/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
frida
Fra : tutfis
Vist : 2172 gange
352 point
Dato : 14-10-03 14:11

hjælp har i hørt at frida er blevet væk, da hendes familie savner hende meget, er der oprettet en hjemmeside www.findfrida.dk og udlovet en dursør for at finde hende......

hmm er du blevet væk frida, hvor er du??????

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-10-03 15:35

Den kunne godt være dobbeltbundet

mvh
dabj

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 14-10-03 16:02

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 17:02

Er det Frida? - altså den fridaflip vi kender
Jeg mener bestemt "vores" Frida har længere ben.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 18:40

Vov vov... Grrrrr.... Hent pinden.... >»)))(*> ........... Fisk !!!

Fiskeben...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-10-03 19:07

->emesen
hvorfra ved du det med ben

->molokyle
Pas på du ikke får de ben stukket ned i halsen

dabj

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 19:13

Okay tutfis - du hygger dig rigtigt
Men altsåå - skulderhøjde 60 cm?? Må jeg være fri og jeg lister altså ikke rundt i diverse udhuse og indkørslerjeg kunne jo risikere at blive identificeret på min øretatovering "S 11974"
>emesen. Du har ret!! - men hvorfra - kender du til længden på mine ben???
>Molo. Legen med pinden kender jeg godt

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 19:18

frida flip -> Puhh.... jeg blev helt nervøs

Ps. Hér hygges også !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 19:21

Det ' en hem'lighed.

</MOLOKYLE> - når du fisker med kastestang - så skal du ikke hive fangsten så langt ind på land hvis der er katte i nærheden.

Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 19:41

Tatoveringer...? Nu bliver det interessant og intimt.. ? Hvor ?

emesen -> Når jeg står ud i frådende sø, med hele udstyret, for at få lidt 'Riv i Kæppen' snupper jeg som regel et par go'e Svenske Høstsild : De Figther godt, lugter af fisk, men smager af kylling ...!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 19:48

Havet - </MOLOKYLE> - havet. Vi har ikke nogen sø der kan være frådende.
Svensk Høstsildeben, var det sådan en du tegnede, for så vil jeg hel're ha' en øl.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 19:56

>emesen.
Lukker du virkelig øl op for dine gæster??? Det anede mig, at du er den galante type

>Molo.
Har du aldrig overvejet at blive CT-scannet??? Måske mange af dine underfundige sp. derved vil blive besvaret

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 20:00

FF -> Ork jo ...og er blevet det gentagne gange ! ..uden resultat

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 20:02

En CT-scanner opløser kun til 10my - så det kan man ikke.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 20:02

Iøvrigt : Ikke ét ondt ord om gode ben

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 20:05

em-exe'n -> ...taler af erfaring`?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 20:08

Frida! - jeg kender ikke til længden, men bare at de var længere.
"....Jeg mener bestemt "vores" Frida har længere ben........."
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 20:11

molo - ja de prøvede også med mig. Derfor kender jeg mindste-målet.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 20:17

>emesen
*LOL*blev et kort øjeblik nervøs - fordi min nabo nemlig hedder Eyvind men kom så i tanke om, at du jo er emesen - og ikke Eyvind

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 20:27

Pussigt - min nabo har hund, men det er en Dansk-Svensk gaardhund. Den er jo glathåret så det ...... Jeg tør ikke fortælle hvad hun hedder.
Eyvind..........øh Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 20:31

Emesen eksisterer ikke - men MSN stavet på dansk = eMeSeN

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 20:35

Mener du dermed, at en Airedale-terrier er krøllet eller hvad???
Tror jeg står af tråden nu - det bliver jo værre og værre

Frida (hedder den Dansk-Svensk gårdhund virkelig det??)

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 20:37

heyson frida....

jeg tænkte at jeg godt kunne bruge et godt grin når jeg kom hjem fra arbejde...... og det fik jeg men sku også på arbejde.... mine små udviklingshæmmede drenge blev ALT får meget de har gået og slået mig i røven med en fluesmækker og dvs andre ting det er sgu rent sexchikane at komme på arbejde!

har du styr på drengene frida?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 20:43

Dér er edder Perk..Mai.. Løjn ; M and M's ....'es ; er det : De der små chokolade linser med Logo : M&M

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 20:46

Nej nej "hun", det er jo naboen. Og hun hedder ikke Frida - men jeg tød stadig ikke fortælle hvad hun hedder(naboen altså)
Og Tutfis! Frida har ikke styr på drengene, for hun (Frida) kan næsten ikke styre sig selv.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 20:48

Nej nej "hun", det er jo naboen. Og hun hedder ikke Frida - men jeg tød stadig ikke fortælle hvad hun hedder(naboen altså)
Og Tutfis! Frida har ikke styr på drengene, for hun (Frida) kan næsten ikke styre sig selv.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 20:52

Styrbjørn her... ingen kvinder ombord ! Frida over bord

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 20:53

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 20:53

hva emesen kan du styre tastaturet og hvad hedder naboen?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 20:54

Em'n'Em -> Flirter du nu 'også' m. FF ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 20:56

hmmmm molo; ingen kvinder ombord sidst jeg tjekkede efter, så var jeg altså hun køn......

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 21:00

Næ, men jeg har nu prøvet at køre med flere HD og to skærme, og nu hvor jeg prøvede med to mus, så gik det aglt - selv tastaturene virker ikke på samme comp.
Emesen. (ikke Frida's nabo)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 21:00

tutfis -> (skørt nik ...) -> Tror du ikke FF er køn ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 21:01

en dag da gud var færdig med at skabe verden, kaldte han på adam og eva.
gud sagde jeg har 2 gaver, adam spurgte hvad er det?
gud svarede det første er en p.. og adam råbte op den vil jeg ha den vil jeg ha.
adam fik den første gave og løb ned på stranden og tissede mønstre i sandet med hans nye gave.
eva kiggede op på gud og sagde hvad får jeg så?
gud svarede ja eva, du får en hjerne.......!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 21:05

Der mangler en gave

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 21:06

hmm er det skørt nik?

jo jeg tror bestemt at fridaflip er køn og HUNKØN osv osv osv...........

i kan altid se: http://www.kandu.dk/dk/spg/24268 er i mænd eller mus, i den tråd var det vist alle mænd(mus) overbord og kun hunkøn tilbage..........

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 21:11

Dette:
Start>programmer>tilbehør>systemværktøjer>introduktion
Det nåede han ikke, for hun snakkede så meget, at hun ikke hørte det.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 21:11

emesen-første gave fik adam og den anden gave var en hjerne og den fik EVA!
så hvilken gave mangler?

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 21:14

ang skørt nik du kan altid fortælle mig hvad det står får?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 21:16

*LOL* I er sgu en broget forsamling.
>emesen
Hvaffor en gave er det liige du tænker på???

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 21:18

Dette:
Start>programmer>tilbehør>systemværktøjer>introduktion
Det nåede han ikke, for hun snakkede så meget, at hun ikke hørte det.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 21:19

godt frida du lige kiggede ind..............

ja det er en broget forsamling af mus

ja emesen hvad var det får en gave??????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 21:26

Næh.. Hm... er et skørt nik..

'Nik' = Nick-Name.. Molokyle står for...? og tutfis for TF ..og fridaflip for FF ..eller ?

tutfis -> Vil du virk'li' ha' HELE molokyle historien? Jeg troede det var fnoller.... ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 21:33

nej den har jeg vist hørt før! altså molokyle historien!
du skrev; tutfis -> (skørt nik ...)

og ok det er nok skørt og hvad tutfis står får, helt ærligt så aner jeg ikke hvad tutfis står får, men det er et kælenavn jeg fik af min X......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 21:38

Jamen, det er da iorden; Nej : Du har ikke hørt molokyle-historien! I så fald : Hvor ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 21:44

synes bare at der har været en del i diverse tråde om hvordan det er stavet forkert osv.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 21:46

Den manglende gave>
Start>programmer>tilbehør>systemværktøjer>introduktion
Det nåede han ikke, for hun snakkede så meget, at hun ikke hørte det

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 21:48

Molo.
Tror tutfis har hørt historien på det psykiatriske hospital, hvor hun arbejder.

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 21:51

frida dog

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 21:59

TPD : Tro På Det

Næhh... Pral... !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-03 22:01

<MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 22:02

Molo.
Har du bagbundet frøken Uro??? plejer hun ikke at tage over efter kl.20

Tutfis.
Det er anden gang idag - du siger Frida dog

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 22:09

frida der har da også været gang i dig i dag.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 22:16

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 22:18

Jaaa... men jeg ligger altså også syg - og aner ikke, hvad jeg ellers skal få tiden til at gå med

Men nu er jeg altså også træt!!! Husk på at jeg ifølge "DIT" link, har strejfet en del omkring her på det sidste

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 22:23

nååååårh emesen og molo er blevet

jeg vil nu også selv hoppe af dog ikke sove tid endnu!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 22:59

Ingen har opdaget gaven endnu??? Emesen skriver:

Start>programmer>tilbehør>systemværktøjer>introduktion

Den er ski da sød !
Og øv jeg er vist kommet lidt sent ind på denne tråd, folk er gået iseng..jeg er nok den enste der har efterårsferie?

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 23:05

Godaw Mango....
Forstår du den med gaven???

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 23:11

Jeg var ikke helt gået i seng.
Hvis i ruller op ad tråden, så ser i beviset på gaven.
Den er der 3 gange, uden at i opdagede den.
Emesen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 23:12

tjaaee, er det ikke noget med:
Start: man finder "startknappen"
Tilbehør: mandens lem
Systemværktøjer: forskllig måde at behandle den på !
Introduktion: øøhh man ved hvordan

Kan sgu godt være jeg har misforstået noget, eller har for meget s.. på hjernen..er jo græsenke for tiden *LOL*
Glæder mig til han kommer hjem igen *GF*

MVH. Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 23:14

emesen..jeg gjorde da *GG* er det rigtigt det jeg er kommet frem til ?? Eller snakkede vi for meget...er det bare det??

Sus

Lidt flov hvis det bare var det !!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 23:17

Næ - det var bare - for at kunne bruge den hjerne som Eva fik, manglede hun at få introduktion i at bruge den.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 23:18

Nu har jeg rullet og rullet, men nope - jeg fatter stadig ikke en skid
Kan det mon være fordi jeg er blondine
Mango du er brunette!!! Du er vist lidt mere vaks eller va??

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 23:19

Orv emesen der snød du sgu godt nok tøserne

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 23:26

som bare *GG*..shit..hvad hjertet er fuld af flyder munden over med hva ? *LOL*

Og i som troede at det kun var blondiner der havde sex på hjernen

Sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-03 23:27

Så nu kan jeg godt
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 23:30

Ham emesen er en sjov fyr. Har du aldrig lagt mærke til, at han dukker op de særeste steder. Smider et kort indlæg - og regner derefter med at vi alle sammen forstår hvad f..... han snakker om*LOL*
Vi fik hermed bevist at brunetter heller ikke er for smarte

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 23:35

Frida..hov hov

Man har vel lov at have en dårlig dag *LOL*

Og...du skriver jo selv at han tror vi alle forstår hvad der foregår inde i hovedet på ham...nu er jeg jo ikke tankelæser vel? *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 23:43

Jeg sidder sgu stadig og griner - og kan ikke lade være med at tænke på emesen som nu er gået i seng*LOL*

Tror du ikke - han synes vi et par høns som han til hver en tid kan tage røven på*GG'
Vi må tage fusen på ham en anden dag...Helst på en af dine gode dage
Må sige at du trods alt havde fundet en mulig forklaring på den der "gave"*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 23:54

Jo vi skal tage ham godt og grundigt på røven...så emesen..pas du hellere på..der er 2 fritgående høns på færde *GG*
Ja jeg synes da ellers min udlægning af gaven var helt god..syns du ikk? *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 00:01

Hvis det nu viser sig, at Eyvind virkelig er min nabo - så forstår jeg sgu godt at hans kone er lidt vrissen
Og jo Mango din version havde masser af kvindelig finesse

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 00:05

hej i hønsegården.....

denne høne kan altså meget bedre li mango's løsning på den med gaven......
så kan det godt være at denne høne også har får meget s.. på hjernen

også er det vist bevist brunetter/svag rødhåret heller ikke havde regnet den kedelige løsning ud.......

og jo han har det med at dumpe ind de mærkligste steder og det samme gælder altså også lidt for molo

maria

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 00:06

Ps. Samt lidt teknisk snilde (systemværktøjer> forskellige måder at behandle
den på*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 00:09

desuden så trænger ham emesen til at der er nogen som tager hak godt og grundigt i røven.....

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 00:12

ups hak=ham

ja teknisk snilde (systemværktøjer) ellers bliver det sgu da nok lidt kedeligt

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 00:18

I grunden mærkeligt som en tråd nogle gange kan udvikle sig??
Vi er nu tre tøser der vil tage emesen PÅ røven hvad mon hans kone siger til det??

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 00:22

tja mon ikke at det er emesen's problem..... mon der er noget at tag på

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-03 09:34

I bliver nød til at skiftes for jeg har kun to baller.
Men jeg er klar, og ved godt at jeg fortjener det.
Emesen.
PS. Det var svært at falde i søvn for bar grin.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-03 09:51

Underligt... selv de grimmeste piger vil ikke danse med mig Tænk sig; de vil hellere ha emmenummesen ?

Mor'n ..puhh... høj igår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 10:06

Hvad er det du finder så underligt
Jeg har jo fortalt dig, at der vist er noget i vejen med dig

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-03 10:17

fridaflip -> Noget i vejen ? Ja, det tror jeg på. Mit hoved føles som en uoplyst rungende tom busterminal og jeg har vist en død rotte i munden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 11:42

godmorgen molo.

mon ikke det har lidt at gøre med, den døde rotte som hænger ud af munden på dig, at pigerne ikke vil danse med dig!

tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 11:45

emesen, tror du ikke vi tøser kan finde ud af at skiftes! desuden så er det ikke alle som har så store hænder!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 12:16

KLASK !!! KLASK ! Så emesen det var de første 2 klask ! Så er det din tur tutfis !

Du skal ikke tro at du slipper M&M ...vi skal nok få krammet på dig *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 12:29

Har lige fundet ud af, at min nabo ikke er emesen/Eyvind
Gik lige ud og klaskede ham en ordentlig en i r.... Det så ikke ud som om, at han havde den fjerneste idé om - hvá det handlede om

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-10-03 12:57

Hej Fridaflip

Det er begyndt at gå op for mig, hvorfor I bavianer har en rød røv.

Men jeg vidste ikke, at Emesen også var en bavian.

De bedste hilsner
fra Ålborg Zoo

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 13:16

Hej Rellom
Har du nu (lånt) dyrepasseren's blærbar igen???
At Emesen også er en bavian!! - det vidste jeg heller ikke
Hvis du er misundelig på vores "røde rumpetter" kommer jeg da gerne lige forbi Ålborg Zoo med én til dig

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 13:46

ihhhh hvorfor sker det sjove mens jeg er væk.........

er emesen en bavian?????

ja må heller følge op der hvor mango gav slip....... KLASK KLASK!!!!!

pas på drenge i kan også få en omgang!!!!!!!!!!!!

rellom du ved godt at du ikke må snuppe dyrepasseren's bærbar, han vi jo ikke ha at den bliver snasket til med banan snask

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 13:57

ups vi=vil.........
det går vist ikke så godt når jeg ligger her med tasterturet i sengen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-10-03 14:00

Hej Fridaflip

Tak for tilbuddet.
Men jeg vil ikke være skyld i, at hele naturhistorien skal skrives om
- så jeg er desværre nødt til at takke nej.
Iøvrigt er jeg nødt til snart at lade dyrepasseren få sin blærbare retur,
da han skal ha´ bestilt bananer hjem.
Men jeg vil forsøge at gafle den igen i aften.

De bedste grynt
Musearmschimpansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-10-03 14:05

Hej Tutfis

Det er ikke mig, der snasker hans blærbare til med bananer,
det er ham selv.

Men han PÅSTÅR rigtig nok, at det er mig.

De bedste bananhilsner
Arbejdsskaden

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 14:20

Hov-hov Rellom
Nu laver du jo alligevel om på naturhistorien - en chimpanse grynter da ikke

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 14:22

undskyld men hvilke dyr er rellom siden han skriver de bedste GRYNT?????

hej rellom så må du jo klagde til dyrens beskyttelse og få tiltalt ham dyrepasseren på injure.............

de bedste skumfidus hilsner!
piskesmældet

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 14:26

ja frida jeg sad også og tænkte; han kan da ikke grynte, det gør bavianer og chimpanser da ikke..........

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-10-03 14:48

Jeg ved det godt.
Men dyrepasseren er bange for vildsvin
- så når jeg grynter, kan jeg ha' computeren i fred.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-10-03 14:59

Iøvrigt nytter det ikke noget at anklage ham for injurier.

Manden har rotter på loftet og kan hverken se forskel
på fugl eller fisk.

Og så påstår ha, at det er MIG, der er hans arbejdsskade.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-10-03 15:01

ha = han.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-03 16:59

Jeg er ikke nogen Bavian - og så kan i godt aflevere de bananer igen.
Apropro bananer - så var der lige de tre nonner som gik ind i en grøntforretning for at købe 3 bananer. "I kan få fire for en tier", sagde grønthandleren.
De så lidt forvirret på hinanden, og den ene sagde så: " Hmm vi kan jo bare spise den ene banan".
Emesen.
Forklaring følger IKKE

</MOLOKYLE> og Rellom - hjælp tøserne driller.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 17:15

Fy for skam Emesen

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 17:52

emesen

og nej de bananer skal bruges til lokkemad

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 17:59

SÅ nu er jeg på banen igen..der bliver delt smæk og bananer ud i flæng kan jeg se *GG* Nu er jeg helt alen til imorgen eftermiddag...JUBIIIIII feddtt.. så pas hellere på drenge, nu har jeg alle 10 fingre fri til at klaske hvis nogen bliver for frække...

Så kan vi da lige indskyde denne hvis smæk i måsen ikke virker

Hvad har du, når du står med to kugler i din hånd?
> >En mands fulde opmærksomhed.

Mango

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 18:05

mango sådan som jeg kender den tale måde så er det altså i munden.......

nej har du ikke hørt at emesen er fræk og vil inddrage vores bananer......

ihhh er du alene me to....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-03 18:35

Jeg kan godt forstå i siger fy.
Det var heller ikke pænt at glemme noget af historien. Undskyld
Her er så resten:
" Hmm, i banankageopskriften stod der kun tre bananer men vi kan jo bare spise den ene banan".
Emesen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 18:38

tutfis dog...*GG* Ja det kommer jo nok ud på et...hvor du har dem ?

Ja han er en være én ham emesen ...så må jeg finde noget andet

Er du også alene tutfis..hvor længe har du så fornøjelsen af det?

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 18:57

emesen så undlader du sådan en deltalje altså

frida ser du bliver efterlyst på tv2 lige nu i godaften danmark... nåååååååå nej det var det med tatoveringen og så ben længden som emesen var interesseret i

ja det gød det nok mango

puha tja indtil min mand lige synes at han lige har lyst til at se mig....vi arbejder jo modsat hinanden og samtidig sidder jeg her med mit piskesmæld i min seng og laver eksamensopgave... men jeg ser ham nok en af dagene forhåbelig før weekenden har jo ikke set ham siden søndag aften...

så er det nogen der tænker så er det derfor hun er så fjollede og har s.. på hjernen!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 19:05

gød=går...... ja tasterturet og dynen bokser lidt med hinanden

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 19:08

Ja..det var lige netop det jeg tænkte..og det er dejligt ikke ?

Jeg ved med sikkerhed..medmindre noget skulle opstå, at min mand kommer hjem imorgen...og at i har alle dage indtil søndag eftermiddag alene sammen... ..det skal rånydes !!

Har du fået et piskesmæld..føj..det var det der sendte mig i en kørestol i sin tid...nu skal du ikke blive forskrækket tutfis...det sker ikke for dig altså, mit kom med det samme..så du er fredet *SS*

Men det er sgu slemt nok..nu må du sige til hvis du får nogle komplikationer..så kender jeg en forening hvor de har stor erfaring med piskesmæld..jeg håber sørme at du slipper heldigt.
Knus
Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 19:19

tror jeg skal ha gang i lidt fedteri så jeg ser ham før weekenden ,får der skal jeg jo lave opgave hvis jeg altså ikke syge melder mig, og så går til syge eksamen.....

og tak, tror ikke der bliver så meget med nakken-håber jeg. har bare meget ondt, kan ikke bevæg hovedet, kvalme osv osv osv lægerne regner med en masse fysioterapi vil hjælpe på det- og alt det pga den svensker næste gang styre jeg altså ikke uden om tror jeg.

gud hvor kan de små mænd (shhhh mus) være stille; emesen, rellom og jo molo ham har vi ikke set siden den rotte løb rundt i munden på ham.......

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 19:30

Nej men de skal nok komme, de sidder nok ikke ved puteren lige nu !

Hvad er det du skal til eksamen i?

