/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJÆLP MIG!
Fra : Kettedk3
Vist : 694 gange
220 point
Dato : 14-10-03 15:51

Hejza!

Jeg har CS 1.5 og når jeg laver en LAN bane, så kommer der en boks frem hvor der står "Could not load library C:\Sierra\Half-Life\cstrike\cl_dlls\client.dll" og så kan jeg ikke spille! Hvad gør jeg ??

Please hjælp mig!

/Kettedk3

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-10-03 17:37

Prøv at downloade den sidste nye patch til CS så skulle det virke! http://www.counter-strike.net/downloadcs.html

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-10-03 17:39

Eller brug sierras online værktøj det burde være installeret under programmer! ellers hent det her http://www.gamexperts.com/index.php?patch_id=702

Kommentar
Fra : Kettedk3

Dato : 14-10-03 18:58

Hej Tedd!

Jeg kan ikke hente det der program...

Hjælp mig lige..

/Kettedk3

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-10-03 22:53

På din CS cd burde det osse ligge! Prøv først at kigge under Start > Programmer og se efter et program der hedder noget med Sierra online? Ellers må du kunne installere det fra Cd'en

Kommentar
Fra : Kettedk3

Dato : 15-10-03 10:54

Hej Tedd!

Jeg HAR det der program, og så beder jeg den om at opdatere HL og CS.
Så når jeg klikker "Start" så står der "Verifying internet connection". Det gør den i ca. et minut, og så kommer der en boks frem hvor der står: Your connection to the Internet is invalid. Please check your settings, and try again.

Hjælp mig.

/Kettedk3

Kommentar
Fra : meinert4230

Dato : 16-10-03 00:34

hejsa

hvad er CS

mvh meinert

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-10-03 00:45

prøv at lede efter CS patches på ww.google.com! Meinert CS er Counter Strike Et af de meste berømte onlinespil der er lavet!

Kommentar
Fra : meinert4230

Dato : 16-10-03 01:06

Counter Strike nej tak ikke mig forvel !

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-10-03 01:07

Du kan jo osse prøve at downloade stream men det er en bigger!!! http://www.steampowered.com/

Accepteret svar
Fra : meinert4230

Modtaget 220 point
Dato : 16-10-03 20:43

hejsa

SLET SPILLET OG INSTALER DET IGEN, OG SÅ SKULLE DET VIRKE. FOR EFTER HVAD JEG KAN LÆSE PÅ PÅ DIN BESKED C:\Sierra\Half-Life\cstrike\cl_dlls\client.dll" STÅR DER AT DER MANGLER EN FIL. HVIS DEN GØR DET IGEN SÅ PRØV AT DOWNLOADE DEN NYESTE VERSION FRA www.boomtown.dk

MVH Meinert 4230

Godkendelse af svar
Fra : Kettedk3

Dato : 16-10-03 23:44

Tak for svaret meinert4230.