails, i min naivitet troede jeg at det var port 110 på min router, denne port blev enablet og så havde jeg balladen. NAV 2001 er deinstalleret og routeren tilbage til 'det normale', men der er stadig ingen mail til mig.
Hvem af jer specialister kommer først med det rigtige svar?

mvh ole

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 18:59

Har du XP så lav en gendannelse, fra før du indstallerede NAV.
Emesen.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 14-10-03 19:05

Hej emesen

Undskyld at jeg glemte denne vigtige detalje, men jeg har W2K pro.

mvh ole

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 14-10-03 19:17

søg i hjælp:
genoprettelse efter nedbrud, reparationsproces
Der er også denne lange seje mulighed.
Du kan også vælge at geninstallere Windows 2000 oven på et ødelagt Windows 2000-system. Dette er tidskrævende, men praktisk, hvis reparationsprocessen ikke løser problemet. Hvis du geninstallerer systemet, risikerer du at miste de ændringer, der er foretaget på systemet (f.eks. Service Pack-opdateringer), og du bliver nødt til at geninstallere disse opdateringer.
Emesen.
Men der kommer forhåbentlig nogen forbi som kan gå ind og pille i din reg.database

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 14-10-03 19:51

Jeg måtte genoprette min konto 'fra grunden' . . . det hjalp. Tak for din hjælp

mvh ole

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 14-10-03 19:53

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 19:58

selv tak - og det var da heldigvis den nemme løsning.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 15-10-03 01:44

Hej emesen,
Så vidt jeg kan se har du fået dine svar point, men spørgsmålet står stadig åbent, eller hyr?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-03 09:41

Spørgsmålet er lukket, men ikke forsvundet. Alle kan både se og kommentere det.
Dog skal der bruges af opsparede point, for at kunne åbne og kigge med på et lukket spørgsmål.
Emesen.