Det kan da godt være du skulle sygemelde dig, man er altså ikke specielt frisk i hovedet efter sådan en omgang...det må være drøjt, men du lyder som en stærk pige?
Nu husker du at søge erstatning ikke?..det gør ikke smerterne bedre, men det hjælper på pengepungen *GG*
Det er godt puteren er opfundet ikke, når man sådan er tvunget til at ligge isengen..det var den ikke da jeg lå der !! 3 mdr. fladt i en seng, det var dælme drøjt..føj..idag ligger folk kun 3 uger, så bliver de opereret..jeg taler her om rygmarvskader Det er godt jeg ikke står i den anden ende af det forløb...jeg føler med dig det kan jeg godt sige dig

Forsigtig knus
Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 20:27

hmm skulle lige snakke med en af mine venner som ringede hjem fra spanien, hvor han er på ferie så godt min mand ikke er her så ville han blive sur og orker ikke det nu....

ja de har det med at dumpe ind på de sjoveste tidspunkter......!

tja jeg skal op i mundtlig pædagogik.
så skal skrive en synops om når udviklingshæmmede flytter fra bofællesskab til egen bolig.......
hvad har jeg dog roddet mig ud i.
den skal afleveres på mandag hvis jeg ikke når det så syge melder jeg mig.
det er lidt svært at side og læse og skrive når man har haft det så dårligt som jeg har haft det..... og stadig har....

bare molo ikke er blevet kvalt i den rotte.....

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 21:13

Hmmm, er han sjalox..kan sgu ikke huske hvordan det staves *LOL* gider ikke slå det op !!

Ja det er da en ordentlig mundfuld...puuha

molo, er sej, han skal nok få spyttet den der rotte ud igen, han skal bare have et par timer på øjet *GG*

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 21:23

jaloux, det er han, men jeg kan godt forstå det. min ven som er ud og rejse har jeg engang været sammen med og han siger ting som pus, skat, savner dig og elsker dig og øhhhh min skat jeg er trængenden, så jeg kan altså godt forstå min lille mand.....

ja molo overlever, har ellers prøvet at forklare ham at det er klart at pigerne ikke vil danse med ham når der er en rotte som hænger ud af munden på ham

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 21:40

wow..ja så kan jeg godt forstå han bliver en smule jaloux..(tak) *GG* Så er det jo godt han ringer nu hvor han ikke er hjemme hva? *GG*
Men det er jo også dejligt at blive feteret ikke?
Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 21:51

så kan de være jaloux på hinanden.
min ven er nemlig syglig jaloux og vil gerne kontroller mig derfor er han KUN en ven og bliver aldrig mere end det.... fx hvis jeg har en ven på besøg som er han køn så må jeg side i sofaen og min ven i den anden ende af stuen på en stol.... så godt det ikke er min mand, der er sådan.....

jubii han kommer hjem i morgen aften..... julelys i øjene. altså min mand!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 22:05

ajii hvor fedt...så kan vi rigtig hygge os i morgen aften....der er vi nok ikke på kandu..for der kan vi selv ikke ?

Ja, det er ikke nemt med den jalousi...godt du har valgt den der er mindst jaloux

Det er godt med lidt, men ikke så meget at man skal kontroleres i hoved og r... vel?

Sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-03 22:13

Er det ikke svært at styre "tutfis"
En mand / en ven der ikke tåler en ven / en ven mere - og så samtidig.
Har din mand altid julelys i øjnene, eller er det først når han kommer hjem til dig og en ven og en anden ven.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 22:15

nej netop jeg bliver sgu så tosset og deprimeret når det bliver så extremt....

nej vi er nok ikke på i morgen-så skal det da lige være at et kæmpe skænderi som driver mig her ind...men nej ingen chance for det bare HYGGE osv i morgen aften....

puha var lige inde og læse hos vores ven, fik helt ondt i maven, ved sgu godt hvordan det er at stå og være så deprimeret og kæmpe med en sygdom også bare ikke kan overskue tingene og ikke kan tage sig sammen til at tage i mod hjælpen fra andre osv osv....

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 22:21

fakta er lidt trær af dig, efter du er begyndt at stjæle deres fakta-skilte, og hænge dem op i soveværelset under mottoet: det tager kun 5 minutter..!

hvorfor hedder det PMS?
fordi ordet "kogalskab" var optaget!!!!

Jomfru maria var villig og våd, hun råbte på josef "nu er jeg kåd", josef gav hende en ordentlig omgang pil, og det er så grunden til at vi fejrer jul....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-03 22:27

Ja det er svært at få "hul" i gennem. Og før der er "hul" er det næsten umuligt at hjælpe.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 22:32

tja man skal vel nok være inde i det..... generelt min ven er dybt jaloux på alle og min mand er bare sur og jaloux på min ven som snakker til mig som om vi er kærster og som er jalouwx og vil kontrollere mig......

nok derfor at jeg sjældent ser og snakker med denne ven, gider ikke de problemer!

hva emesen skal du ha en banan

nååååå men i må snart holde legestue uden mig, skal tidlig op og få lavet noget opgave inden min mand kommer hjem.

ja han har kun KÆMPE julelys i øjene når han er sammen med mig, fordi han synes at jeg er ssssååååå sød, smuk, dejlig osv nok om mig!!!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 22:40

ups den dyne og tastertur har slet ikke været gode venner idag

rettelse: Jomfru maria var villig og våd, hun råbte på josef "nu er jeg kåd", josef gav hende en ordentlig omgang pul, og det er så grunden til at vi fejrer jul....

der er sikkert mange flere små ups'er (fejl)

ja det er svært at hjælp mennesker som enten ikke vil ha hjælp eller er klar til at modtage hjælpen-synes at jeg kender det for mig selv.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-03 22:43

ok

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-10-03 22:46

jep skal selv

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-10-03 22:48

>emesen
Citat
Ja det er svært at få "hul" i gennem. Og før der er "hul" er det næsten umuligt at hjælpe.
Emesen

Hjælpe hvem?? Jomfru Maria??

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 15-10-03 22:49

ja, det er sejt at komme igennem..pyha, jeg kommer der også kun når jeg har overskuddet! jeg synes det er godt at du holder dig ovenpå med humor..de er søde de vittigheder du kommer med..du kan lige få et par kvinde vittigheder fra mig:
Hvorfor har kvinder ikke mænds hjerner?
> >Fordi de ikke har en tissemand og have dem i.
> >
Hvad er forskellen mellem mænd og svin?
> >Svin bliver ikke til mænd selvom de bliver fulde.
> >
Hvorfor vil en mand ha' en jomfru?
> >De kan ikke tåle kritik.
der er lidt at tage af

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-10-03 09:58

hul igennem; frida >om det er jomfru maria eller vores ven må emesen selv forklare.......

mango det kan jeg udemærket godt forstå, det er også en grund til at jeg kun følger med i tråden og står der i baggrunden-hvis jeg skulle skrive ville han sluge mig. jeh ville ikke kunne give slip lige meget hvor lidt overskud jeg så havde, derfor holder jeg mig i baggrunden i den tråd!

ïntelligente mænd er som ufo'er; man mener at have set dem, nogle tror betingelsesløst på dem, men inge kan med sikkerhed sige at de EKSISTERER!!!!!!

hvorfor kan en pik ikke få arbejde?
den har hul i hovedet, den tænker kun på fisse, også skal den have en times pause efter ti minutters arbejde!

nogen der ville overtage min ven- tja nok ikke ven mere-ups maria TRIPPEDE med god grund!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-10-03 10:16

Maria ?? TRIPPEDE...var det en der skulle tisse ? *GG*

Overtage en ven ? *LOL* øøeeemmm tror jeg hopper over *LOL*

De der intelligente mænd...joeee, der er jo mere mellem himmel og jord en vi aner, sååeeh , mon ikke der skulle være en et eller andet sted

Ja jeg tror også det er bedst at du holder din energi for dig selv lige nu, du har vist rigeligt brug for den !!

- Og hvor har jeg bare sovet godt inat, 8 timer uden afbrydelser wauu..man kan altså godt mærke forskel på om man er blevet vækket, enten af mandens venden sig i sengen, eller snorken, eller at man vågner fordi der er en der skal ud og tisse...Her har bare været fuldstændig ro....så jeg har sovet som en sten. Længe siden jeg er vågnet så frisk. VIDUNDERLIGT !

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-10-03 10:47

har lige en tilføjelse til snokken, vender sig i sengen, tisse eller bruger en som BOKSEPUDE!!!!!...

nej der var ikke en som skulle tisse, men der er nok nogel/retter sagt en som sider i spanien og tænker føj maria blev sur (fyrede lige sådan ram-ting ud og i et højt toneleje) men hva det var sgu velfortjent så nu er mit probelm med at min ven er jaloux på min mand og omvendt nok løst-da jeg nok ikke er gode venner med min ven mere!

tja inteliggente mænd; HAAAAAAAAAAALLOOOOOOOOOOOOOO er der nogle af jer der ude et sted??????

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-10-03 11:10

Maria...nååeeh det er dig der hedder Maria *GG* oki..nu er jeg med !

Hva sagde du til ham ? *GG* Det kunne jeg godt lide at vide..."En RAMTING " ..lad høre??

BOKSEPUDE ! ...nej det er heldigvis sjældent det sker..men ja det er bare træls, man bliver dælme så forskrækket ikke?

Jamen du kan jo da så roligt fortælle din mand at du ikke har nogen ven mere som han skal være jaloux på...det må da trække kegler ? *GG*

Inteligente mænd..? der er ingen der svarer *LOL*

sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-10-03 11:28

kan ikke huske præcist hvad jeg fik slynget ud så gal var jeg. men det indholdte nok noget såsom; at han godt kunne rulle sin selske mandschauvaniske charme ind, da selv en rotte ikke ville falde for den!!!!! og at vi aldrig ville blive mere end venner og at hvis han ikke kan takle det så må han finde sig et andet hul at kravle ned i....

resten kan jeg altså ikke huske, og når jeg ikke kan huske det så har jeg virkelig været gal!

jo man bliver forskrækket. er engang vågnet ved at jeg var ved at blive kvalt mens han spakkede til mig. han havde drøm at han var oppe og slå osv. jeg blev godt nok forskrækket tænk at vågne ved at en sparker til en også samtidig har en hånd om halsen på en. han blev godt nok selv forskrækket da jeg fik vækket ham og fortalt ham hvad der skete!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-03 11:31

I har det hele i munden piger, men dét klager vi mænd sjældent over.

..og hvorfor er det så lige at mænd ikke kun har fisse i hovedet? Jo, for ingen kan da sgu overleve en hjernebødning hver måned.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-03 11:33

bødning ??? - hjerneblødning.. for pokker...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-10-03 11:41

hej molo rart at se at du har fået trukket rotten ud af munden og at du ikke er blevet kvalt af den!!!!!

molo hvorfor hedder du egentlig ikke bare molococktail

tutfis

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-10-03 11:45

>I har det hele i munden piger, men dét klager vi mænd sjældent over.<

Nej jeg har heller ingen klager fået

Og hvem er det der har fortalt dig at i ikke kun har fisse i hovedet??? *LOL*...vedkommende er jo fuld af løgn !!

Maria...shit, det må da have været en traumefuld oplevelse...iaaahhhh!!!

Hvor mange ærlige, intelligente og følsomme mænd i verden skal der til at
> >ordne opvasken?
> >Dem begge to!!!
Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-10-03 11:54

jo molo hvem end der har blidt dig det ind er fuld af løgen

og nej de klager sjældent når vi piger ha det hele i munden.... det tør de da heller ikke og nej jeg har sgu heller aldrig hørt nogle mus klage over det!!!

ej mango; de kommer jo bare op og diskutere om hem der skal vaske og tørre.....

du ved jo godt den ene hjerncelle de har til sammen ender med at løbe rundt i rign og bide sig selv i halen!

hov tror jeg så en ufo, nej det var en måge!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-03 11:59

tutfis -> Intet hedder : Molococktail. Molotovcocktail måske... NEJ det ér og bli'r Molokyle...

Kvinder's tre største løgne:

Citat
1. Jeg sov hos en veninde.
2. Vi sov bare sammen. Der 'skete' ikke noget.
3. Jamen, ...DIN er da MEGET større end hans.

Mænd's tre største løgne:

Citat
1. Skat... jeg elsker dig som du er.
2. Jamen, ...jeg har kun fået 2 øl.
3. Hvis du sutter den af på mig? LOVER jeg, jeg ikke kommer i munden på dig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-10-03 12:03

Har altså lige fået en masse kvindehumor-vittigheder..må lige have dem fyret af *GG*

Hvorfor har Gud givet mænd større hjerner end hunde?
> >Fordi de ikke skal gnubbe sig op af kvinders ben.

Hvorfor har kvinder ikke mænds hjerner?
> >Fordi de ikke har en tissemand og have dem i

Tror også nogen gange at jeg ser en intelligent mand..men så er det gerne en kvindelig håndværker

IIHH altså hvor er det fedt at få lov at høvle mændene ned engang imellem...specielt her hvor jeg sidder og savner HAM *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-10-03 12:07

MOLO....jamen hvis det er de største løgne...så er jeg mere rolig *LOL*....altså dem fra mændene !!

Mht. løgnene fra pigerne...hmm tror godt jeg kunne finde flere *GG*

Tænker lige !!

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-10-03 12:13

ja ik sus!!!!

måske sku mole ha listen på de 30 tiing man ikke skal sige til en mand første gang man er i seng med dem....

ja håndværkere sidder også og ser på de knokler uden foran mit vindue lidt svært at fokusere på min opgave!

molo listen mæd mænds største løgne er meget lang og her er nr 4 hvis jeg får lov til at komme i hovedet på dig så lover jeg ikke at ramme dig i øjene!

og nej ikke at din er meget større end hans men måske ser den bedre ud i sollys!!!!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-10-03 12:18

og ja mht kvinderne så er der nok en del flere!

30 ting en kvinde nok skal undlade at sige til en nøgen mand første gang de er i seng sammen......

1. jeg har røget joints der er tykker end den der.
2. nåååårh, hvor er den sød.
3. hmm, skal vi nøjes med at kæle?
4. ved du godt at man kan opereres for den slags?
5. få den til at danse for mig.
6. må jeg male en smiley på den?
7. wow, og dine fødder er ellers ret store.
8. det er ok, vi finder ud af det alligevel.
9. åhh nej, jeg fik pludselig hovedpine.
10. (fnis og peg)
11. må jeg være ærlig over for dig?
12. piver den hvis jeg klemmer den?
13. nå det er derfor du har den bil.
14. måske vokser den hvis vi vander den.
15. hvorfor straffer gud mig?
16. i det mindste vil det her være hurtigt overstået.
17. det er første gang jeg har set en, der ser sådan ud.
18. er den aldrig blevet brugt?
19. men den virker alligevel, ikke?
20. måske ser den beder ud i sollys.
21. skal vi ikke bare springe direkte til smøgerne?
22. øhhh, fryser du?
23. hvis du nu drikker mig rigtig fuld først, så vil jeg overveje det.
24. tryller du den snart frem?
25. hvad er det?
26. nå, men det er da godt, at du er god til så meget andet.
27. følger der en pumpe med?
28. nå det er derfor man bør dømme folk på deres personlighed.
29. hvor er den?
30. så er det godt jeg tog en ekstra med.

ok det er 31 hvis man tæller sexdræberen med: 31. hvordan har din mor det?

nu vil jeg forlade legestuen for et stykke tid og lave lidt opgave, så skal jeg ikke diskutete det mid min lille mand!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-03 12:20

Her er en af kvindernes 'sandheder : Min fyr's er måske ikke særlig lang - til gengæld er den tynd !!!

(Hørt i kantinen på Lyngby' EDB skole)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-10-03 12:59

ja molo-polo
ja ja ja det var en TYND "sandhed" om kvinder
har du været over og kigge i tråden penis størrelse under sexualitet??????

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-10-03 13:41

ja, der er altså et eller andet sexet over en håndværker...nu må du jo hellere rulle gardinerne for...så du kan koncentrere dig maria

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-10-03 14:04

nej nej lige nu kan jeg desvære kun se dem når de kravler op og ned fra taget........

koncentere sig; jeg har da skrevet indledning, problemformulering, metodebeskrivelse så er da kommet i gang.

der er noget MEGET sexet over håndværker, især dem her..... nååååååå skal lige ha noget koldt at drikke her blev vist lidt varmt

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-10-03 14:22

*GGG* wauu hvor fedt...ja det er jo en håndværker jeg får hjem om ikke så længe MUMS !!

Hold da op du er da dygtig !! Flot !!

Fortæl lige hvordan de ser ud de der håndværkere ? *blink *

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-10-03 15:16

muns andet kan jeg ikke sige.... de er faktisk pæne altså ansigt ca 180 høj begge 2.

den ene er lyshåret(mørk blond) kort strit hår og er 28 ca.

den anden er mørkhåret kort håret. har hørt at han er 32 også har han bare en god røv (sorry emesen) det er så lækkert når han går op og ned at stillas stigen som er lige uden foran mit vindue

de har begge en pæn overkrop-ja jeg har set dem i træt sidden tshirt ;-

så er der en gammel hø-nisse i slutningen af 40'erne eller frem til 55 år svært at bedømme hans alder. han er ikke værd at talt om, rigtig uchamerne med ølmave, langt hår, usoigneret osv......... sådan bums agtig i udsene.....

øøøøøøøøøøøøøøøv i går var der en med højest en milimeter hår på hovedet, sol brun stor lækker veltrænet overkrop, en flot trible tatovering ned af højre arm. næsten 190 høj sådan lidt chamerne bisse af udsene..... surt at han ikke er her i dag, har i hvertfald ikke set ham... hmmmm nice

resten må du drømme dig til sus

hov de er vist lidt det modsatte af min lille mand.....ok total modsatte af min lille mand men han er også det modsatte af hvad jeg normalt er faldet for før i tiden......

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-10-03 16:40

Det kan godt være at jeg er en Bavian alligevel, for jeg er helt rød bagi af alle de klask.
Jeg tog vist fejl af den 3. gave, Eva fik den jo........
start>programmer>tilbehør>kommunikation.
Emesen.
PS. Det er vist godt der ikke er flere uger til jeres mænd's hjemkomst.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-10-03 17:09

emesen velkommen i hønsegården

jamen de skal jo afsted igen

hvis du er en bavian så her er der en banan til lille emesen drengen

tutfis

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-10-03 19:05

aahhh, det var dejligt ....så nu ligger han og sover og jeg er ved at lave en dejlig middag til os...oksefilet-steaks med pillede smørvendte kartofler i urter -forårsløg og en lækker sause (har ikke helt fundet ud af hvad det skal være endnu ) *GG*

Hvad med dig tuttelut er din mand arriveret?

Ja emesen..puuhaa, så ville vi få noget af et ry herinde *LOL*

Men nu er trykket lettet...så nu kan jeg tænke på noget andet igen *LOL*

ja....vi og

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-03 21:24

Jeg er også håndperker...

"Godt jeg er hjemme" ; siger frk.uro ..og Molo er fuld af pral!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-03 21:26

Hun kommer snart... på...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-10-03 22:35

MOLO...Håndperker *LOL* det var en af de gode

Ja jeg tror også det er godt du er hjemme *GG* Og frk. Uro...sjovt kælenavn...men passer sikkert fortrinligt

Nå frk. tutfis...er du snart færdig? *GF*

Middagen vakte forøvrigt begejstring...det blev edermame også godt..argentinsk oksekød...det kan anbefales *wow*

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-10-03 23:45

øhhhhhhhhhhhhhh færdig tja måske.....han skal jo snart afsted igen og på arbejde.....

nååååå sus fik taget trykket..... me to men jeg synes sgu stadig at der er s..på hjernen og en lille strigle i mig! sååååå pas på!

puha har da noget meget, hygge, se film, spise middag osv osv osv....... nååårrrr jo også et lille jaloux flip og en diskussion of en samtale om at han havde været kold i røven de sidate par dage, hvilke "idioten" bare griner og siger jeg fik jo hvad jeg ville ha ud af det (en lille hundehvalp) ja ja jeg siger: vuf vuf vuf!!!!!

lyder som om i fik god mad sus, men nu er jeg jo næsten det man kalder planteæder (udover at jeg spiser og ikke æder!) men resten lød til at være mums....

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-10-03 23:54

noget=nået of=og sidate=sidste siger=svare

ok nu er både dynen og min hjerne oppe og slås med tasterturet.

ok jeg lukker ned og putter med dynen og min mand.

ok hvad er klogest en mand eller en struds?
en struds da den kun behøver 40grams hjerne til at styre sin krop og til at tænke, og en mand har 2 hoveder og kan kun finde ud af at bruge den lille af dem!!!!!!
resourse spild!

nååå ups kom der en strigle forbi????!!!!!!

nat nat

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-10-03 02:24

Tutfis og Mang
Så lige at I har problemer med, at jeres mænd snorker!!!

Prøv om I ikke kan få dem til at vende sig om på siden - mange gange er det ganske enkelt - fordi de ligger på ryggen og derved falder nosserne ned over røvhuldet og lukker for ventilationen.

