/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sælges nokia 3210
Fra : soll
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 14-10-03 11:53

smid et bud den kan ses her på siden samt beskrivelse af hvad der følger med køber får de 100 point.
cover kan frit vælges ud af dem der er på siden til 3210.
(sælges til højeste bud)
http://www.sitecenter.dk/unlock-nokia/salgafnokiaudstyr/

det er ikke et spørgsmål men point bliver stadigt delt ud.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 11:57

Nu er det jo ikke køb/salg dette her...pas hellere på ellers bliver du smidt ud !!

Venligst
Sus

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 14-10-03 12:00

Alt for dyrt ivs prisen er 400kr

Kommentar
Fra : soll

Dato : 14-10-03 12:15

der står smid et bud så hvordan kan det være for dyrt.

hej sus jeg var ikke klar over at man ikke kunne sælge asin tlf her.
det er da ellers det perfekte sted alle folk der er telefon intreseret er jo her.
men tak for rådet.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-10-03 14:32

Jeg tror du skal finde andre steder at sælge ting og sager på eks. den blå avis. dette er ABSOLUT ikke det rette forum.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 14-10-03 14:43

nej men kan du så sige mig hvordan jeg lukker det spørgsmål ned.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 14-10-03 15:11

Du kan bare give mig pointet, så er spørglsmålet lukket

Accepteret svar
Fra : sko12345

Modtaget 100 point
Dato : 14-10-03 15:40

Desuden skulle du nok også tage, at lade være med at skrive tips, der reklamere for din egen hjemmeside, der indeholder div. ting du vil sælge, da dette egentligt heller ikke er stedet for dette.

I fald du ikke stopper med at skive tip der reklamerer for din egen hjemeside, kunne det ske der var en der vil kontakte Kandu, og du derved mister din profil.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-10-03 16:06

Kan man bede kandu blot slette denne streng?
>Bragesvej det var nu >mango der kom først med et ulovlige.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 14-10-03 20:28

ja hvis det er den eneste måde så lader jeg det bare stå åbent ind til jeg får det ud af det jeg søger.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 14-10-03 20:36

Ellebt forstår ikke helt hvad du mener Ulovlig før mango, jeg har da ikke sagt noget om ulovlig

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 14-10-03 20:37

Mener Elleby...sprogspasser ;.)...men luk nu denne tråd...den er kedlig.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-10-03 20:43

Hvad er det du søger, der er jo ikke noget spørgsmål der skal/kan besvares?

Hvis det er et bud du søger kan jeg da godt sige 2 kr., da jeg formentlig som mange andre, ofte skifter min mobil ud med en ny.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 14-10-03 20:49

Elleby 3 kr

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-10-03 20:54

>Bragesvej, det er din for 3 kr.

og til >soll, nu er der et endeligt bud fra >Bragesvej.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 20:56

Nej nu holder i dælme, det er stadig ingen auktion dette her

soll, du kan give dine point til hvem du vil, men denne tråd skal lukkes og du skal ikke regne med respons fra brugerne herinde !
Venlig hilsen
Mango

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 14-10-03 20:58

Reg nr og konto nr så overfører jeg strak 3 kr ;_)

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-10-03 21:10

Jeg er fuldstændig enig med >mango, det er formålsløst blot at holde spørgsmålet åbent.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : soll

Dato : 14-10-03 21:11

Tak for svaret sko12345.

det er lidt plat for der er et hav af folk der har lavet reklame for sig selv eller sin side her inde.
kik på alle de der har gode tilbud på unlock eller andet.
men du er den eneste der har været der har været lidt mindre plat.
men kunne godt undre mig over at du og andre flipper sådan ud da det jo bare er gode råd til køb af telefon udstyr kan da ikke gøre for at det er det billigste sted at handle.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 21:24

Jeg forstod det sådan at det var dig der havde en tlf. til salg !!

Forstod i andre det ikke sådan?
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : soll

Dato : 14-10-03 21:32

lær at læse.
ellers kan du jo bare lade være med at blive ved med at gå ind på min tråd hvis du ikke kan lide den det kan da ikke være nemmer.
jeg kan se dit navn flere gange så det kan da ikke være helt kedeligt det jeg har skrevet.
hvis du ikke er til 3210 så er det overskriften på min tråd så allerede der kunne du jo bare lade være med at hoppe ind.

Kommentar
Fra : sko12345

Dato : 14-10-03 21:37

Til soll.

Det der hidser mig op er, du har skrevet 52 tips, primært om ting du sælger fra din egen hjemmeside. Dette er et debat-forum og ikke et reklame-forum. Det er muligt der er andre der gør som dig, men det retfærdiggør ikke din handling, og hvem siger jeg ikke også har skrevet/kontaktet dem????

Til din sidste kommentar kan jeg kun sige. DET ER SGU DA KLART DET ER DET BILLIGSTE STED AT KØBE TELEFON UDSTYR. MEN DET SKYLDES UDELUKKET, AT DET ER FORÆLDET UDSTYR, MAN KAN FÅ KASTET I NAKKEN ALLE STEDER, SAMT AF TARVELIG KVALITET. Eller sagt på en anden måde: DET ER NOGET GAMMELT SKRAMMEL DU PRØVER AT SÆLGE.