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 17-10-03 10:36

frida det er ikke så meget snorkerriet som er problemet nok nærmer at jeg ender som boksepude!

nååå skal trøste min søster hun er lige dumpet til sin køre prøve. underligt jeg kender ingen som køre bedre end hende og som bare kan alle de regler og hendes kørelære har altid kun rost hende sååååå nok nerver og så hjælper nok ikke at hun er bange for sin kørelære!!!!!

gotter run!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-03 11:51

aii det var da ærgeligt for hende...men rådet om at hun skulle tage sig et glas rødvin for at dulme nerverne..går nok ikke i denne sammenhæng

Aii min mand snorker ikke ret meget, men det hænder da..og så vender jeg ham da også om *GG*

Nå vi skal ud og ose lidt idag, så det skal nok blive hyggeligt !

Ha en go fredag!
Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 17-10-03 12:32

jamen ha en god fredag sus.....

palle alene her skal bare lave opgave og ha en ispose i hovedet!

tja min mand er lige som på arbejde så se ham ikke i dag måske i weekenden

maria

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-10-03 02:44

Kan det virkelig passe, at denne tråd er afsluttet
efter kun 157 indlæg?

Øeh... 158 indlæg, mener jeg, selvfølgelig.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-10-03 09:38

ang legestuen; det ved jeg sgu ikke rellom........

men der er nogen af os som har andet at lave såsom at holde weekend.......
nåååååå men min opgave venter, skal jo være færdig så den kan afleveres mandag morgen.....

og øøøøh så må det være 159 indlæg nu!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-10-03 09:57

Jeg lægger sgu lige indlæg nr 160
Nu bliver i fri for mig de næste 14 dage smutter lige om straks ned til sydens sol.
Kan I opføre jer pænt - mens jeg er væk

Frida ( I will be back)

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-10-03 10:05

ej god tur frida ned til sydens varme

opføre os pænt hmmm kan da prøve men intet love

se når du kommer hjem igen

tutfis

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-10-03 10:23

Sjov tråd at vende hjem til

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-10-03 10:46

Hjælp 4 tøser på een gang - godt den ene holder ferie.
Skingur - vekommen til hønsegaarden.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-10-03 11:00

Tak

er helt mørbanket efter en uges rideferie med masser af undervisning, trækken rundt med små piger på små ponyer og store dramaer med teenagetøserne.. plus den fysiske slåskamp med et shetlænderhingsteføl på 5 måneder, der skulle have grime på for første gang!!!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-10-03 11:16

velkommen hjem skingur!!!!

ok kan godt forstå at du er mørbanket!

emesen> ang hønsegården den har du vist ikke særligt meget styr på!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-10-03 15:24

Gok gok...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-10-03 15:26

Gok Æææeegh..

/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-10-03 16:03

okay molo har du fået høns på hjernen!!!!!! og rotter i munden hvordan skal det dog gå................med dig!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-10-03 17:36

Næ, men det er svært at sætte fliser op på badeværelset, og passe høns samtidig, især når de også er lidt vilde.
Jeg har været i gang siden påske d.å.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-10-03 21:15

okay er det fliserne som du har været igang med siden påske, ok så er det vel også på tide at blive færdig....rolig det ser ud til at vi høns holder weekend.....

nååårh men ser ud til at jeg godt kan nå at blive færdig med min afsluttende eksamens opgave i dag.

og hvis det er tilfælde så har jeg en date med, alt det nye tøj m.m. jeg fik købt i dag og en iskold flaske vodka.... også skal jeg ud og gøre byen fuldstændig usikker....

tja min mand er jo ikke hjemme; "så mon ikke tutfis skal ud og danse på borde......"

tutfis

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-10-03 21:50

Tutfis - du må ha' en rigtig god tur på bordene, i dit fine tøj.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-10-03 22:02

tak emesen.......

hmm dyre tøj vil den lille mand nok sige

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-10-03 22:03

tak emesen.....

dyre tøj vil den lille mand nok sige

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-10-03 22:13

Tja - danse på bordene - i min tid dansede vi med pigerne, og det var meget sjovt.
Rock n' roll - jitterbug, pu-ha det kan jeg vist ikke holde til i dag..
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-10-03 23:01

vi danser da også på gulvet og med hinanden-danse på bordene er en tale måde.
men ok det sker da at nogen danser på bordene-hmmm det har jeg aldrig gjordt ej ok må ikke lyve så det har jeg gjordt et par gange eller mere!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-10-03 20:52

Jeg har fundet ud af hvem der opfandt spammail - det gjorde hønsene.
For hver gang de lægger et æg - drøner de rundt og råber gogæg, og de bliver ved med at sige det samme, selvom de andre høns allerede hørte det første gang.
Emesen.
PS. Tutfis, hvordan er du i stand til, at stille fornuftige spørgsmål i dag.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-10-03 22:15

Hej hvor er du "sød" emesen hønsepasser!

Orker ikke at kommentere hvem der opfandt spammail lige nu det ka være at de andre høns gør det når weekenden er slut.
Husk der sidder nogle tøser/høns som gerne vil tag dig på røven (tag røven på dig)!!!!!

Jeg er altid i stand til at stille fornuftige spørgsmål, hvis det passer mig!

Desuden har jeg ikke drukket alle mine hjernceller ud i går!!!!!!!
Desuden så hastede det og jeg havde ikke selv tid til at undersøge de ting i det andet spørgsmål!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-03 10:20

øhh... det er da mus, ikke høns, der danser på bordene. Eller er der rotter på loftet?

Til ALLE's oplysning: Det er IKKE muligt at drikke hjernen væk. Det er videnskablig bevist af to kvinder ( gu' hjælpe mig..) fra Panuminstituttet, så vidt jeg husker i 1998. Indtagelse af alkohol påvirker på ingen måde hjernecellers dødelighed. Der sker blot en ophobning af fedtvæv mellem cellerne i hjernen. Denne ophobning forsvinder igen ved et par års afholdenhed!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-10-03 10:26

pyyha..det var sgu da dejligt at vide...

Men hvad er det så, der slår de små grå ihjel..ved du det MOLO ?

Emesen..ved du det?? Du har jo et eller andet sted noget hjerne vi andre ikke har *LOL*

Mvh. Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-03 10:37

mango -> Alder og nervegifte.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-03 10:39

Nå jo og visse former for infektioner og arvelighedssygdomme : Menegitis og Ansheimer bl.a.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-03 10:41

mango -> Skal det gå rigtig stærk vil jeg anbefale indhalering af diverse opløsningsmidler eller lightergas

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-10-03 10:48

*LOL* det er skisme da ikke fordi jeg har intensioner om at det skal gå stærkt..tværtimod *GG*
Men jeg må da have de fleste af mine hjerneceller endnu, da jeg ikke mener at have indtaget eller været udsat for nogle af de nævnte punkter *GG*...hva faen kan der så være galt ? *LOL*

Nå...jeg har ellers haft en pragtfuld weekend, hvor var det dejligt at have manden hjemme igen..vi var som nyforelskede, det er sundt at komme lidt væk fra hinanden engang imellem !
og---hvor jeg dog savner ham, han er jo taget afsted igen...MOLO, kan du ikke tage ud og hilse ham fra mig ?*GG* Han arbejder i Nivå, de er ved at bygge nogle boliger derude!!

Mvh. Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-03 10:49

tutfis + mango -> Der ér HÅB forude

Hér er lidt om neurogenese : http://www.dadlnet.dk/ufl/2003/0314/VP-html/VP40191.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-03 10:53

mango -> Joda, jeg skal til Nivå Put'n'Take at fiske; fredag d. 24 med Christiania's Storfangere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-10-03 10:58

Jamen Molo..han tager hjem torsdag eftermiddag *GG* Så det er lige en tand for sent *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 11:37

hejsa mango!

lyder som om du har haft en rigtig god weekend
gid det var mig øv øv øv! har bare været her i "glamour"/helsingør
og har kun været drame!

hvis det er nivå ved helsingør sååååå-kan jeg da godt smutte forbi bor jeg lige højest 20 min derfra .bor jo i helsingør...

jamen molo: emesen er hønsepasser og vi tøser er høns og det her er en hønsegård...

det er rotter på loftet, mænd er mus og frække tøser danser til tidre på borderne når de skal gøre byen usikker!

ang. hjernceller: hvorfor siger de "klogehoveder" så når de henvender sig til unge mennesker at alkohol og stoffer dræber ens hjernceller????? se kvinder rules, de fik hjernen og mændene valgte det lille hovede!

desuden så var det hønsepasseren der ikke rigtig kunne forstå at jeg var i stand til at stille et fornuftigt spørgsmål i går!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-10-03 11:55

tutfis..jamen det er da det det er ! *GG* Jo jo, der går min dejlige mand og sætter mursten sammen *GG* - og ve du va ? *GG* Det er næsten ene jyske mænd der går der...de gider nemlig ikke have københavnske mænd til at lave noget der...de gider ikke lave det halve af hvad jyske stærke håndværkere vil!!! Så..piger, hvis i vil ha en mand der gider lave noget...så er det jyder i skal have fat i..københavnerne har det hele i munden *LOL*

Nå..skulle lige have den ud

tutfis..fortæl lidt om dit drama...du glemte at fortælle mig hvor gammel du var? bare såen ca. *LOL*

Blev der mere drama ud af det med ham fra Spanien eller?

Ja, jeg har ikke danset på borde..kun på lyserøde skyer *GG*

emesen..du glemmer at komme og fodre dine høns...vi sulter !! Her kommer kun en sød dreng der hedder Molo og giver os lidt chokolade og lidt åndelig stimulans *GG*

Vi vil har korn !!! GULDKORN !!!!!!!!!!!!!

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-03 12:12

tutfis -> Det er ikke alle 'kloge hoveder', der er lige kloge! Nogle er ikke 'rigtigt kloge'

Dét med alkohol dræber hjerneceller ER altså en myte !!!

Omkring 80% af en hjerne består af fedtvæv. Faktisk er hjernen et af vores største fedtdepoter. Det er godt nok også det sidste depot der bliver 'tømt' f.eks. ved anoreksi. Derfor skader sult også hjernen. Dét er der sikkert mange der bliver glade for at høre

At man bliver dum/dummere af at drikke, har noget at gøre med mangel på intellektuelle stimuli.

Men... bare rolig.... Jeg er her jo

mango -> Ja ja, selv blind høne finder korn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 12:14

jaaaa har nu engang haft en jysk kæreste.... men!!!!!!!!

ang københavner kan godt gi dig lidt ret.
er jo ikke selv københavner men fra nordsjælland....
og det med københavner: jo det er begyndt at smitte af på min mand altså det med at har det hele i munden!!!!

ang min alder jo så er jeg vel gammel/ung!!!! ej er desvære fyldt 23 marts mdr.... er måske ikke så gammel men har nået meget i mit liv og har været meget igennem. der for er der ikke mange som gætter på at jeg kun er 23!

ang drama har jo lavet opgave og ville hoppe i byen hvilket gik helt fint. men kan du huske at jeg har en ven som var kontrollerne og jaloux? når men han kom hjem fra spanien i fredags og kiggede så forbi i går, hvor det så gik helt galt for ham. han syntes lige at han skulle prøve på at styre mig og blev jaloux på min mand og så kom vi op og diskutere da det pjat gad jeg ikke at finde mig i..... så får at gøre en lang historie kort så ender det med ar han stikker mig en flad. hvorfor ved mænd altid lige hvor de skal slå sådan på kinden lige under øjet så det føles som om at ens øje skal eksplodere.... så jeg har spærret så han hverken kan maile, ringe og sms til mig...ikke min ven mere!

ellers har det bare været hønsepasseren som har æret stor i munden i weekenden!

puha har lige afleveret opgave dejligt!

gotter run skal til fys og på apoteket efter en gravid'test!

GOLDKORN emesen kom nu og gi os guldkorn!

maria

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 12:19

nååårh det med sulten så er det det er er galt hos mig!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-03 12:32

tutfis -> Altså; mænd der slår, skal ud til højre ..og blive dér Nu må du love, I ikke bli'r 'gode' venner igen

.. og ja, føler du dig mat og hjernetom er det sikkert sult

Ps. Tillykke med den lille ny kylling

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 12:49

det rygere de også........ og det er helt klart ikke en af mine venner mere og bliver det heller aldrig nogensinde igen.....

ang mat og hjernetom så har jeg jo altid været det!!!!!! jeg startede ligesom men at udvikle spiseforstyrrelser da jeg var 6-7år- ifølge min lægejournal!

nu er det jo ikke sikkert at der er en kylling-men tak molo

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-10-03 13:55

*LOL* Jamen det må det jo være Marie..vi er jo høns...havde du glemt det? *LOL*
Nå..jamen det bliver da spændende..får vi at vide hvis der er liv derinde??

Ja helt ærligt...samler du på mænd der slår ?? Det håber jeg ikke, så er der noget du skal have kikket nærmere efter i krogene.

Det var flot at du blev færdig med opgaven..tillykke med det!

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 14:40

nej dem samler jeg netop IKKE på, de ryger direkte ud til højre!!!!!

liv hvis tja ja-men lige nu så er det min lille hemlighed og hvem ellers der lige ved hvorfor tutfis skulle på apoteket også skal det bare ikke gå som sidte gang!

nåårh men vil spise videre:mexicanske chips og klementiner...ad lyder udlækkert men det er lige som det eneste jeg har lyst til......

er bare glad for at opgaven er færdig også skal jeg bare op og forsvare den den 28!

sus tror ikke emesen kommer og fodre hønsene med lidt guldkorn

maria

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-10-03 15:10

hmm, den der menu lyder bestemt somom *GG*

Næeeh emesen har nok andet at lave idag!

Nå, det glæder mig meget at du kyler den slags fyre ad h...til !

Nå jeg skal i Bilka og handle..såee i må hygge så længe !

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 15:41

tja emesen har jo nogle fliser som skal sætte op på bsdeværelset......... og som sagt så synes han at vi er svære at styre; hønsene er jo lidt vilde og han er glad for at den ene er på ferie!

ja du må hygge

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-10-03 19:52

Ja ja, jeg skal nok stille op til de klask i R...... som jeg fortjener.
Guldkorn er der ikke nogen af, men små stumper af de forket skårede fliser er der masser af. Det er 15 x 15 fliser og vi kan ikke finde ud af hvad vej de skal vende.
Der står noget på Italiensk, men det ser da ikke så pænt ud.
med færdiggørelsen af din opgave - har du husket at aflevere den.
Og er det tid til endnu et ...............?
Det er spændende, for jeg ved hvad høns siger når de lægger æg, men ikke hvad de drøner rundt og siger når der kommer små "kyller".
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 20:25

emesen drengen skal man ikke finde ud af hvordan de skal vende, mønstre osv inden man skær dem og sætter dem op???????????

jo var da tideligt oppe og afsted får at aflever opgave, men brugte LANG tid på at komme i Skole dsb sucks! afleverede kl 9,30 og der sad flere af de andre og skrev endnu på deres opgaver sååååå! og tak emesen!

endnu et tilllykke ved det ikke endnu og tager det stille og roligt. har jo været møllen igennem før og det skal bare ikke gå som den gang
men lige nu hverken p eller n!

men det ville nok være lidt smart at finde ud af hvor vi vil bo først før der evt kommer kyllingere! og ang bo så er vi ikke helt enige men bliver det nok!

tuttelu tutfis

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-10-03 22:46

emesen..du kan se på bagsiden hvordan de skal vende, der er nogle riller..de skal vende samme vej - og det er vigtigt de vender samme vej, for selv om de er 15x15 er de ikke altid helt kvadratiske....
Sig mig ved du det godt?? eller tager du bare pis på os?

Øhh en graviditetsprøve viser da enten neller p ?? Marie??

Sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-10-03 23:02

Fatisk var det lidt for sjov det med den Italienske tekst - den står jo på bagsiden.
Men nu du siger det, og det viste jeg egentlig godt - teksten på bagside skal vende samme vej - men det havde jeg glemt og det er derfor jeg hele tiden skal rette op for at det ikke "kører" skævt. Men det er ved at blive meget pænt, siger 'øvrigheden', som smører fliserne ind til mig.
Emesen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-10-03 23:16

Nu husker du vel at lægge snor imellem fliserne ikke? Hvis du havde glemt det, så er minmand jo murer..sååeehh, hvis du har noget du er i tvivl om..jamen så spørger jeg ham da lige
Nu husker du at smøre væggen ind også ikke?

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 23:20

mango emesen tager jo næsten hele tiden pis på os! sad lige og læste at hvis man vil sætte sin sexlyst op så skal man fx spise mango!

tja det jeg mente den n eller p: den siger hverken negativ eller positiv... hmmm men kontrolfeltet viser at den er udført korekt og intet er galt! har prøvet det før og det har en af mine veninder også så venter lidt endnu og tager så en ny!!!!! og min læge er faktisk også lidt i tvivl men ellers så tager min løge nogle prøver om en uges tid eller 2!

hmm har prøvet det her før: der var det en tvetydig også 2 positiv, så en læge som først sagde vente en uge så laver vi en gyno'undersøgelse osv og fik lavet det og pludeselig siger min gamle læge hov....... hmm lidt derfter fik jeg smerter i underlivet og begyndte at bløde!!!så min gynolog mener at jeg faktisk var gravid den gang!

derfor prøver jeg at tage det pænt roligt denne og så må vi vente og se hvad resultatet bliver!!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-10-03 23:32

Jeg trækker et tyndt lag lip på væggen (som bliver rettet op) og chefen (min egen hønemor) lægger striber på flisen. Men på større flader striber jeg på væggen.
Jeg bruger plast kryds - kan ikke finde ud af det med snor og jeg starter på midten med bort 15x15 på højkant, hele vejen rundt.
Emesen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-10-03 23:39

Oki..jamen det har jeg ikke forstand på det med kryds... ...øehmm tror jeg ikke..jooeeh vent lidt har vist set det før *GG*
Har du prøvet det før? Har du rådspurgt dig ved en fagmand?

Det er altså vigtigt inden man tager fat i sådan en omgang..for det ser så skide let ud...men det er det ikke *GG*

Sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-10-03 23:48

Det er ikke så slemt. det er 4. gang jeg prøver.
Et badeværelse/et bryggers/et andet badeværelse/et køkken/1. badeværelse igen
Så en dag bliver det nok heeeelt lige.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 23:52

mango tror at vi skal lade emesen klare det selv tror ikke rigtig at hans synes at hønsene hjælper ham! hmmm har set folk lave kryds der skal man vist virkelig have styr på havde man har gang i-har set det gå galt..... det med snoren som mango sagde det er da ikke så svært!!!!!!!

nååå i må holde legestue uden mig............ min netforbindelse trængere til pause ggggg ej tdc server driller nu så godnat godnat!

ang anden tråd emesen så har jeg gjordt det! og hargså blokeret adr inder personlig spamfilter! så må jeg se om jeg får fred fra en hvis person!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 00:00

*GG* Sig min tutfis..ligger du i sengen eller har du drukkket? Man skal virklig koncentrer sig når man læser hvad du skriver
Tjaae, jeg ved ikke om emesen gider tage mod hjælp..jeg ved kun at det er en mægtig god ide at gøre engang imellem

Ja, jeg synes heller ikke det med snorene er så svært..men kryds..det kan jeg forestille mig er noget sværerer..men hver sin smag jo !!

Jeg vil også daffe i seng nu, min puter stønner også, der er kommet lidt rigeligt med varme fra brændeovnen..så den trænger også til en pause..kan i nu sove sødt alle sammen

Mango

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 21-10-03 09:57

rigtig gættet lå i sengen og sloges med dynen, træthed, min tdc internet forbindelse, det belastende tape min fys har pakket mit knæ ind i.

der ud over sloges jeg med tasterturet, et knapper sætter sig fast, hvad end der så lige har givet dem den ide!

må ha spildt et eller andet ned i det, må evt kigge på det senere...

men alt i alt en kamp jeg vist ikke kom så fint ud af!!!!

og tja ligger stadig i sengen med min dyne og bokser med træthed, tasterturet osv....
skal jo stadig ligge i sengen lægens ordre, jeg er bare ikke så dygtig til at overholde det!

i må hygge jer.
jeg vil læse mine blade og se på håndværkere!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 10:20

emesen -> En rigtig håndperker bruger øjemål og bilder alle andre ind , det er dem der er skæve, ikke fliserne

.. og hønsene siger stadig : Gok, mens kyllerne siger : Pip. Forskellen er den samme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 21-10-03 10:30

molo bare det ikke er dig der har pip på hjernen!

gok gok gok gok gok gok gok gok gok gok gok gok gok

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-10-03 18:15

Ja øjemål - det si'r du bare - men min kone er i stand til at se 2mm ude af lod på en afstand af 4 mtr.
Og da hun er en del af den håndværkerstab som er til rådighed...........såååååå.
Jeg ved godt hvad hønsene og kyllerne sige siger - men hvad siger hønen, når den har varmet et æg så meget op at skallen springer.
Hverken Molokylle eller jeg kan få pip på hjernen, for vi er jo af hankøn og har demed ingen hjerne. Det er ikke noget jeg har regnet ud, men bare fået fortalt.
Emesen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 18:57

Hønen siger: øjjjhh, det var det mor mente!! Da hun sagde: "pas på hanen er varm!"

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 20:31

mango ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-10-03 13:45

Nu er denne tråd IGEN gået død.
Hvad har "frida" dog gjort, siden hun er så upopulær?

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 23-10-03 14:57

mango->

frida ligger og feder den i sydens sol mens vi andre fryser!

og hønsepasseren tja holder sig vel i skindet!

og mango hopper rundt i forskellige tråde, men hendes mand kommer jo vist snart hjem. så er hun optaget af ham!

og mig selv forsøger at tage mig til at forberede mig til mundtlig eksamen i næste uge! og har travlt med at tænke på et par ting!

ang resten tja???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-03 15:57

Han er ude og plukke en høne, så han kan få en lille fjer på, men det var ganske umuligt for de var allerede kommet ud af fjerene. Er der nogen her der skal plukkes.
Emesen,

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-03 16:24

emesen

Nu får i så lige den sidste kaglen fra hønen her..for hendes "varme hane" *GF* kommer snart hjem...og han er varm *LOL*

Håber bare i må få en rigtig dejlig weekend og lad være med at få for mange fjer på ...eller plukke alt for mange høns ikke ?*LOL* Den var altså go emesen !!

Knus
Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 23-10-03 20:20

du kan altid plukke mig (tumpe dumpe her) -hr.hønsepasser!!!!!!!!

sus- du må ha' en rigtig god weekend!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-03 20:32

Vil det sige at din opgave ikke var god nok.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 23-10-03 22:03

nej nej skal først op i næste uge.....

men jeg har altfor meget at tænke på (eksamen, arbejde, evt om jeg vil flytte 70-80 km væk fra min familie osv)

og er nervøs for min eksamen.... lider normalt ikke af eksamens skræk men efter min sidste eksamen hvor jeg gik i sort så er jeg vist begyndt på det... jeg er nervøs for at det sammen skal ske igen....

det med plukke-ej det er fordi jeg er total ånssvag i disse dage.
( er hele følelses registeret igemmen 20 gange om dagen)
derfor måtte du godt plukke mig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-03 22:20

tutfis!
Er du så meget i tvivl om at flytte langt væk - så la' vær.
Din eksamen er vel ikke så vigtigt et skridt i din tilværelse, at det er alt eller intet.
Hvis du har glemt at læse på lektien, så læs lidt på den.
Men kan du dit stof nogenlunde, ja så er det jo ikke din skyld hvis du dumper.
Det er da vel bare almindelige mennesker de der examinatorer, eller er det konger som har hånd og halsret over dig og dit liv - nej vel.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 24-10-03 10:03

jo det er de lidt, skal nemlig så gå til reeksamen! hvor man bare skal gå og vente på at man får en dato...ingen skole.... det bliver svært at gå ud og søge et relevant arbejde i mellen tidem derud over får man ikke su mens man går og venter...

flytte tja- men så ville vi kunne være meget mere sammen da lars arbejder der hvor han gør! desuden så har jeg kun min mor, far, lille søster og jo farmor og farfar her oppe i helsingør. nååårh joså mit arbejde og skole i hillerød indtil slutningen af januar!

kan stoffet nogenlunde, det er fordi jeg er blev svinet til af censor sidste gang jeg var til eksamen og det sidder lidt i mig endnu.... også lige det min anden lære sagde om anden skriftlige opgave-det hang bare ikke sammen for fik en ok god karakter for den opgave så!

gotter run skal have fat i min kollega som hjalp mig at skrive opgaven...vi skal aftale at snakke og diakutere emnet igennem inden jeg skal til eksamen!

maria

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-03 12:11

tutfis -> Mundtlig eksamen... er det en afgangsprøve? Hø hø hø..

Jeg tog i øvrigt fejl mht. fisketuren; det er først i morgen og vi skal til Slagelse istedet for Nivå. Jeg glæder mig som en lille dreng. Jeg HAR fundet Østersø habitten frem.

>}}}(*>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-10-03 12:30

Hej Tutfis

Ja, det er en ordentlig omgang du skal igennem lige nu...vent dog lidt med at beslutte dig om flytningen..en ting af gangen !!

Molo...Østersø habitten *LOL*
Du må have en rigtig dejlig tur..det bliver jo kanonvejr!!

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 24-10-03 12:31

ja det er afslutenden mundtlig eksamen i teorifag... når den er bestået så skal jeg lige skrive mit bachelor speciale!!!!!!!! og færdig i slutningen af januar.......

østersø's habit-hmmmm hvor chamerne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-03 12:45

Ja ja.. jeg tænkte bare; når I høns nu er så gode til at få mandens fulde opmærksomhed ved at have det hele i munden, går det nok ska' du se

Må jeg ønske lærer og censor go' afgang

mango -> ALT vejr er godt fiskevejr

._ /\
| |_ / \
|´>/ \
| |/ð \
| / \
|| \
||_ ~~~~~<*XX><|~~~~~~~~~~~~~~~~~

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-10-03 13:29

</MOLOKYLE>!
Uhm -ska' vi ha' Søndagssild i stedet for Lørdags...........
Min kone får altid min fulde opmærksomhed når vi skal hjem fra en laaang frokost.
Vi skiftes nemlig til at køre....................jeg kører ud og hun kører hjem.
Emesen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-10-03 13:45

Ja ja molo ved jeg da godt, det handler jo bare om pålædningen *GG* Men solen titter da frem meget af tiden idag..og DET er da dejligt, når nu det skal være ikke?

Hmm emesen...det er da lidt en ulig måde at fordele på er det ikke *LOL*

Held og lykke med det tutfis

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-03 13:53

emesen -> Jeg får desværre nok ikke nogle gode sild med hjem

Det er 'akvarie' fisk vi går efter, men de skulle også efter sigende give lidt 'riv i kæppen'. Derefter op på køkkenbordet; vaskes og 'flækkes'.

Nemt nok, når bare man har 'udstyret' iorden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 24-10-03 14:37

tak mango!!!!!!!!

venter med flytte beslytningen til engang i det nye år!!!!

det kommer jo an på hvad det er man har i munden!
kvindelig lære, censor???

molo<- Det er 'akvarie' fisk vi går efter, men de skulle også efter sigende give lidt 'riv i kæppen'. Derefter op på køkkenbordet; vaskes og 'flækkes'.

molo altså "måske" min tanke gang!
hmm øv bøv er alene i weekenden og i næste weekend!!!! stakkels lille mig!

emesen lidt skæv fordeling ik!

molo god tur, solen titter frem og måske er der nogle sild som bider på! hvis der er den rigtige 'mading' som lokke-mad!!!!!!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-10-03 14:44

*LOL* ja jeg må indrømme den der : "riv i kæppe" studsede jeg også over....men jeg ville ikke være den første der nævnte noget *LOL*

ØØH MOLO....må vi høre lidt mere om det *GF*

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-03 14:54

Akvariefisk = Put'n'Take regnbue ørred.
En kæp = en fiskestang.
flækkes = reses.

Hva' tænkte I på ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-03 14:55

reses ??? renses selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-03 14:58

Det gælder som sagt om at være godt udrustet til turen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-10-03 15:18

MOLO altså *LOL* slemme dreng !!!!! Men det er jo altid godt *GG*

Sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-10-03 18:33

Fordelingen er af rent praktiske grunde, jeg er nemlig ikke i stand til at køre nogen hjem efter en laang frokost.
Men vi har da også byttet - så kører jeg ud, og taxichauføren kører os hjem.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 24-10-03 18:45

molo dog!!!!!!! frække knægt!!!!!!!!!

emesen dreng-nååååårh så hun kan få lov til at bytte, så taximanden triller jer hjem!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-10-03 12:53

Molokyle

Hvor dælen fisker man henne i Slagelse????

// Toupie

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-10-03 15:03

Toupie *LOL* "put and Take"

Hvordan gik det MOLO..fik du nogle "goe fisk" med hjem..og var der noget "riv i kæppen"

Vi er ved at forberede en Halloween fest til på fredag, med 9 stks 9 årige piger...det skal nok blive spændende...bliver sjovt at se hvor mange klager vi får fra mødrene, om at de kom hjem og var totalt skrækslagne...min søn på 13, har en masse "uhyggelige" ting på bedding !!

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-03 16:22

Æv... der var sgu ikke held i 'sprøjten'.... NADA. De andre fik!

CA. Pigerne fra Inkøberen og Nørrebro kom op at slås om min krop i bussen på vej hjem (..det var også dem der drak Whisky'en og Tequila'en) og efterfølgende fortsatte de batallierne på WoodStock. Den ene ville giftes med mig

Ombestemt igen .... Vi tog til Myrup, hvor vi har været et par gange før : http://home6.inet.tele.dk/ploug/murup.htm

Jo, vi har fået fisk. Ivanhoe, Molo (..sagde hunden) og frk.uro, spiser næste Søndag den fisk JEG sku' ha' haft på krogen

Ivanhoe's svoger snuppede den, samt 3 andre pæne størrelser lige for næsen af os
Flink mand... vi fik den ene: Regnbue på 2.4 Kg.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-10-03 16:34

heyson!

ja molo bed de på- var der "riv i kæppen" og op på køkkentbordet og "flækkes" *gg*

mango lyder spændene ihhh bare det var mig sidder er mutters alene og forbereder mig til eksamen! total "græs enke" i disse dage lars har travlt med arbejde og starter med sit nye arbejde den første!

hmm selv om hanen er varm, ser det nok til at de små kyllingere maby er negative i denne omgang!

tutfis

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-10-03 19:05

Molokyle -vi mangler en ønskeliste.
Emesen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-10-03 19:14

Mango

Ja, men hvor????? der er squtte meget vand i Slagelse ..og har da aldrig hørt om nogen putandtake.....omvendt "takeandput" er der masse af på den lokale irske, men ikke putandtake

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-10-03 19:22

Toupie! - når man har taget denne and hvor skal den så puttes hen, eller ta'r jeg fejl, måske er det et golfudtryk.
Emesen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-10-03 19:41

Stakkels dig Maria, jeg håber da du holder skruen ovenvande?

Nå..ingen kyllinger denne gang..er det træls ??

Jamen du er da velkommen til at komme ned på fredag og hjælpe til, med at trøste småpiger der er skræmt fra vid og sans *LOL*...må hellere passe på, de er jo lidt sarte i den alder *GG*

Sus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-10-03 19:56

Emesen, jeg må være dig svar skyldig, for jeg hverken fisker eller spiller golf ........og det eneste jeg ved om en and er, at den skal puttes i ovnen

// Toupie

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-10-03 21:21

hejsa mango...

øv bøv i morgen er det overstået, så er det bare speciale og eksamen i speciale!

lyder ellers som et tilbud men lille mig skal på arbejde lørdag ca 13-22 også søndag 9-20 i bofællesskabet hos mine små udv'h og sex forstyrret drenge og piger.... gemmer alt hvad der kan bruges til at klaske mig i røven med; sidste gang var det en fluesmækker og de må altså ikke gøre det på personalet...

ang kyllingere lidt træls det gjorde jo ikke noget hvis men har det egenligt fint med det. der skal jo ske så meget i det næste stykke tid ( færdig med uddannlse, finde nyt arbejde, evt flytte) så egentligt ok at vente lidt endnu!

men at trille med barnevogn og maven der vokser IHHHH JA!!!
som du kan se sus er det 2 modstridene følelser!

ihhh ser lars i morgen aften-vi har alt for travlt for tiden, men skulle blive bedre fra den første, så er jeg ikke så meget græsenke som jeg er lige nu.

maria

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-10-03 21:32

hmm hvis mit indlæg virker tja udforståligt, rodet tja så er jeg altså træt, har haft gæster et par timer. derud over har været til fys behandlig af min skader og har fået et par stærke smerte stillende piller (med morfin) så skulle være klar til i morgen... så det er evt grunden til det!

maria

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-10-03 22:45

Jamen jeg forstod den fint, ingen problemer! Ja, jeg kan godt følge dig- og ved du hvad, du bliver gravid liiige når det passer og ikke et sekund før! Det er jeg overbevist om !!!
Hmm, jeg er også spændt på om Søren dukker op før tid- dvs inden torsdag ! De har jo lovet et pisvejr...og man kan altså ikke stå og mure i regnevejr...mørtlen bliver alt for tynd og det hele -mursten og mørtel sejler
Og så står de stakkels mænd også og bliver våde og kolde, uhaa med forkølelse og lungebetændelse og hvad ved jeg...
Nå vi må håbe det ikke bliver så slemt, for det må dælme også være træls og sidde i en skurvogn og vente på tørvejr...kan i forestille jer det? ØV!
Ja, forresten er der nogen der har en god ide´til en uhyggelig middag, til de tøser på fredag?

Jamen pøj pøj Maria med imorgen...hmm hvis du da ikke er gået i brædderne...et skud morfin, kan gøre det af med selv den sejeste*GG*

Sus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-10-03 23:16

Hej Mango

Jeg holdt Halloween for min søn og hans kammerater sidste år, og skal nu her igen på fredag her er lidt forslag :

http://www.arla.dk/C1256D8F003333FB/O/23C6FA5354DA1F30C1256D8600379330

Denne her er på en "mums" skål slik:

Vingummiorme i massevis
Rød eller Grøn gelé

Geléen laver du ved at følge opskriften på pakken.
Så skal du hælde den over i en glasskål og lægge vingummiormene op i den. Læg også nogle løst ovenpå.
derefter skal det i køleskabet, til geléen er stiv.

Og ellers har jeg mange andre forslag også, hvis det har interesse

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-10-03 23:33

Mango

Her kommer lige lidt mere...

rød punch med rød gelé hånd i, flødeboller med is i, spiselige øjne og edderkopper

Maden kan bestå af "bræk med mider i" (læs: millionbøf med rød frugtfarve og hvide nudler) samt spagetti med grøn frugtfarve. Dessert afbananer stegt i brun farin med gule iskugler (placeret i den ene ende af bananen) og så med chokoladesovs henover......mums

Eller denne:

pastasalat:

250 g. sort pasta
1 frisk rød chilli
2 spsk. olie
2 spsk. balsamicoeddike
2 spsk. citronsaft
1 løg
1 knust fed hvidløg
2 friske eller tørrede tomater i olie
1-2 gulerødder delt i skiver på langs og skåret ud i knoglefacon.

Kog pastaen al dente i godt saltet vand. Skyld pastaen i koldt vand, når du har hældt vandet fra.
Skær løg og tomater i terninger og bland de øvrige ingredienser i. Vær forsigtig med chillien - salaten kan blive "for hot". Smag til med salt og peber

.........eller som pasta til krebinetter

Krebinetterne kan laves om til edderkopper - benenen kan du lave af kartofler og sætte i krebinetterne, som du så ligger ovenpå pastaen.

// Toupie

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-10-03 23:39

IIIhhh ja Toupie alle ideer er velkomne..bare spyt ud

Af kage laver jeg en Græskartærte...det var mere, alm. mad..altså ikke kager !!
Den med vingummiorme er suveræn..det der gele´, kan det købes i Kvickly eks?? Jeg har aldrig købt sådan noget

Jeg holdt også en Halloween fest forrige år for min søn, men vil jo gerne have nye ideer. Der lavede vi en leg med en papkasse, hvor man skulle stikke hånden ind og der var så forskellige ting man skulle gætte hvad var.."orme" (kogt markaroni) osv...ka sgutte huske hvad vi lavede

Men den gjorde lykke, der blev skreget og hvinet i den helt store stil

Men Toupie, hvis du gider, må du meget gerne komme med ideer. På forhånd tusind tak!
Knus
Sus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-10-03 23:50

Mango

Jeg er ret sikker på, at det kan købes i Kvickly - det er en opskrigt jeg har fundet i år, så jeg har ikke selv afprøvet den endnu.......men gør det helt klart på fredag .....eller også laver jeg gelérand med orme, edderkopper og fluer (rosiner) som snyde dessert - bare for at se deres ansigter

Den med papkassen er ret god, den vil jeg klart bruge.........tror ikke 14 årige er for gamle til det

// Toupie

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-10-03 23:50

wauu, tusind tak..det var kanon..tror jeg napper den med "millionbøffen" den virker tilpas ulækker *LOL* (og nem Thi hi) skulle jo også gerne have energi til andet end madlavning ikke? *SS*

Eller skal de ud og trick or treat..det gav temmelig godt sidste gang, skal jeg love for..en stor bageskål (tupper) fuld af slik og alverdens lækkerier..og de var kun 12-13 børn...ret godt gået synes jeg!!
Jeg fik så også til opgave at fordele...det var lidt sjovt..og et meget fornuftigt forslag fra de små poder synes jeg!!
Sus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-10-03 23:56

Ja, de kan nu være ret fornuftige, selvom man ikke altid tror det

Der var ret mange "adddddd, hva´deeeet???? da jeg serverede den ret sidste år, og det var knægte på 13 år *LOL*

Held og lykke med det hele

// Toupie

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-03 00:00

Ork nej, det er de ikke for gamle til..det tror jeg da aldrig man bliver
Jo jeg husker en til, ukogt pasta, som føles som afhuggede negle..kan ikke huske hvad det er for nogen, men du kan kikke dig omkring!
En syltet kærlighedsfrugt : et øje
en halv pølse (kold) : en afhugget finger
kogte små nudler, de der man bruger i rejesalat du ve?: Mider
Se nu kom jeg aligevel på noget

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-03 00:04

Ja *GGGGG* det kan jeg forestille mig..var det den millionbøf?..og det andet du lavede?

Håber også du kan bruge nogen af mine ideer

Selv held og lykke, glæder mig til at høre om det..nu vil jeg hoppe iseng, der er atter en da imorgen...vi tjattes

Knuser sus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-10-03 00:11

Det kan jeg helt klart bruge, taaaaaaak

Og ja, det var millionbøffen.......det så virkeligt ulækkert ud

Vi må oprette en ny tråd efter fredag, så vi kan sludre om hvordan det er gået

Sov godt *ss*

// Toupie

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-03 00:18

Ja, det må vi heeelt klart..den er altså også ved at være for lang den her!! Tutfis, du må lukke den, det tager syv år og en ostemad at hente den hjem!!
Jeg kalder den nye tråd: Toupie og Mango´s Halloweenfest !!
Opretter den imorgen..

Sov selv sødt og ha nogle dejlige drømme!!

Godnatknuser
Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 28-10-03 07:53

tja var nu ikke gået i bræderne men havde et andet problem-lige meget hviklen tråd osv jeg hoppede ind på hos handu; var resultatet filen eksister ikke, der opstod et problem prøv senere eller kontakt kandu osv osv!

kyllinger tja du har helt sikkert ret!

hmm "lækker" ideer i kom frem med....

tja der er nok mulighed for at han kommer hjem før tid.... håndværkerne her er ikke dukket op de sider ikke engang nede i skurvogen og vejret her ser sgu trist ud!

jeg sider her med mit lille modem og der er ikke den store forskel på at hente den her frem og en ny tråde! generlt er alt langsomt!

nååå op og gøre mig klar skal op kl 12,15 men skal jo være der før og så er der lige transport tiden!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 28-10-03 07:56

der er mere at få smidt ens indlæg ind som tager tid og fik et chok denne gang tog den højest et minut!!!!! gotter run!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-03 08:05

Maria..jeg sender dig alle de positive tanker jeg overhovedet kan kl. 12.15 !!!!

Nååeh er der ikke dukket håndværkere op?? Jamen det regner da ikke endnu?? Hvad er det for nogle sløve pader *GG* Sig mig er det tømrer eller?? *GG*
Ja, det er meget lækre ideer ikke sandt !! Det kan være du skal lave noget af det til Lars?

Kom lige til at se din tidligere tråd: "Klaske mig i røven med" *LOL* Er det udviklingshæmmede du arbejder med?? (det håber jeg da )

Pøj pøj Maria..al held og lykke til dig !!

Knus
Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 28-10-03 08:23

ja kald dem hvad du vil den er ved at lave det nye tag og har måtte sætte nye spær op osv. det er en god blanding af tømrer, tag fimser også er der nogle fra et vvs firma!!!! så der er svære at holde styr på...det er flere firmaer som arbejder sammen....

nej regner ikke endnu!!!!

ej han begynder nok så at brokke sig-og det gør han allerede han vil ha sit kød og dansk mad brun sovs og helst ingen grønsager kanin mad!!!! hmm hvad vil han så med mig jeg kan jo ikke lide dansk mad, brun sovs og for meget kød! er jo mare en kanin og til wok gryder osv!

ja det er udviklingshæmmede jeg arbejder med!!! og det ene hus jeg er i er det unge i alderen 18-32 og det er som en flok små sex fikseret tenagere!!!!! derud over er det for flere af dem første gang er ude og stå på egen ben.... og ja sidste gang var det ren sex chirkane fra deres side....klask i røven var bare en af tingene de gjorde!

tak.... der er brug for at kryds alt hvad der kan krydses!

hov skal ha tøj på der kom et par håndværker uden foran mit vindue!!!!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 28-10-03 08:31

hov første sætning den=de
andet afsnit mare= mere
det gik lidt stærkt så kommaer osv løb sig en tur....

erstatter lige min sumpe bluse med noget alm tøj. skal også snart afsted så....

maria

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-03 08:43

*G* Ja kender godt det der med mænd der ikke vil have grøntsager !! Min han var også den der lavede mad i hans tidligere forhold..og det var absolut også uden grøntsager...meeen, jeg serverer altså grøntsager *GG* Og det er mest mig der laver maden...han kommer godt nok med den der undskyldning, at en håndværker ikke kan leve af grøntsager...men han får skam også kød til, men der er også masser af grøntsager! Han er dog også blevet overrasket over hvor godt det egentlig kan smage, så det begynder at hjælpe på det, nu spiser han da det meste *GG*
Så Marie, det handler også lidt om kvindelist og tålmodighed
Ja, hov! Du kan ikke sidde der og friste de stakkels håndværkere Kan du så blive anstændigt klædt på !!

Jeg krydser arme og ben og hvad jeg ellers kan finde og krydse..bare rolig du klarer det garanteret med bravour !!

Mvh. Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 09:55

[hør] Mens tante1 og tante2 laver ulækker mad og pudser fjer, må jeg lige spørge dig emesen; ønskeliste ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-03 10:06

MOLO..vi er færdige *LOL*...ja jeg studsede også over den? Men det er vel bare en af hans skøre indfald, som vi igen skal gætte os til *LOL*

Kan det være dette han mener: Må jeg ønske lærer og censor go' afgang

Hvad med dig MOLO, skal du holde Halloween? Måske med nogle uhyggelige fisk?
Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 10:21

Nul amerikanske julelege til mig, men skulle der dukke nogen grimme kyllinger op, har jeg fem poser Katje's parat

Mortens aften nærmer sig med raske skridt, så jeg skal snart have vasket fødder !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-03 10:38

Jamen MOLO , det er jo ikke Gå(e)s der skal på bordet, men AND !!! *GG*

Ja, det er lidt træls at Amerika rykker tættere og tættere på...men der er jo nok ikke noget at gøre ved det!!
Men ungerne synes det er alletiders, såen a´la fastelavn for større børn...mine de store drenge ærgrer sig da over at de er blevet for store til fastelavn, så er der jo Halloween, hvor de også kan være med !
Sjovt nok, så kommer Mortens aften altid som en overraskelse for mig..kan ikke huske at jeg nogensinde har nået at få lavet den and...sikkert også fordi det altid er and til jul og så ligger det jo så tæt på hinanden...men måske jeg skulle prøve det i år!!
Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 10:57

Mortens aften serveres gås, BASTA.

Du ved da, det var gæssene der afslørede Morten, da han gemte sig for ikke at blive udnævnt til Bisp ???
Derfor hævner man sig på gæssene ved at fortære dem Mortens aften.

Morten Bisp er en omskrivning af Martin af Tours.

Citat
Morten bisp. Martin af Tours var født i Pannonien, nuværende Ungarn, søn af en forhenværende officer i den romerske hær. Han indtrådte som 15-årig i hæren i Gallien og blev snart officer. Som 18-årig havde han et syn, som medførte at han opgav sin militære karriere og viede sit liv til kirkeligt arbejde. Efter en årrække som eneboer, blev han 370 valgt som biskop, men forsøgte at unddrage sig udnævnelsen, men forrådtes af gæssene i den gåsesti, hvor han søgte at gemme sig.

Ænder? Mortens aften? Dét er noget de dovne husmødre har fundet på.
Hvad ville I gøre uden mig til at oplyse jer om sagens rette sammenhæng?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-03 15:11

javel såeeehh..der kan man se *GG* undskyld da...huskede lige forkert ikke*LOL*

Hvorfor hedder det så "Mortensand" ?

De sælger sgu da ænder alle steder...*GG*

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 15:20

Slagterne er jo ikke dumme. Det er dér husmødrene handler...

Morten Sand ? Ham kender jeg ikke ..er han bror til Ebbe ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 28-10-03 17:10

ha ha ha! hmmm nogen burde ligge en bombe under den skole!!!!!

er blevet total sablet ned!!!! jeg synes det gik så godt men intet var godt nok til dem men bestod også heller ikke mere! ha ha ha de andre grupper fik ekstra tid og de sad konstant og gloede på deres ure for jeg skulle jo overholde tiden.

jeg kan slet ikke forklare det der for gik...men skal lige ud og afreagere lidt! får jeg er godt nok GAL!

måske skulle jeg sendes på et styr dit temperament kursus!!!!!

kort sagt jeg blev jordet!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-03 17:20

Molokyle har ret - det skal ikke være and der gå's i gang med på Morten's aften.
I stedet kan man finde en rigtig dejlig gås, måske med en lille fjer i hatten.
Lidt gåsehud er nu heller ikke at foragte.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-10-03 18:06

tutfis

Hvad har du været oppe i??? og hvad gik så galt, at du er så GAL????

// Toupie

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 28-10-03 18:30

pædagogik: emnet voksne udviklingshæmmede som flytter fra bofællesskab til egen bolig!

syntes alt gik fint. fik fremlagt ogave også skulle vi i gang med mine diskussion spørgsmål men lære og censor ville heller diskutere andre ting i min opgave og etik ect. men det er sådan set mig der bestemmer hvad vi skal diskutere men det havde de ikke lyst til at overholde! og alle mine eksmepler, analyser ect. prøvede de at sable ned...
problemet er at teori og faglig praksis ikke altid hænger sammen! og at teorien ikke altid kan bruges i praksis hvilke de vist heller ikke var enig i...

fik ting at vide som jeg var faglig svag, sproglig svag, dårlige analyser! dette er ting som jeg altid er blevet rost for, så kom lidt som et chok.
og jo min opgave var uforstålig-hmm mine kollegaer har læst den ovenikøbet min boss og sagde at den var meget overskuelig og forstålig.

de påstod at jeg læst op men opgaven lå med forsiden op ad så har jo ikke kunne læse teksten og kiggede kun i den da de stille et spg til en bestemt linie for at få den rigtige formulering.

det var bare dråben som fik bærget til at flyde over! efter det jeg fik af vide om min anden skriftlige eksamens opgave.....

nå men bestået og mangler kun speciale!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-03 19:00

En gang til tutfis, er du betået eller hvad.

Molokyle - ønskeliste plejer man at få før et bryllup.
Skulle du ikke giftes med hende tequila-drikkeren.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-10-03 19:21

Tutfis

Det var da noget æv æv, men de sensorer er squtte hvad de har været Og du har helt ret i, at teori og praksis ikke altid hænger sammen...... men jeg kan slet ikke forstå at din lærer ikke støttede dig, det SKAL hun/han da!! Har i ikke haft vejlledning på?? Har du overvejet at klage over det??

Hvad fik du da af vide om din anden skriftlige???

Hvad skal du skrive speciale om??

// Toupie

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-03 22:29

Nå..Maria...jamen du bestod!! Det var det vigtigste, pyt med hvad de synes, om det var forståeligt eller ej, så gav du dem kamp til stregen ikke?
Kan godt forstå at du skummer...men det går heldigvis over igen, "skum" du bare så længe du gider, eller har brug for det-det hjælper jo også at hidse sig op engang imellem...tag en af de gamle tallerkner og knald i gulvet
Når du så er færdig med det, kan du sætte dig ned og fundere over hvad du så lærte af det !!!
Har en tilståelse: Jeg glemte at krydse fingre...så jeg tager en del af skylden

Mange trøsteknus
Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 28-10-03 23:55

hejsa sus
har det meget bedre nu et lille flip var nu en tallerken som blev knaldet i gulvet men et par støvler som fik en flyve tur ind i væggen men er nu ikke grunden til at jeg har det bedre nu...hmmmmm min lars er sgu dejlig

hvad jeg har lært jo lars mener at jeg ingen selvkontrol har og mit hovede siger; næste gang skal jeg kaste hårder...
ja bestod og det er det vigtigste.....

hejsa toupie
jo har haft vejledning og fuldte hendes råd ect... men nu havde hun en anden holdning åbenbart.... klage får du sgu ikke så meget ud af på vores skole....
kan dog godt være at jeg vil klage over den anden opgave ikke over selve opgaven men den behandling jeg fik af læren....

den anden opgave fik jeg at vide af min lære i kantinen foran andre at jeg knap nok havde bestået og jeg var ekstrem dårlig til at stave, total uforstålig opgave, burde søge dispensation for min stavning og burde tilknyttes ordblinde institutet ect. fik dog 8 for den.

det er ellers ikke ting som jeg har haft problemer med før... og har altid før i tiden lavet
opgaver til karakter der ligger over 8 og har da også fået 13....men det var gamle dage!

ved ikke hvad mit speciale skal handle om endnu.

jo når jeg evt skriver en mail eller fx et indlæg her, kan det godt gå hurtigt også virke lidt uforståligt også går jeg ikke 200% op i om det er stavet fuldstændigt rigtigt...

jeg vil

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-03 10:36

tutfis -> Som mango rigtigt nok siger: Tænk over hvad du har lært af denne negative oplevelse ikke på, hvad du kunne have gjort anderledes eller hvordan det var gået med andre lærer/censor kostellationer osv..
Gamle dage..?? Ja, minder er gode at have, men kan ikke bruges i den situation du befandt dig i. Man skal altid være fremme i skoene, når det kommer til nye udfordringer.

Ærgeligt jeg ikke kunne være din tutor, da jeg er emminent i den ondskabsfulde censor-rolle
Ofte kan det nemlig ved mundtlig eksamen, være en fordel at have en sparingspartner, der i rollespil før eksamen kan fungere som lærer/censor. Det kræver selvfølgelig at personen er rimlig faglig velfunderet. Det bedste er faktisk at arbejde sammen med en fra klassen man IKKE kan lide eller IKKE er enig med.

Op på hesten og spark røv, når du skal skrive speciale. Jeg kan forstå, du måske har svært ved at udtrykke dig klart skriftligt, selvom intensionerne sikkert er gode nok og idéerne gangbare. Jeg tror ikke på det er stavning der er problemet. Man kikker på indhold ikke form, når en skriftlig opgave skal evalueres.

Alliér dig med en 'skriftlig' haj. Ikke nødvendigvis en Pæd., men en lærerstuderende, en journalist, en forfatter, en lejlighedssangskriver eller whatever.... og få vedkommende til at kører med på sidelinien, mens du skriver på specialet. IKKE til at læse det hele igennem og rette til, når det hele er 'færdigt'. Det gælder simpelthen om at holde 'den råde tråd' og gøre formuleringerne klare og utvetydige. Det handler om skrivediciplin ikke faglig pondus.

Håber det er råd du vil tage til dig. La' vær at sidde og VILLE lave det hele selv.

Når du har formuleret en synopsis til dit speciale, hører jeg meget gerne fra dig. Husk du har stæke partnere her på Kandu.dk

emesen -> Jeg håber skam, jeg selv har noget at sku' ha' sagt i forhold til ægteskab med 'Rejekællingen fra Nørrebro'!
.............. og svaret er : NO F...... WAY

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 29-10-03 12:56

mit speciale skal spakke røv! og det må vi godt skrive i grupper så......mig om min sædvanlige partner skriver sammen da vi suplere hinanden godt. hun er dog uforståenden over for det de har sagt til mig, da hun har en anden opfattelse og altid har fået at vide fra andre eksamener at hun skulle støtte sig mere op ad mig pga min stærke faglige og sproglige færdigheder.

har allerede haft hjælp til de ting under de her 2 opgaver, af personer som både er sproglige og faglig stærke...

bare lidt sjovt at tænke på at det her aldrig har været et problem før er faktisk blevet rost de 3 år jeg har gået på skolen for min faglige og sproglige præstationer...

har kigget i opgaven den første er har kun fundte 3 fejl og lidt sjusk da det er slå fejl som ikke er blevet opdaget og så en grammatik fejl!
så stavning og sproglig kan ikke være så dårligt som læren sagde og hvis at det skulle være at læren havde ret så skulle jeg ikke ha bestået eller fået det 8 tal for den skriftlige opgave.
og 8 tallet ligger på linie med gemmensnittet og er faktisk en af de højre karaktere som er givet til den eksamen. jo er var lige to 11taller et 10tal så nogle 9 og 8 taller og rigtig mange 7 og 6 taller til den skriftlige eksamen!

der ud over har jeg lige fundet frem til at nogle af de ting som de sagde til mig i går var forkerte ang overgreb/selvbestemmelse/underretningspligt ect.... så hel dum er jeg ikke ellers så skal min socialfags lærer være forkert på den, samt mine kollegaere, samt min boss og faktisk hele helsingør's social forvaltning ang de regler så...desuden tjekkede dem lige af i reglsamlingen!

det er vandet under broen det er glemt nu og nu skal jeg vider og bruge disse erfaringer til noget positivt....... jeg vil nyde min FRIDAG inden det går løs i morgen!

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-03 13:06

tutfis -> Du behøver ikke forsvare noget over for mig. Det var ikke kritik, men nogle velmenene råd.

Jamen så nyd din dag med et kik ind på : http://kandu.dk/dk/spg/25159

Hygge...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-10-03 13:35

Og tutfis her er lige et

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-11-03 01:08

Ihh altså Tutfis - hvad har du gang i her? Er du ude på at slå Ram's tråd som er på 303 indlæg
Ved godt at klokken er mange - og her sidder jeg lige hjemkommet fra en fantastisk ferie, hvor jeg har opsuget en masse energi fra solen samt en mængde D-vitamin - men ingen at dele min glæde med

Dør denne tråd mon aldrig??

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-11-03 11:08

Aiiiiiiiiiiiii Frida er fundet. Nu kan hun kendes på de brune ben.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-03 11:21

emesen -> LANGE brune ben

fridaflip -> Velkommen tilbage. Del du bare lidt glæde ud. Vi ser frem til at høre nærmere. [hør]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-11-03 12:50

Mange tak Mol Min glæde fra i aftes er dog vendt en anelse til irritation over, at der ikke længere kommer en smart strandfyr springende så snart jeg råber "Pina Colada"
Hold da kæft, hvor man hurtigt kan vende sig til luxus

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-11-03 13:07

Pina-colara - det skal udtales rigtigt - ellers kommer der ingen.
Molokyle - hvor ved du fra at det er lange brune ben.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-03 13:59

fridaflip -> Prøv at råbe : GRATIS ØL ..ud ad vinduet, så garanterer jeg, der kommer masser af 'rigtig' smarte fyre rendende
Forøvrigt hvor har du været ? Maldiverne, Seychellerne, Bahamas, Sri Lanka eller Madagaskar ???

emesen ->

Du skriver :
Citat
Jeg mener bestemt "vores" Frida har længere ben.

Fridaflip svarer :
Citat
>emesen. Du har ret!! - men hvorfra - kender du til længden på mine ben???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-11-03 14:04

Nåå ja emesen så må jeg lige prøve din version Nope det virker heller ikke hunden kommer godt nok springende - men hun har ikke noget med
I øvrigt kan jeg faktisk bedre lide den drink, som hedder Sex On The Beach - Men det turde jeg sgu ikke råbe - i hvert fald ikke på stranden

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-03 14:08

fridaflip -> nåeehh.. Sex on the Beach alá Tom Jones med Cranberry Juice og ...Fire in the Sky ??

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-11-03 14:30

>molo
*LOL* GRATIS ØL tror jeg på, at der virker - men jeg må vel hellere vænne mig til
Nescafé. Mit kvantum for alkohol er vist opbrugt for i år

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-03 14:37

Nescafé er en pragtfuld opfindelse. Jeg er på fjerde krus idag .. Guld naturligvis..

..ellers kan jeg anbefale en god kande Darjeeling The. Skulle efter sigende give Sorte øjne og Tynde lår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-11-03 14:53

HEHE Guld naturligvis - Ja for pokker - fint skal det være Hmm... The som giver Sorte øjne og Tynde lår? *GGG - Så hellere blå øjne og slanke lår
Hvad laver du og emesen i grunden her i hønsegården? Fisker I efter noget?

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-03 15:13

Som god og betænksom fjerkræ-avler føler man et vist ansvar for dyrenes velfærd

(Lyst-) fiskeri er en mandeting, der hører hjemme andetsteds

Har du kikket på det link jeg gav tutfis : http://kandu.dk/dk/spg/25159 ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-11-03 15:46

Haiii Frida- velkommen hjem, dejligt med en høne mere!!

Ja her fisker Molo både efter det ene og det andet *LOL*

Kan liiige fortælle: JEG ER STOPPET MED AT RYGE !!! -Og det er bare så fedt, har totalt hyper-energi fiser rundt som en skoldet s... gider faktisk næsten ikke sidde her *GG*

Såeh, jeg smutter igen er ved at lave Hønsekødssuppe !! Nam nam

Mvh Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-03 15:53

mango -> Hønsekødsuppe...!!! Har rygestoppet gjort dig til kanibal

Pas på små putte-høns

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-11-03 16:10

halløjsa og velkommen hjem frida!!!!!

så er der kommet en lækker solbrun høne hjem til hønsegården!

molo og emesen; ja de fisker løs selv i hønsegården!

næææææ er ikke ude på at slå ramsebasse's tråd på 303 indlæg!
mango-kanibalisme-hønsekødssuppe????!!!!!!

jeg kravler under min dyne igen med min pekiing suppe med en masse chili (ups ups)
et røv syg og græs enke!
men kan jo bruge tiden fornuftigt og læse noget af det litteratur til mit speciale....

mvh maria

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-11-03 17:50

Hey mango

Hop lige ind på denne tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/25251

Tutfis
Har du fundet ud af hvad specialet skal omhandle???

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-03 17:53

tutfis -> Peking-suppe..? det bli'r værre og værre.. nu spiser de sgu også ænder (Jfr. Peking Duck...) , men pekiing er måske noget AND'et ?

Røv-syg ??? Sport i to'eren ???
Græs-enke ??? Ja ja, græs kan da også ryges... hvis man er det humør..?, men mango er altså stoppet.

Jeg tror også snart jeg stopper (...piben ind, altså )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-03 18:12

Toupie -> Dét er vist en rigtig hønsetråd.. den dér du

Jeg er også spændt til bristepunktet mht. tutfis' speciale : Ældre hønseholderes pædagogiske problemer med at holde gård eller noget..? ..hønsehold for viderekommende ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-11-03 18:14

toupie< specialet-vi diskutere stadig men er kommet frem til omsorg-omsorgssvigt!!!! det har jeg lavet et par opgaver om... men det er ikke blevet begrænset mere endnu; alt hvilken gruppe, børn unge, special området osv.!

molo stik piben ind!!!

molo< ja der er and i men jeg siger altså kødet osv fra. det kan jeg ikke li, er mere "plante æder"

røv syg< halsbetændelse+mellem øre's betændelse og forkølet!!!! derud over sidder og er langt væk er sat i smertstillende behandling med morfin bassert piller efter jeg jo er kørt galt!
græs enke<manden er her ikke!!!!!

flot mango er stoppet med at ryge!!!!!

hopper i seng lars har lige ringet og sagt;"du kan godt hoppe af nettet og i seng"....!!!!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-11-03 18:27

ja ja ja funny!!!!!!

sidder og forsøger at finde mening i : http://www.kandu.dk/dk/spg/25522
sex og golfbolde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-03 18:28

tutfis -> Sådan ska' det være : På med en smart yver-sele og suspenders, ..så i spænding; ligge at vente på Hanen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-11-03 18:34

molokyle

Den er da ikke nogen hønsegård................endnu

Tutfis

Det er da også et ret spændende emne, sig til hvis du skal have hjælp ......og god bedring

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-03 18:37

Thi hi.. -> Et rigtigt 'sport's' spørgsmål I Tennis findes udtrykket, som forespørgsel til dommeren : New Balls ?

Stakkels mand.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-11-03 19:53

Fridaflip!
Vi må da lige høre hvor du har været henne.
Vi ved godt at det er et sted med irriterende brune strandløver som stiller sig i vejen for os blegnæbbede haner - men hvor er det.
Eyvind.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-11-03 20:09

Har også været inde på "gag" spørgsmålet *LOL* ja, det jeg fatter af der er meget morsomt har smidt et flueben, for den vil jeg dælme gerne følge med i *GG*

Mht min hønsekødssuppe GUUUUUD..det havde jeg da ikke lige tænkt på....der var du hurtig MOLO *G*
Sig mig tutfis...skal du bare ligge og dase hele tiden ?? Du ska ha nogen vitaminer og noget frisk luft min pige *GG*

Synes også sådan nogle brune strandløver er pisse irreterende *GG*

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-03 20:11

Hos mig i Danmark får man irriterende brune frikadeller

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-03 20:26

Apropos mærkelige spørgsmål eme og molo deltager i : http://www.kandu.dk/dk/spg/25544

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-11-03 22:57

mango-det får jeg- men skal nok har noget mere af min læge´-underskyd af jerne, b12 osv. ´men min læge er sygemeldt så må vente lidt endnu på at får mine sprøjter og piller!

ligger her heller ikke hele tiden men har været både på skolen og arbejde og lange vagter i weekenden... desuden lider jeg af søvn mangel har fx sovet 6 timer på 5 dage så må godt ligge og dase!!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-11-03 23:17

Tutfis...det var altså kun for sjov jeg sagde du bare lå og dasede *GG* Du skal altså huske at få nogle proteiner!! Køb evt. de der proteindrikke, tror du kan få dem på apoteket eller i Matas...du er jo sikkert under ernæret og du har altså brug for det når du skal hele efter din ulykke!!
Kender du de protein-drikke?

Venligst en lidt bekymret Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-11-03 23:32

sorry sus, men er rimelig nærtagenden i disse dage: overtræt, søvnmangel, stress, eksamenspress, følelse som om man er single, eksamens nervøsitet osv osv osv... så klørerne kommer hurtigt frem ups det er ikke en katte gård men hønsegård

ja kender protien drikke-ikke lige dem du omtalter fra apoteket men jeg har da set dem!

godnat vil prøve at sove så slukker og lukker alt selv mobi mobi høre aligevel ikke noget fra den der er vigtigst!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-03 10:24

tutfis -> Omsorgssvigt, spændende emne. Min veninde frk.uro har arbejdet med 'svært anbringelige unge' på Sundholm. Du ved, unge der har været ude i stofmisbrug, krimminalitet og prostitution siden 10 års alderen. Nogle bider, slår og sparker ved den mindste konflikt, da de mangler et sprog. Hun er villig til at hjælpe dig med flere oplysninger om sit arbejde, hvis det er noget du kan bruge til specialet.

Hun har lovet snart at logge på kandu.dk med profilnavnet... Ja, gæt engang : Frk.uro
Hun har kikket lidt over skulderen på mig i denne tråd og glæder sig til at kunne deltage som klukhøne.
Når hun engang får taget sig sammen, så tag godt imod hende. Kernepige med sine meningers mod, så jeg får nok på puklen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-03 10:41

MOLO..jeg er efterhånden ved at være godt nysgerrig!!! Hvorfor har du døbt hende Frk. Uro ??

Jeg vil have HELE historien *LOL*

Tutfis, jeg håber du har fået sovet rigtig godt?

De proteindrikke jeg tænker på, er dem man får på sygehusene efter operation, når man ikke har så meget appetit!
Du kan også lave din egen: Kærnemælk og fløde evt. med en eller anden frugtsaft tilsat..forholdet er ca. 1 til 1 .

Venligst Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-03 11:24

Jeg døber ikke nogen. Frk.uro ynder hun selv at kalde sig. Jeg vil blot løfte en lille flig af sandheden ved at fortælle, det ligger ganske tæt ved hendes borgerlige navn og så er hun iøvrigt frøken

Når hun selv dukker op kan du jo spørge hende. Hun vil sikkert også sladre om mig. Hun driller mig ofte ved at råbe : Kloge Åge.... i tide og utide.

Gad vide hvorfor

Min ex kaldte mig da : Professor Vrøvl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-03 11:34

Min forvourit, da jeg fik smadret mine tænder og ikke kunne tygge nogle uger : http://www.nova-vista.dk/Produktinfo/Side4.htm

..og her lidt hønsesnak om denne delikatesse : http://www.yoma.dk/indre.htm

</KLOGE ÅGE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 05-11-03 20:19

sorry det kan jeg ikke overskue nu......... hvor er der en flaske sprut og en smøg nå man skal bruge det total syg og ja singel "min mand" har lige fundet ud af at han ja alligevel ikke elsker mig!
vi snakkes

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-03 20:31

Tutfis! - jeg ville så gerne sige nogle trøstende ord lige nu - men jeg aner ikke hvad - men det ville jeg altså gerne. Sprudlende mennesker som er nede i kælderen, er svære at trøste, men luk øjnene op og se på verden - den elsker dig - det er derfor du er her.
Eyvind.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 05-11-03 21:11

IHHHH HVOR ER DU KLOG...... men hjælper ikke lige nu men sødt af dig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-11-03 21:45

tutfis

ÆV ÆV, damn og så ellers en masse andre ord ..........

Stakkels dig, det er dælme da ikke sjovt, men har det lidt ligesom Emesen......vil så gerne komme med nogle trøstende ord - men aner ikke hvad - kan kun sige, at jeg føler med dig...

// Toupie

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 05-11-03 22:31

der er ikke nogen som skal sige noget!
det hverken hjælper eller trøster! sorry kan ikke overskue jeres protien drikke osv! ironisk the heartbreaker endte med at få knust sit hjerte, det er sku ironisk når folk som kender mig har det med at advare andre mod mig med mindre de vil ha knust deres hjerte!!!!!

der er andre ting at fokuser på såsom arbejde, skole, speciale og blive rask!

men tak!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-03 22:31

Tutfis..det er jeg ked af at høre...det var ikke lige det du havde brug for lige nu hvad??
Men hæng på her! Vi er her og vil gerne lytte!!
Ajii hvor jeg føler med dig min søde...
de er fandme ikke det letteste vel??

Du står ikke just under en lykkestjerne lige nu...men det er sgu da heldigt at de (stjernerne) flytter sig ikke sandt

Knuser dig kærligt Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 05-11-03 22:50

ha ha ha går faktisk en del op i stjernerne og de siger lidt det modsatte, denne uge skulle bare lige overståes også skulle alt være perfekt igen.....ha ha ha! ironisk det er da godt at jeg udsatte flytning og finde arbejde der nede osv! ej jeg føler mig til grin.... man sku gå over til at være heartbreaker osv igen!

ej vil sove... har været til lægen i eftermiddags! min halsbetændelse ect er væk men nu er den bare blevet erstattet af influencer siger min læger!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-03 23:08

Husk Marie! Hvad du giver får du tifold tilbage...sååehh kunne da godt være du sklle overveje én gang til om du skulle fortsætte med at være heartbreaker!!

Sov godt og må englene være med dig!

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-11-03 23:12

*LOL* Det tog f..... lang tid at komme til denne side faktisk så lang tid - at jeg har glemt, hvad det var jeg havde på hjerte.

Kan dog se - at det er ved at blive en temmelig privat snakkeklub - så jeg smutter bare lige så stille igen...

Fat mod Tutfis

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-03 23:34

Heii Frida...det skifter lige så hurtigt som vinden blæser...vi taler om alt og ingenting herinde..så hvis du har noget du vil sige så bare spyt ud du!!

Venlige hilsner
Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 05-11-03 23:37

det ved jeg godt og det er også min mening og sådan er jeg også..... det er et "kælenavn" det er fordi der er nogen som har den holdning at jeg altid ender med at vende tilbage til min anden x glenn.
sidste gang vi var sammen var det fra jeg var 18 også 3år og 9mdr...øhhh vi kan ikke være i rum sammen uden at vi ender med at være sammen.
men vi kan bare ikke ha et forhold da jeg ikke kan stole på ham. alle har haft den holdning at vi er skabt til at være sammen og det er derfor der er mennesker som kalder mig heartbreaker for at advare andre om at de skal passe på da de mener at vi er skabt til at være sammen!

brokken heart- nååå jeg endelig lader nogen komme så tæt på mig og de får en plads i mit hjerte så er det 200% hmmmm og det var det der sket her andet end at jeg i den sidste endte med brokken heart! sorry rodet indlæg men er træt osv!

tak sus!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 05-11-03 23:48

ja frida spyt bare ud det her handler om lidt og alting! der er det hele fis og ballade useriøst, seriøst, privat, ikke privat osv..........

helt ærligt vi har aldrig rigtig fået taget emesen på røven.......

selv om i tråden om spywarefri der endte det med at hønsepasseren ikke var heldig eller dygtig altså lige i dette tilfælde!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-11-03 23:57

tutfis

Det lader da til du stadig har dit positive humør i behold bliv ved med det........der er jo ikke kun en spand fuld af mænd der vil have deres hjerte knust, men et helt land

Sikkert kun en ringe trøst, men det værste ved et brud er egentlig ikke at prinsen hopper af hesten og tager den trehjulede cykel frem.......nææ det værste er, at ens fremtidsdrømme og planer bliver revet væk under fødderne på én..........og så står man der!!!!!

// Toupie

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-11-03 00:14

er nødt til at fokusere på noget andet så jeg ikke kun sidder og tænker på det. og det er vigtigt for at jeg kn styre temperamentet og humøret.
det lidt mere grimme er at min veninde har fundet frem til sat han har en profil på dating...... godt nok står der at han kun søger venner

du har ret toupie

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-11-03 00:20

tutfis..hvad hedder han på den profil..vil da llige ind og lure giraffen*GG*

Selvtak..kan du nu putte godt og have nogle dejlige drømme..trods alt!

Knuser til alle

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-11-03 00:34

min veninde har lige skrevet til ham der inde, han satte hende på ignorere listen så!!!!!! ved ikke lige hvad det var....jeg er så træt

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-11-03 01:04

Tutfis

Jeg håber da virkelig du er gået i seng nu *LOL* tror bestemt du trænger til det

Godt råd: lad være med at jagte ham på dating........han skulle jo nødig blive bekræftiget i, at han gjorde det rigtige...... Bedre hvis det er omvendt, og han finder ud af hvad han går glip af

Du sparer også dig selv for en masse ærgelser, når du ikke ved hvad han render rundt og laver ......det er totalt spild af tid!!

Æv æv, Kandu er langsomme med deres mails i dag, så det er umuligt at følge med i noget

Takker lige Mango for knuset

Nat nat og søde drømme til alle

// Toupie

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-11-03 01:18

jeg skal bare sove.... jeg gider ikke at jagt ham og slet ikke på dating! han skal ikke tror at han er noget og at jeg kommer rendene efter ham.... lidt surt at min veninde skrev til ham uden at spørge mig først nu tror han sikkert alt muligt!!!!!

godnat...

knusser til alle!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-11-03 06:54

men der er ikke andte end at undskylde for hvad end min veninde har haft gang i..... også bare sende han direkte til nordpolen! indtil helvede fryser over! ha ha ha skal til eksamensvejledning så vil prøve ikke at ligne end som er træt af et s.... og har en død rotte i munden...ej hvor jeg dog elsker at være syg-genialt tidspunkt....

i må alle ha en rigtig god dag!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-11-03 07:55

ja tutfis..knæk og bræk herfra!! Håber og din dag bliver til at holde ud!

Og undskyld mig liiige engang, du ska sgu da ikke undskylde hvad din veninde har lavet, det må stå for hendes egen regning!!

Øv, hvor kan jeg huske da jeg var i din alder...det hele var sgu så besværligt..glæd dig til du bliver 40 Maria, livet er meget nemmere *GG*

Mvh Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-11-03 10:27

tak mango

ja det håber jeg da!!!!!
det er mere så han ikke tror det er mig som har skrevet det eller at lader det gå ud over mig!!!!! men har egentligt allerede fortrudt det!!!!!

tror jeg skal i byen i morgen hvis jeg ikke har feber osv.... ha det lidt sjovt tag nogle fyre på røven nu når man ikke kan tage emesen på røven....
bare så jeg tænker på noget andet som sagt;godt jeg ikke nåede at flytte finde nyt arbejde og godt jeg ikke er gravid....
nåååårh han lige tager sådan en 180graders drejning fra den ene dag til den anden!
det kunne havde været kønt!
det er lige hvad min veninde smider i hovedet på mig lige nu når jeg sidder og hænger med hovedet og nåårh ja find dig lige en trøste fyr!!!!!!!! den sidste ting ved jeg nu ikke helt med!

gotter run har lige været til vejledning med vores lære-havde svært ved at være deltagenden og konstruktiv! men skal arbejde videre nu!!!!!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-11-03 10:42

nedtur skolens hurtige opkobling er sgu næsten lige så langsom min derhjemme i dag!!!!!!!!

molo< ang frk.uro det lyder ret spændene det er da også en af de vinkler vi overvejere lige nu!!!!!!!!!! er lidt nysgerrig!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-03 11:36

Ok. tutfis, men først en krammer : >>---------------------------------------> X <---------------------------------------<<

Mht. frk.uro's ekspertise, skal jeg ladet ordet gå videre. På lørdag går hun på kandu.dk for første gang. Så ser vi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-03 12:07

Hopper lige ud nogle timer. Skal besøge en døende veninde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-11-03 12:15

Tutfis

Jeg vil klart givr Mango ret, dum ide, at sktive til ham og undskylde..............selvom det kan være nok så fristende

Trøstefyren kan du altid finde, men det er da vigtigt du har en "sørge" periode, for det er jo ikke kun fyren du har misted - men også det barn du havde planer om, samt drømmen om at flytte sammen med ham ...........damn, det er squtte nemt

Hvorlangt er i nået med specialet.......har i lavet brainstorming??? ......indsnævret enmet??? fortæl fortæl, jeg er nysgerrig

En bog man ikke kan komme uden om, når man snakker omsorgssvigt er Lene Lind, På vej, men hvorhen? .....har du læst den?? ellers skulle du tage og gøre det, for den fortæller en del om arv og miljø, som har en væsentlig rolle når vi snakker omsorgssvigt

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-11-03 14:49

Molokyle

Det lyder da som en grimmer en ;-( nej verden er ikke nem, men der er desværre ikke så meget vi kan stille op med det .........håber ikke besøget slår dig helt ud.

......tror da vist lige jeg skal have omrokeret mine fingre, med de fejl jeg fik lavet i det tidligere indlæg :-#

// Toupie

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-11-03 14:49

ja vi har lavet brainstorm osv..... men vi laver en ny i weekenden... en hvor vi laver mange forskellige afgrænsninger så vi ender med et sidde tilbage med fx 5 forskellige oplæg til den opgave, med forskellige aldersgruppe,problemstillinger osv... men det bbliver sikkert ikke noget med omsorgsvigtet udviklingshæmmede og heller ikke små børn, incest... nok mere en af de forskellige muligheder inden for aldersgruppen 13-18år men stadig mange muligheder.... skal nok fortælle når vi har diskutere det noget mere!

den har jeg læst mindst 10gange-første gang læste jeg den og begyndte forfra da jeg var færdig med sidste side! fed bog. har også læst to verdner og så endnu en god bog: så kommer du til at bedre sted, desuden har jeg hørt 2 fordrag med personer fra baglandet og tabu. de har været gæstelære på skolen, hende fra tabu hendes historie er også med i bogen: så kommer du til et bedre sted.

tja han kan stadig rende mig noget så grusomt hele vejen til nordpolen! jeg undskylder ikke for noget jeg har gjordt...osv gider det ikke og jeg har ikke tænkt mig at sidde og tigge eller jage ham eller rende efter ham.... så til grin gider jeg heller ikke være!

som sagt så skal jeg være glad for at vi ikke kommet så langt i vores planer og at vi ikke havde fundte noget at bo i og jeg ikke var flyttet de 80 km væk, og fundet nyt arbejde og at den test ikke var positiv... puha endelig hjemme så nu behøver jeg ikke at være tapper, glad osv har lov yil at være ked af det!

tror heller ikke at jeg er klar til en trøste-fyr! men hvis jeg er frisk nok så hopper jeg med min veninde i byen i morgen-helsigvis er kbh stor og vi tager ikke de steder hvor lars plejer at komme for ham og drengene skal i byen i morgen.... nåårh ja hvis jeg er oplagt og frisk-men hun vilk så gerne ha mig med så bliver vi 4 ialt...men der er et bag motiv udover at vi skal ha det sjovt, hun vil vist gerne sætte sin bbryst fikseret veninde på plads som tror hun er så lækker og kommentere andres bryster og sidder og ja min er da pæner... så bag motivet er at tage hendes veninde som hun også går i skole med som hun også synes er køn og sød osv og som har pænt store bryster med for at lukke munden på hendes brystfikseret veninde så det var det andet motiv!

nu får vi se om vi tager af sted

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-11-03 15:13

Aiii altså Tutfis - nu må du styre dig.
Høns har sgu da ikke særlig store bryster

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-11-03 15:22

endten så er der noget galt med mig, endten er jeg ikke en høne eller så er de 2 store buler og som giver rygproblemer en illusion!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-03 15:24

Toupie -> Nej, jeg er ok. ..ikke slået ud, men ja ; grimmer en. Metestaser, galopperende i bindevæv... 6-8 mdr. uff...

tutfis -> Græd for helv...., snak med din veninde ..og græd. Det skal man gøre.. ..og glem de der bryster, det er overhovedet ikke dét det handler om, når det kommer til stykket. Piger går helt vildt op i bryster. Hvorfor ? Det gør vi 'rigtige' mænd ikke !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-03 15:27

Ande patter Se, dét er noget AND'et. Alle rigtige mænd tænder på andebryst

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-11-03 15:33

hov jeg kan vist ikke stave idag! heller ikke i dag!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-03 15:36

tutfis -> Store buler..? Visse-vasse.. Så skulle du se...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-11-03 15:50

jeg er sgu ligeglad ang bryster-det er hendes veninde som er bryst fikseret!!!!!
hvorfor piger går op i bryster tja måssske fordi når man står og snakker med en mand så ser han dig i hvertfald ikke i øjene 80% af tiden med mindre at det er en som man kender! jeg vil da gerne undvære en del af dem. tiltrækker alt for meget opmærksomhed

gider ikke at græde-tyde i hvertfald ikke lige nu...og er træt af at høre på min veninde om trøste fyr, godt du ikke nåede at flytte, og spørg han dog hvorfor den pludselige drejning.....

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-11-03 15:54

hvad skulle jeg se

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-03 16:11

tutfis -> En barmfager veninde (..hvor finder jeg dem dog ) på 270 pund. Dér er til gården og gaden + lidt til

Vi er mange... Ja; rigtig mange (mænd) der mere kigger på : Hår, hud, bryn, vipper, øjne, læber, kindben, næser, hager, halse, skuldre, arme, taljer, numser, ben, hænder, fødder.. SIND, HUMØR og HJERTE.

Jeg har lige selv måtte hoppe op på hesten efter at være blevet 'skoddet'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-11-03 16:30

ja det ved jeg da godt; : Hår, hud, bryn, vipper, øjne, læber, kindben, næser, hager, halse, skuldre, arme, taljer, numser, ben, hænder, fødder.. SIND, HUMØR og HJERTE.
og det har jeg da....... og ja der er fyre som ser på det

undskuld jeg spørg dum men 270pund havd er det i kg?

jeg vil dog gerne lige påpege at når du går rundt og har med ca en eskål og er ung og ok da køn. så er det første fyre/mænd glor på ikke ansigtet osv! sorry taler af erfaringer, folk som glor, stirre, spørg om man vil hoppe, om de må rører, hvor store de er, er de ægte, hvad vejre de..... kvinder som bliver jaloux...sorry bitter erfaringere og så er der dem som ikke spørg først men bare tager på dem! hvis de kunne knappes af måtte du da godt låne dem og gå en tur med dem!!! og tilføjelse det er lige meget om du har en højhalset på eller om en som viser lidt eller en rigtig nedringet!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-03 16:44

Ca. 135 Kg. ..og jeg kender sgu ikke størrelsen på en E-skål. Jeg ved mere om E-mail

Jeg kender selvfølgelig (..åbenbart?) ikke fornemmelsen af, folk kikker mig alle mulige og andre steder hen. Det skulle da lige være i mine kønne røde øjne

Det handler vel også om at kunne være sig selv bevidst og bekendt ???

Kort sagt : Hvile i sig selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-03 16:52

Nåh.. men nu skal jeg lige rydde bulen (..thi-hi fik I dén ), inden uro dukker op.

Tak for idag; See You...

</MOLOKYLE> ©

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-11-03 17:12

ja er langt væk.....

og fik den.

og ja handler om at hvile i sig.

pænt pænt stort!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-11-03 20:14

En E-skål hører til opel bremsetromle årg. 82
Det er pigernes øjne der er vigtigst, ikke farven/vipper/formen men blikket.
Jeg er heldigvis lidt langsynet, så jeg kan se "vidt" omkring samtidig.
Eyvind.
Frida - alle kan deltage her. Selv jeg må være med, men det er nok fordi hønsene tror de kan ta' r..... på mig, men det kan de ikke med en klo.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-11-03 20:34

altså er en årg 80

det var nu ikke for at diskutere bryster og hvad der med mere er vigtigst hos en pige....

langsynet, det kender jeg det kan være smadre praktisk...jep jeg er langsynet.

citat:Selv jeg må være med, men det er nok fordi hønsene tror de kan ta' r..... på mig, men det kan de ikke med en klo.

ha ha ha ha

tutfis

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-11-03 23:27

Molokyle

Tænk..........bare tanken om, at skulle få af vide at jeg kun har 6- 8 mdr. tilbage at leve i, kan gøre mig fuldstændigt panisk.......føj, hvor må det bare være rædselsfuldt

Tutfis
Den bog: så kommer du til et bedre sted., har jeg aldrig hørt om!!! hvem har skrevet den???

Meget apropo så, så jeg lige Pamela Anderson, og fotografen havde ret svært ved at holde kameraet på hendes ansigt så selvom en del mænd ser efter øjnene mm, er der altså også en del der bare ikke kan få deres øjne op i øjenhøjde

// Toupie

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-11-03 10:38

hej toupie

bogen så kommer du til et bedre sted. er en bog hvor unge, voksne fortæller deres historie med familepleje, andringelser, institioner osv. de er i dag tilknytte organisationen baglandet!..... det er forlaget børn og unge som har udgivet den og (red) henrik egelund nielsen......

ja det med pamela a osv har du bare så ret i.... kender alt for godt til hendes problem der! sad for et stykke tid siden og kiggede på billeder som var lagt på nettet fra en fest på i diskotek her i byen.... også kom er et par billeder hvor der man kun kunne se den del af kroppen kun fra halsen og ned til taljen... min veninde og jeg sad lidt og diskutere frem og tilbage om hvem det mon var som var på billedet. og pludselig sidder vi ja det var da den bluse jeg havde på og den halskæde osv!!!! pinligt! de er der heldigvis ikke mere!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 10:40

Toupie -> Ja frygteligt. Det er sgu hårdt at se en gammel veninde gå ned med flaget så lyn Børge. Dobbelt bekymrende at hun har en dreng på 5 år. Hun har en Ex-kæreste (en god ven af mig og fiske kammerat) der lige som jeg, prøver at gi' hende lidt glæde den sidste tid. Puha.. hvor bli'r alle ens egne problemer til bagateller. På den måde temmelig lærerigt.
Man vågner hver morgen og kan ikke lade være med at tænke: Hold kæft, hvor er jeg et heldigt og lykkeligt menneske.

Det lader vi ligge ..og så til noget helt andet : Frk.uro KAN altså ikke holde øjnene væk fra en go' røv. Nogen gange bukker og drejer hun sig, så hun kan se ordentlig efter om han har en sådan. Mystisk som piger går op i mande-røv
De fleste mænd sidder da på den, meget af tiden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-11-03 10:45

nååårh men fandt ud af hvor lars tog den der 180 graders drejning..... tumpen svarede på min venindes mail og den har jeg læst

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 10:56

tutfis -> Er det noget vi skal høre om? ..eller..?

Kikker I også numser. (..er altså bare skide nysgerrig.) Hva' er fidusen? Jeg tror jeg forstår piger der kigger efter en velbygget torso, men røv ??? Bvadr...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-11-03 10:57

det ja jeg sgu godt forstå at hun...svært at forklare men det er da en ting vi tøser evt tjekker ud på en fyr..... men der er også hår, ansigt, hænder, øjne, overkrop, over arme osv osv osv

hallo et sted skal man ha sine små finger.....

hey gør mænd ikke det samme!?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 11:08

tutfis -> Jo, mænd kikker også go' røv, men det er ikke på samme fikserede måde ..som om en røv er det eneste lyksaglige. Jeg har ofte hørt : Næhh... han var ikke særlig pæn, men han havde en go' røv. Hvor tit hører du mænd : Øj.. hun er godt nok gyselig, men hold kæft en go' røv ! Nej vel..???

Jeg kunne godt tænke mig fingre andre steder end i røven

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-11-03 11:09

molo.......

ang tumpen så giver det ikke mening......alle hans plane og at han gå gerne ville det ene og det andet og at han pressede lidt på med de planer, også nu kom han i tvivl om at han var parat til det og til at have det faste forhold han havde, det var derfor han tog den 180graders drejning og valgte at som han han nu gjorde!!!!!

nååårh men nu har jeg travlt, har en million ting jeg skal ordne inden jeg skal være lækker og ud og gøre byen usikker i kbh...... skal bare ha det sjovt og opmuntres lidt... det er j dag i dag så der burde være en masse glade mennesker i byen!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 11:12

JEG har go' røv, men desværre ingen billder, så i må nøjes med disse : http://home20.inet.tele.dk/friheden/mig.html

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 11:16

Masser ja.... Kikker I forbi FLOSS i pisserenden kl.9 og siger hej ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-11-03 11:19

ja der er andre steder man kan ha fingerne, og mange sjove ting man kan lave med de små finger på de forskellige steder men det ville jeg ikke lige skrive her prøver på at være en sød høne. okay det med sød pæn høne er der nok nogen som ville være lidt uenig i om jeg kan finde ud af at være det......

i må hygge jer! mit varme bad osv kalder skal jo ikke ligne en røv der er træt af at s....! men sød pæn "uskyldig" pige

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 20:31

Nu har jeg i al fald badet, er blevet klippet, ...har studset kalorius og bollerne, soigneret, klædt på og klar til J-Dag

Øj, hvor er jeg sej nu. Håber ikke jeg skræmmer nogen væk...

Tøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøørrrrrrrrsssssssssttttttiiiiiiiiiiiiiiigggggggg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-11-03 20:39

Go' tur "drukmåse"
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 20:48

Danke Well

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-11-03 00:34

Tutfis

Den bog må jeg helt klart have fingrene i
Det var da fint nok, at din X gav din veninde en forklaring - brugbar eller ej - men jeg tror der er en del mænd, der har svært ved at sætte ord på følelser, ligesom vi kan, så du skal nok bare være glad for hans forklaring, og glad for han ikke blev sur over hendes "indgriben" ........håber din bytur bliver kanon

Molokyle nu er det jo ikke sådan at vi KUN og altid kigger på en mands røv, men er den lækker så kan vi da godt kigge mere end én gang efter den .......ellers er det øjne, hænder og udstråling

........tror da ikke du har kunne tåle al den snak om bryster og "pilfingre", siden vi nu skal til at høre om din "studsning"

// Toupie

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 04:36

ingen drukmås her puha slår hårdt når man er træt, det er koldt og man stadig harsmertestillenden i kroppe. brude ikke drikke men drek også kun ca 2-3 genstande på hele den aften så...... har det som om jeg har drukket godt igemmen...

er da vel glad for hans forklaring-hængere bare ikke sammen med at det var ham som havde alle planerne og pressede på. sidder nok lidt i håbe land lige nu efter den forklaring og det er ikke en god ting men vågner vel på et tidspunkt!!!! dumme mig det var lige før at drukmås her sms'ede til hamda hun var i byen...

der var da et par gode r... at kigge på....! men kun kigge ikke pille....
ihhhh se nu kan jeg jo ikke fortælle jer andre om molo's pral om hans go r.. er rigtig fordi vi har været de steder!

forresten så fik jeg igen i dag bekræftet det jeg mente om ænd og ders øjne....havde da ellers højhalset bluse på; er de ægte, jeg gir de 500 hvis jeg må røre.... gud jeg kunne styre mit temperament i dag...ku være at man næste gang man skulle i byen skulle tage en buka- hel sort dragt på hvor man kun kan se øjene....

nat nat....

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 10:05

ej jeg kan godt se at jeg har været meget træt da jeg kom hjem, og meget uvenner med mine finger! og mit andet geniale indlæg er heller ikke kommet med... hmmm

ahhhhh dyne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 13:50

Ha-løg... Sshhh......

Næhh... fik danset og al muligt. Gratis øl af pigerne. Måtte trække cyklen hjem. Faldt alligevel. Blodtud. Der kom en ridse i cyklen. Sad ned og græd. Imorges var ridsen væk ???

Ps. frk.uro venter bare på sit kodeord fra Kandu.dk !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-11-03 14:04

Tutfis

Det kan du da ellers tjene en del penge på, kan jeg høre

....men ok, jeg kan godt sætte mig ind i, at det må være ret pestilense og ret trættende i længden ;-(

Fik I sat den anden veninde på plads??

Mololyle:
Det var da vist en herlig brannert du havde fået slæbt med dig hjem
Hvordan har tømmermændene det så i dag???

// Toupie

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 14:11

HI HI Molo - Jeg har det præcis lige som du
Kom lige til at tænke på den rotte du havde i munden efter din sidste fest.
Vidste du - at det var én rotte, fordi halen hang ud?

Ja jeg spørger altså - fordi det muligvis bare var en tepose eller en Tampax

Frida

Ps. Glæder mig til at møde frk.ur

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 14:15

*LOL*
frk uro blev til en underlig ur fisk(engel)

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 14:28

ej det er et ømt syn her..... og jeg har næsten ikke drukket noget!

tja hun sagde ikke så meget om bryster men hun sad da og tog på dem en gang i mellem....

det var lidt pinlligt da vi var ude og spise....

tja man kan sikkert tjene en masse penge på det.... det er nu ikke fyrerne som er de væreste....

det er mere kvinder som står og ser nedladene på en, og kommer med blikke, ånssvage kommentar, og bliver sure hvis fyre kigger på en. det er mere dem som jeg finder mest belastenden.....

molo du skulle ha taget en cykel taxa, eller næste gang så tage en trækvogn med i byen så kan du måske på en til at trække dig hjem.... molo hvordan har hovedet det?

min influenza har vist ikke haft godt af turen!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 14:28

Toupie -> ..mindst

fridaflip -> Sidder sammen med hende nu. Hun blev helt nervøs : Frk.Ur = Frk.Kl

Nu er det ret længe jeg selv registrede mig her på Kandu.dk, men nu har vi ventet på det f........ kodeord til frk.uro i mere end en ½ time. Hvor lang tid går der normalt ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 14:31

Ret længe siden... altså

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 14:36

Så længe siden er det nu ikke Molo
Ham der hm er da ikke så gammel

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 14:42

HM = Hans Majestæt

Han siger; det kun tog få øjeblikke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 14:43

ej frida, rotte - tampax... kom lige til at tænke på et "lækkert" billede i tidens kvinder, med netop en mand, tampax og blod ud af munden....... ja mole interssant spg, frida kom med der......?!

av av ikke skrive krampe men nerve som sidder fast...føj av......

ej skal snart pleje mig selv; varmt langt bad (øv alene) puha er single på 6dag nu, også ska jeg har noget salt og cultur jordbær drik og evt cola...... puha ingen bil osv så skal ud mellem mennesker og jeg er virkelig et ømt syn lige nu, synes jeg!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-11-03 14:48

Tutfis

Har det pigebarn da ingen selvrespekt......sådan noget gør man da bare ikke

De kvinder der står og ser nedladende på dig, har reelt intet med dig at gøre - bare synd de ikke selv ved det - men det handler om deres eget selvværd og i høj grad om hvorlidt de egentlig stoler på deres mand .......og nu er det jo ikke din skyld at du har en barm som mange kvinder misunder .....men de kvinder der misunder din barm, tænker slet ikke over hvor belastende det kan være......ja, det er squtte nemt

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 14:52

Rigtige piger kikker ind her : http://www.delfina.dk/velkommen.htm ...men den kender I vel ???

JuBiiiiiiiiiiiiUiiJuuuuuHuuuuuuuuuuuu...... Molokyle er i sin brandert nået over 10.000 point.
Jeg tror jeg fyrer lidt af på et spørgsmål i kandu.dk kategorien om 'response time'. Jeg tænker her på frk.uro's registrering; bare der ikke er gået noget galt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 15:04

molo hvad sker der med frk.uro?

det er jo deres problem, med det er sgu stadig belastenden.......

tja aner det nu ikke ang den pige....... det var nu mere fordi folk sad og gloede total fordi det var mens vi spiste... og det der var sådan lidt pinligt var da vi sad og spiste så kom tjeneren toæ at snitte mit bryst og det bemærkede hun sådan lidt højt....... føj for en lækker tjener, der var kroppen, chamen, glimtet i øjet, smilet og så en røv så uha lige til et par små hænder.... måtte da kigge en ekstra gang eller retter et par ekstra gange!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-11-03 15:06

Tutfis

Har lige et godt råd mod opsvulmede øjne:

Smør ansigtet ind i nogle olier ...ikke olivenolie, som der ellers bliver anbefalet i denne tråd.....http://www.kandu.dk/dk/spg/25713 - det er ikke dét hoved der bliver referet til, selvom skribenten har svært ved at skelme mellem kønnene .....dernæst skal du lave en skål isterninger, vride en vaskeklud deri, og lægge den på ansigtet - kun i et kort øje.....og dette skal gentages 3- 5 gange .....det virker

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 15:12

tutfis -> Se her : http://kandu.dk/dk/spg/25755

I og jeres numser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 15:19

jeg er vist et håbløst tilfælde i dag...orker ikke engang at gøre noget ved det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 15:50

<molokyle>
Ang: 08-11-03 14:52 hvor er det jeg skal sende mit billede hen
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 16:00

molo har set det. valgt ikke at skrive noget indtil nu......min hjerne er offline idag.....

og jeg skulle jo heller ikke gøre hønsepasseren forskrækket over at jeg kan være seriøs, logisk og fornuftig! som den dag med mit fornuftige spg....

nååårh skal prøve at se levende ud i nu!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 16:03

emesen -> Hvis det er dette : http://kandu.dk/dk/spg/24922 så er det lagt på køl indtil videre. Tager det sikkert snart op igen, men har så meget om ørene lige nu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 16:04

Pizza time..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 16:11

Det var nu denne, jeg ville sende billede til.
http://www.delfina.dk/velkommen.htm
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 16:25

M'nM'ses -> Du må i så fald løfter jern, istedet for dyner

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 17:23

nej ikke pizza, men klementin time og ja fanta light og kims salte skruer......

ang løfte jern istedet for dyner, hvad så med dig selv molo

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 17:23

HI HI Jeg vidste der var krummer i dig Eyvind
Hvis du virkelig ligner nogle af de fyre - så er du hermed frifundet i sp. om at du skulle være min nabo

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 17:35

tutfis -> Jeg ska' nok sige til, når der er jern på

fridaflip ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 18:09

molo altså !!!!!!!

frida

sad lige og tænkte det er vist første gang jeg sådan rigtig er single ihvertfald på denne måde...snakker jo slet ikke med lars, kan være det kommer det er jo kun 6 dag i dag.
de andre gange fint jeg og evt kæreste har slået op og alligevel været sammen som om vi ikke har slået op!

så det her er ret underligt.... og hold k... hvor her roder...hva bliver man et rode hovede af at blive single? gud det er faktisk også første gang jeg sådan set bor alene nu her og da jeg var sammen med lars....

tror jeg skal "sove" lidt, stene lidt tv og halv sove!

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 19:08

Så kom frk.uro på og gik i seng

Nu vil I kunne møde hende som : uro

Sku' hilse.

Nat nat </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 20:18

Hvis jeg virkelig ligner nogle af de fyre, var der jo ingen grund til at sætte mit billede der. Det er vel meningen, at der skal være noget at vælge i mellem. Så jeg regner med at sådan en småblegfed med hænger..... som mig ville være et godt alternativ. Men jeg er god til at snakke pigerne i seng - desværre falder de også i søvn.
Emesen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-11-03 20:24

Emensen:

Hæ hææ

Jeg syns nu ikke du skulle nedlade dig til at sætte dit billed på det site........jeg har samme holdning til de fyre på billederne som jeg har til piger, der gør det samme.....BADR!!!!

Mænd er meget bedre "live" småblegfed eller ej

// Toupie

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 20:49

>emesen

Så er du stadig (lidt) under mistanke min nabo er nemlig osse lidt småblegfed.
Jeg vil klart vælge dig, hvis du smider et billede ind men lov mig, at du beholder lidt af tøjet på. Der er nu ikke noget som ens egen fantasi - omend den til tider er lige vel livlig

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 20:58

Her jeg med tøj på - klar til fantasien.
http://www.frederiksberghospital.dk/FHTekniskTjeneste.nsf/SkalKategorier/Praesentation
Nederst
Eyvind.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 22:02

Aiii mange tak emesen....

Må jeg ha' lov at tage dig med i mine drømme? *LOL*

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 22:05

Tillæg:

Nu er du helt frifundet min nabo kommer ikke i nærheden af dig.

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 22:50

frida nu må du være lettet

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 22:56

>tutfis

Både og det var da egentlig en hyggelig tanke - så'n at bo dør om dør med emesen.

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 23:02

Nu kommer det morsomme - jeg kender tilfældigvis Eyvind Christensen (min navnebroder) og han gav mig denne henvisning som jeg kunne sætte på her.
Hilsen og god nat
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 23:05

jaa okay....tænkte på diskussionen om dine lange ben

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 23:07

*LOL*
Nu gjorde han det igen. Smed et indlæg som jeg ikke fatter en dyt af - hvorefter han bare går i seng....

Du er slem emesen*GGG*

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 23:10

emesen altså!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 23:12

>tutfis
Mine lange ben tager sgu ingen skade af at blive kigget på;0)
Ved godt du har det anderledes med dine bryster - men jeg er ikke så sart*GG*

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 23:19

Nu hygger jeg mig.........
Jeg har aldrig talt om Fria's lange ben.
Citat
Er det Frida? - altså den fridaflip vi kender :-O
Jeg mener bestemt "vores" Frida har længere ben. 8-(

Men det var længere end den hund som blev omtalt.
Så nåede jeg altså lige at ta' R..... på fridaflip endnu en gang.
For lige at berolige lidt ---------- det er mig Emesen/Eyvind som er på billedet.
Og nu

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 23:29

>emesen

Ja jeg er sgu for nem men jeg får held af dig en dag - jeg ved det.

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 23:30

mente at du undrede dig over hvorfra at han viste at du havde lange ben....
jeg har heller ikke noget mod at folk kigger....... men efter har efterhånden har jeg haft en del dårlige oplevelser med det.....

der var engang hvor jeg syntes at bare var fedt og det styrkede bare min selvtillid, jeg var ikke til at skyde igennem!

ellers havde jeg heller ikke gået i nedringet bluser, eller lavet alle de body tequilaer eller stået og serveret i bh på tequila aften/nat på arbejde....

ja jeg har arbejdet som bartender, bla hos min venindes druksted! og min veninde og mig sammen også en flaske morgan også nogle små grå, fishermann, tequila, æblesnaps osv oosv så bliver det underholdene, selv om det var/er det også når vi ikke Drikker!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-03 23:36

frida så tror jeg vi skal stå tidlig op-eller tag ham når han sidder og halv sover....

jeg hopper i seng, sidder her og halv sover selv.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-03 15:30

emesen -> Apropos din sidste kommentar : Nu ska' du ikke narre hønsene (..eller gå i seng med dem ) det ER dig nederst. Jeg har nemlig set dig før

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-03 15:37

emesen -> Ups.. den gjorde du jo selv opmærksom på ..og den med de lange ben ? ..Tjae.. den viste sig vidst at ramme meget præcist alligevel

Ps. Sidder på det 'orange' værelse med lånt 56Kbit modem, såehh... Ses imorgen..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-11-03 16:16

Næ nej det gør jeg heller ikke - tænk bare en masse høns kagle rundt i min seng, det er nok med alle de andedun, som flyver om ørene på mig. Eller hvad det nu er, der er i den dyne. En dag lægger jeg et pænt billede ind, hvis jeg kan få styr på billedmanipuleringsprogrammet's special funktioner.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-11-03 16:58

>emesen

Hva' mener du med, at du en dag lægger et pænt billede ind det billede der allerede ligger der - er da pænt!

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-11-03 17:16

Tak -

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-11-03 20:54

>emesen
Det var så lidt
>Molo
Har smugkigget lidt på dig også. Spis dog noget mad. Du er alt for tynd

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 10:22

frida_flip -> Syn's du virkelig? Kan du så ikke sige til fiskene; de også skal være lidt større før de bider på?

http://home20.inet.tele.dk/friheden/ny_fisk.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-03 12:08

Den ene fisk er da stor
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 12:31

Ja, og her er den med en lang(-e) : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/henrik_2.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-11-03 18:41

hejsa smukke emesen og molo... i to dejlige "drenge"
hva fisker i efter *gg*

nu sidder i sikkert alle sammen og spiser anders and........

ahhhh skal ha udført det hvidesnit, men hvor mon man kan bestille tid til det.....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-03 18:47

Tutfis!
Jeg har set en tråd som måske har din interresse. (hvis ikke dit problem er løst)
http://www.kandu.dk/dk/spg/25871
Emesen.
Statestik: Tråden er på 435 indlæg og tager lang tid at indlæse.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-03 18:54

Jeg spiser torsk med sennepsovs.
Jeg kender heller ikke den biskop, og behøver ikke være solidarisk.
Men solidarisk med Anders And vil jeg gerne være - han er som jeg, fuld af gode idéer, men ikke særlig heldig.
Eyvind.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-11-03 19:16

sorry emesen selv til dette er jeg får kræsen ad bad, ups det må man ikke sige om mad.

ang tråden ved det godt og jeg har været ved at lukke den en mio. gange.

den tråd har jeg ikke tjekket før nu... mit problem er ikke helt løst da jeg både har tdc spamfilter+personlig spamfilter+blokkeret afsender i outlook og inde i www.mail.dk og de kommer stadig ender dog i slettet så kan jeg jo bare lade være med at læse dem i slettet post også bare slette dem.... må leve med det!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-03 19:37

Se jeg har været meget kræsen - men kan ikke finde ud af at lave mad - og derfor lært, at al mad kan spises, men et par nuttede kyllinger er da ikke af vejen.
Emesen.
Det var ikke en klage - bare lidt statestik.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 20:23

Uhm... Gås m/ flødesovs, brune kartofler, rødkål und gemyse igår + kaffe & det løse.
'Sneakers' idag (..og en lille øl-bajer )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-11-03 20:27

det var da heller ikke det jeg hentyde til emesen basse.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-11-03 20:33

nej tak jeg står af der, i snakker til en som sidder jule aften og spiser kartofler og grønsager-resten får i for jer selv!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 20:38

emesen -> Kyllinger ! Er du sindsyg mand; ..hverken Kyllinger eller Halve Aber. Dét er sgu for stærkt.. !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-03 20:55

Hmmm - og min Raki må jeg også selv drikke.
Tutfis! - fisk er sundt.
Eyvind.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-11-03 21:15

Raki!!! 4 af dem og du taler tyrkisk
Tutfis du gjorde mig helt nervøs ved dit fravær igår. Spekulerede på om du flagede på halv - eller måske endda hel Jeg mener pga. af ham Lars....

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 21:36

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHh..... emesen !!!!!

Den der RAKI; Do dæer do... Fik du samlet no'et Læge-malurt i det Græske eller forsvandt det hele bare i :

" Jeg håber Molokyle glemmer det ! " ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-11-03 21:48

>Tutfis
Du kan liiige prøve på at lukke tråden. Føler jo lidt at det er min
Skulle du alligevel gå imod mit ønske, så lav en ny. Noget tyder jo på, andre osse finder det lidt hyggeligt
Du kunne jo prøve at aftersøge frk.Uro. Hun har ikke været meget på banen siden Molo gjorde os opmærksom på hendes tilstedeværelse

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-03 21:56

RAKI - Græsk.
Efter sidste vinpresning, gæres vindrueskallerne med kerner og destileres - uhm.
Er også godt til at afsyre møbler med.
Tyrkisk Raki = græsk Ouzo = klar vædske bliver hvidt med vand i = smag som kongen af Danmark bolsje...........nemlig.
4 af dem og jeg taler hvilket som helst uforståeligt sprog, og alle piger er kønne.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 22:00

[hør] I skal være stille... hun er kommet træt hjem fra arbejde. Hun skal nok afsted igen imorgen tidlig (..lang dag til sent imorgen ..meget kl.21 ) Shhhhhhhh...........

Øv... hader at sladre ..og kan alligevel ikke la' vær' : Øff.. hvor tøset...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-03 22:04

Ja ja eme, men fik du spurgt de lokale ?? ..hvisker.... (hjemmebrændere...) ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-11-03 22:07

frida det med det hvide snit var en hentydning til lars sitiuationen.
hmmm han er så dum så dum så dum.
hmmm han har skrevet til en jeg kender og som han ikke ved jeg kender at han ikke vil hoppe ind i et forhold med mig igen men han skrev også at han ikke ledte efter noget nyt forhold eller den eneste ene....
så enten skal han slagtes eller så skal jeg ha udført det hvide snit *gg*

tror jeg er tilhænger af det første eller så begge ting......

ang tale tyrkisk så prøv øv hvad er det det hedder det er ikkke kaluha.... nå men tænker på noget som smager af lort, seriøs et par stykker af dem og du er en blå smølf som snakker tyrkisk. det smager så grimt at man knap nok kan få det ned... men om det lige hedder kaluha kan jeg ikke huske lige nu molo kender du ikke det jeg snakker om, det bbblev drukket en del for ca 10 år siden..... jeg siger føj, jeg har aldrig smagt noget ligne, været så stiv og haft det så dårligt... sådan gå det når 2bartender spiller hul i hatten og udfordre hinanden med dvs små genstande...

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-11-03 22:22

jamen molo når det kommer til stykket så sladre "mænd" mere end vi høns gør.....

frida rolig nu det er mere fordi det tar nogle gang en milliard år at hente den....og hvis vi strater en ny så skal vi evt stadig forholde os til hvad vi evt har skrevet her....

mon ikke den så skulle hedde; hønsegården, hønse snak, tag emesen på røven, hvad er det med jer og numser, død rotte i munden osv..... de er vist mange muuuuuuuligheder

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-03 22:27

Ja det er opskriften fra de lokale - som leverer druerne til vinfremstilling - som får resten med hjem fra presningen.
På de små gode restauranter får man sådan en lille efter måltidet - de dårlige, der får man bare ondt i maven.
Jeg spurgte også i en fin vinhandel, men han vendte nærmest ryggen til mig, og svarede slet ikke.
Tutfis - der er måske håb endnu, for en genforening.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-11-03 22:27

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-11-03 22:42

>Molo
Så du det*LOL* emesen og tutfis kom samtidigt
Frida

Ps. Nu må I gerne ryge jer en smøg

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-11-03 22:47

emesen:
han skrev til den person; AT HAN IKKE VILLE HOPPE IND I ET FORHOLD MED MIG IGEN! men han skrev også at han ikke ledte efter noget nyt forhold eller den eneste ene....
så GENFORENING næppe, i mine øjne ville det være fedt men ingen grund til at håbe og drømme da vi ikke engan snakker sammen og hvis jeg evt kontaktede ham så ville han slet ikke svare, så godt kender jeg ham og ved at han slet ikke snakker med nogle af sine tidligere kærester og at han slet ikke bare vil snakke eller være venner med nogle af dem så det er ikke anderledes når det kommer til ham. som sagt så mente han pludselig at han ikke var parat til det faste forhold og at han ikke kunne ligge alle følelserne i forholdet 100%.

det sidste med de 100% fatter jeg nok bare minus af da 2 mennesker nærmest aldrig har præcis samme og lige store følelser samtidig. og der er tidspunkter hvor ens forhold og følelser ikke kan komme i første række....
og hvis det er tilfældet ang følelser og forhold ikke kan komme i første række i et stykke tid er det i mit hoved ingen grund til at slå op.....
men jeg er også vant til lange faste forhold og det er lars slet ikke vant til så.....

så enten skal han slagtes eller så skal jeg ha udført det hvide snit *gg*

puha min hjerne er offline nu og skal tidlig op og gøre rent og rydde op, vi skal lave opgave hos mig i morgen og her ligner 3verdenskrig her, der har aldrig nogensinde været så rodet som nu-har ikke boet så rodet som nu siden jeg nok var 17år.... *gg* en veninde påstår det er en bivirkning af at blive single.

godnat

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-11-03 22:56

frida blev helt forskrækket..... men skal ha en smøg puha har ikke røget i over 11 dage....er nemlig ikke rigtig ryger, nærmere en hygge ryger fest ryger i ny og næ... der kan faktisk gå år hvor jeg ikke ryger og så tager jeg lige en uge/mdr hvor jeg ryger et par smøger... det kan vi vist ikke kalde for ryger! må dog snart stoppe helt med det selv om det er så sjældent det sker.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-11-03 22:59

Frida...hvorfor skal de ryge Hmmppff!! Her sidder jeg og er holdt og så opfordrer du gudhjælpemig til at ryge !!

Nååååee nu faldt den..tiøren *GG* oki !!

Ryger de efter samleje frøken ?
Aner det ikke, har aldrig set efter !!

Jeg synes altså også vi skulle lave en ny tråd den er dælme lang den her, tager 14 år og komme ind på

MVH. Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-11-03 23:11

>tutfis
Dine lange indlæg giver mig en del vanskeligheder*GG* men skidt pyt med det.

>Mango
Godt du er kommet til dig selv Du havde det lidt svært i aftes kan jeg forstå.

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-11-03 23:25

jamen frida nu er jeg bare så træt så så nu er alt håb ude for at jeg kan skrive noget som er forståligt *gg*

mango frida molo emesen osv; http://www.kandu.dk/dk/emne/20608

mango ryger du igen?

Kommentar
Fra : uro

Dato : 11-11-03 10:58

Jamen, vi ses

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 11:07

Se nu noget sjusk Sådan går det, når man deler maskinel !!! Man tror man er den ene og pludselig; er man den anden. Hun har vist været inde at rode efter jeg gik igår! Nå, nu får frk.uro da en emil fra denne tråd

Som I kan se, var det mig der sagde; 'vi ses' ovenover. Frøkenen er nemlig på arbejde til kl. 21 idag.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-11-03 11:36

Emilie - molokyle - det hedder en emilie
Ja nu er vi måske på vej med et par "pointsnydere"
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 12:01

emesen -> Pointsnydere.. Tror du jeg skal have frk.uro til at blande sig i mine sager? Så kunne jeg lige så godt pakke mine sydfrugter og nedsætte mig som RAKI bums på Kos. Næh du... pointnydere

</KLÅGE ÅGE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-11-03 17:37

Hov nu ser jeg min stavefejl - der kan man se hvordan et enkelt s kan forvirre begreberne. For resten så er Raki godt mod bumser, for mine er helt væk - altså lige undtaget den store lidt behårede på halsen.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 18:10

Jeg troede Raki skulle bruges indvendigt ...men et godt alternativ til solcreme måske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 11-11-03 18:46

altså "tøser" gemmer i jeres "husmorsråd" her inde i mega tråden.... men ok så kan i tøse sludre her inde mole og emesen

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-11-03 21:14

Hvor underligt! Skulle lige kigge - og kan se at andre osse vender tilbage til denne gård Er det ikke ligesom, at der er lidt hyggeligere her*GG*
>tutfis
Nu ka' du ligeså godt banke den op på 500 indlæg
Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-11-03 21:35

500 så gi'r jeg en Raki
statistik:469 stk
Emesen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-11-03 22:26

emesen..nu har jeg jo ikke såen lige nem adgang til sjælland..det bliver sgu en dyr Raki, hvis jeg skal komme helt der over for at få en drink*GG*

Jamen så siger vi 500 og så er det altså også slut ikke *LOL*

Tutfis hvad er det for husmoderråd du søger?..bare spørg jeg er et helt leksikon i den retning..jeg er den venner og familie altid ringer til, hvis de skal bruge et godt gammelt råd

Sus

Kommentar
Fra : marisa23

Dato : 12-11-03 09:51

nej det var fordi molo og emesen snakkede om at raki var godt mod bumser.....

har været nådt til at lave en ny profil da min pc er gået ned og jeg er ikke logget ud fra kandu....typisk dyret er i koma forsøger dog at få liv i den men måtte oprette denne profil hvis jeg skulle komme i det tilfælde at jeg evt skulle bruge hjælp fra nogle af de kloge hoveder her inde

ha ha ha godt at jeg har givet mit amerikanske baseball bat væk..... ej får jeg var godt nok sur i går og er det stadig, måtte sgu ryge min en del smøger og jeg som ellers så sjældent ryger

så lad os dog banke den op ad, tja så har vi bare 2 hønsegården..... den her er lidt sjover nok fordi alt det vi har sludret om er i denne og det står jo ikke i den anden.... det er bare så TRÆLS at den er så længe om at komme frem....

maria/tutfis/marisa23

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-11-03 17:17

Tutfis! hvis du logge på fra en anden IP adresse, logges du automatisk af fra den første.
Men lad høre hvad den/du gjorde lige inden den gik ned.
Eyvind. (Emesen har taget smøgerne)

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 12-11-03 17:55

nej emesen/eyvind...der har du ikke ret for det sket ihvertfald ikke i mit tilfælde for prøvede at logge på men kunne ikke fordi den ikke var logget af på den anden ip adr.....

emesen/eyvind.. here goes; sad og var logget på kandu og samtidtig kom der emiler ind i outlook. men jeg sad og læste en bog og ventede på at en tråd blev hentet frem så rørte ingenting. så blev skærmen blå og skrev dette;

alvorlig undtagelse;
OD ved 24x:00000000
programmet vil blive lukket.
*tryk en tast for at lukke programmet
*tryk ctrk+alt+del for at genstarte, alt data som ikke er blevet gemt vil blive mistet.

men jeg kunne hverken lukke prg eller genstarte
pludselig slukkede den af sig selv og ville ikke starte.
en time senere så fik jeg startet den og kom ind i windows men kunne ikke få noget til at køre, dvs kunne kun slukke og starte pc.

forklare lige det emesen/eyvind.....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-03 18:44

Det med at logge af og på. Jeg logger ikke af her hos mig selv men logger bare på fra en anden IP adresse (arb) og logger igen bare på når jeg kommer hjem.
Hvis den også talte ned i sekunder - så er du ramt af blastvirusen.
Der er folk herinde som ved meget mere om virus end jeg gør.
Fortæl hvad den gør, og hvilket styresystem du bruger i et spørgsmål, så kommer der folk som ved noget.
Eyvind.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 12-11-03 19:06

den talt ikke ned, den gik i blå skærm med den besked og kunne intet gør, ingen nedtælling også slukkede den bare. ej blaster tror det ikke da jeg ikke har opdaterede win, så lige nu køre den kun 98 med alle win 98 opdateringerne osv.....

sjovt den køre fint nu!

ang logge på osv. jeg har prøvet det både fra min søsters+skole+ arbejde og nej det kan jeg ikke. skal hjem og logge den her af først får at kunne logge på med denne profil på en anden ip adr..... jeg har prøvet flere gange også i dag.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-03 20:42

Ok 98 = ingen blaster.
Det kan også være, at der ikke har været mere plads i hukommelsen og eller der ikke er nok plads på HD til at swappe (midlertidig lager helst 100mb.).
Har du flyttet (manglende luft) eller ændret comp /nye programmer/andet.
Husk på at en comp er af hunkøn = laver en masse vrøvl men er meget rar at snakke med. Og sådanne hunkøn skal behandles med forsigtighed. De ældre comp er nemmest at have med at gøre.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-11-03 22:10

emesen *LOL* mener du dermed, at "ældre" kvinder er nemmere at komme til rette medfaktisk troede jeg, at jo ældre jo klogere bliver man - især til at gennemskue og sætte mændene på plads.

Frida

Ps. Det er stadig hyggeligere i denne gård*GG*

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 12-11-03 23:44

emesen alt det har jeg styr på; og der er intet at hente der.....
der var jo den gang hvor dyret her døde pga snavs spyware, spamware, virus og det er jo egentligt ikke så længe siden, og den tjekkes ofte minimun engang om ugen, og ingen huller, har ikke flyttet noget osv...
derfor undre det mig at den pludselig opføre sig sådan, har ingen ide om hvorfor, men lige nu køre den ok dog det bliver lidt træls at være på nettet efter et par timer så bliver den langsom....

tja hyggeligere her, fik msm tilbage i pc nu dejligt tog sin tid...
men vil nu er overtræt og fjollede nu så på tide.....
hmm skal sove alene i dag *g*

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 10:54

fridaflip -> Alt i alt vil jeg gi' emesen ret i, det der med ældre modeller. Man kender dem tilbunds og ved hvilke dipedutter man skal skrue på, for at få skidtet til at makke ret og yde sit bedste
Selvfølgelig vil der ved daglig brug, hele tiden opstå nye fejl, men man kan som regel hurtigt lokalisere dem. Som regel er det software fejl, der kan klares med en patch.
Går det helt galt? Ja, så må man måske investere i lidt nye stumper, men så virker den som regel også fint igen.

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-11-03 13:26

MOLO

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-11-03 13:28

altså den driller skulle ha stået;

molo du vrøvler......
jeg vil nærmer give frida ret......

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 15:00

tutfis -> Vrøvler? Jeg kommenterede blot : De ældre comp er nemmest at have med at gøre. Se bare på dig selv og dit bøvl med den derhjemme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-11-03 16:55

ej mit problem er at; jeg skal ikke ha noget, som jeg kan snog rundt om min lille fingere. og jo ældre model jo svære er det.

jeg ville mene, at jo ældre jo klogere bliver man - især til at gennemskue og sætte mændene på plads...

og det er også mine erfaringere. ergo jeg giver frida ret.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 17:22

tutfis -> Fint nok. Du (..og fridaflip) ta'r fejl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-11-03 18:02

du ved godt at kvinder ALTID har ret ik molo

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-03 18:19

Næ hør nu her - mig og min kone er ældre, og jeg bliver ikke sat på plads, for jeg sidder allerede på min tronstol og reagerer.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 18:21

>MOLO
Aiii tag dig dog sammen menneske...... fridaflip ta'r fejl BEVIS LIGE DET!!!
Det er aldrig sket

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 18:24

tutfis -> Næ.

</MOLOKYLEZ>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 18:38

fridaflip -> Spørg f.eks. eme. Har DU måske en tronstol at sætte dig på ? Ta'r fejl? Skrev jeg virk'lig det? Der skulle have stået; tutfis -> Fint nok. Du (..og fridaflip) ta'r næppe fejl. I er blot lette ofre for selvbedrag.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 18:53

>molo
Nææe - ikke én tronstol*GG* men jeg lige udboret min sofa

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 18:56

Hmm... LÆS Har lige udboret min sofa.

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-11-03 18:57

ok frida hos mig siger det klask klask i røven på emesen og molo....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-03 19:07

Hvad nu - er der noget i vejen med at sidde en tronstol og reagere ............................på det mindste vink.
Nå må lukke nu, skal ud og vaske op.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 19:33

Puuh haa - Kan man få lov at gemme sig her i hønsegården er nemlig lige blevet truet med at blive taget*GG*

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 19:37

Ja aj, nu skal jeg ha' et par flade sammen med uro

Fætter-Guf...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 19:58

Tak for mad !

Frk.uro siger jeg skal tage at vaske panden NU....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 20:04

Hvorfor gemmer denne frk. Uro sig? Ikke meget støj fra hende hva'*GG*
Molo - du er da nødt til, at la' hende komme til ordeeller har du en go' grund til hele tiden at bagbinde Kvinden

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 20:51

Jeg tør sgu ikke binde an med hende do.. hverken forbinde eller bagbinde

Hun er træt sku' jeg hilse at sige.

..og knap så skærmvandt som jeg

</KLÅGE ÅGE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 22:30

Stadig lunt og rart i hønsegården. Det var da dejligt*GG*
Hils endelig frk. Uro igen
Næste indlæg bliver nr.500. Hvis det er dén der giver de lovede "sølle" 52 point - så er det nu det gælder drenge og pigerskynd jer!!

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 22:35

Hej!!! Er de 52 dask mine nu???

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-03 23:20

Halloooooooooooooooooooooo nu kommer jeg.
52 er nu mine
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-03 23:25

øv...............................................................................501
Emesen.

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 352 point
Dato : 13-11-03 23:32

Konstaterer med glæde, at Fridaflip endelig fik taget rø... på emesen

Frida

Ps. Så kan du godt lukke tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-11-03 23:43

sorry men jeg har været travlt optaget

frida har dog fuldt med sådan stille i baggrunden og ja kom du hjem til hønsegården nu når du sådan bliver truet med at blive taget ja ja har skam fuldt med i dvs tråde dog ikke haft tid til at komme med LANGE og RODET indlæg!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-11-03 23:46

Ja ja Fridaflip - men Eyvind slap fri.
Eyvind.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 00:02

Det er eddermanemig for dårligttutfis lovede at lukke ved 500 - og nu forøger hun i stedet point.
De rodede og lange indlæg skal du da endelig bare komme medhåber ikke du er stødt over en uheldig formulering tidligere i denne lange tråd.

og ve' du hva' lille Eyvind - dig snupper jeg en anden gang

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 00:04

frida du har ligesom lidt ret til lidt "ejerskab" over denne tråd.... så ska vi lukke den også tag eyvind på røven i den anden hønsegård=frida2 hvis han altså tør at lege med.... hvad siger du?

tutfis

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-03 00:09

Jeg vil prøve at komme til det hele.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 00:11

Det var da en rigtig go' idé og han tør garanteret godt "lege" lidt ham lille Eyvind*GG*

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 00:14

kom forsent til slaget 500 nææærrh ville da lukke med mindre! desuden har jeg været optaget hele eftermiddagen aften af en total sød og fræk "godte"

øgningen af point var fordi var på ca 1800 ledige point så ville da dele lidt ud.......ingen grund til de står og samler støv......

tutfis

Godkendelse af svar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 00:33

frida det er din heldig dag....... i dag hva

nårh men du skal ha pointen da du har lagt nick og ben til lidt drilleri og så fik du taget emesen på røven

ja ja jeg er jo kun kommet samtidig med ham og tak for smøgen!
ej ang lange og roddede indlæg så tag det roligt frida....
så kan vi lege videre i den anden hvis vi skulle ha lyst!

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 00:51

Tak for venligheden Tutfis. Det har i sandhed været min dag idag
Først 500 vingummibamser fra Ram(stalk) og nu 352 bananer fra dig. Hva' ska' det dog ende med.

Har nu flere Superpoint end ledige point.
Det er sgu da godt gået synes jeg

Vi ses
Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 11:31

jep det var det jeg mente med din heldig dag......
men du fik taget emesen på røven så det ku jo kun være retfærdig at det va dig som skulle løbe med dem....

nåååårh så du har flere superpoint end ledige tja nok lige modsat her 1530 ledig siperpoint 421 har ikke så travlt med at samle point sammen, dem er jeg lige glad med!

vi ses tutfis

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-03 15:48

Tutfis! - du får lige lidt point tilbage.
Frida! - må den bedste mand vinde selvom det er en dame.
Eyvind.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 15:58

eyvind tak men har egentligt ikke behov for pointet men nok mere brug for en af tøserne får taget dig på røven....

tutfis

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-03 16:50

Se det bliver nok lidt svært, for jeg står som regel med ryggen mod en mur.
Men forsøget, kunne da blive meget sjovt, at opleve.
Eyvind.