/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : ockendon
Vist : 423 gange
120 point
Dato : 14-10-03 09:53

Jeg kan absolut ikke skrive mine mails ud på printeren. Nogle forslag??

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 14-10-03 09:56

har du prøvet at gå op i filer og derefter udskriv?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-10-03 09:59

Hejsa ockendon

Marker emailen-højreklik-vælg udskriv
eller
marker emailen tryk ctrl+p

Mvh Brian

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 14-10-03 10:00

det eneste jeg kan komme i tanke om vil være at du scanner dit system igennem for fejl, hvis du har Norton System Work, skal den nok æde problemet, men så hvis det ikke virker så prøv som "Grausen" skriver .

mvh. Poul-Arne

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 14-10-03 10:07

Hej, har prøvet alt det I siger, men ingenting virker. Jeg kan udskrive fra alle andre programmer, og det går fint - bare ikke fra Outlook

Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 14-10-03 10:31

Kan du få egenskaber for printeren frem, når beder om udskrift?

hilsen Mikael

Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 14-10-03 10:32

Kan du få egenskaber for printeren frem, når beder om udskrift?

hilsen Mikael

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 14-10-03 10:42

nej, der sker intet

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 120 point
Dato : 14-10-03 11:26

Ikke fordi at du måske har brug for det , men installer outlook express igen oven i den du alerede har.
den er i pakken der er til instalation af Explorer, det virker måske lidt dumt at installere noget man har,
men det hjælper nogen gange, da det også vil virke som en reperation.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-10-03 12:05

Kan de se printeren under "printere og faxenheder"?

Det er i hvert fald ikke outlook du skal geninstallere mere printeren.

ellebye

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 14-10-03 12:49

Jeg kan godt se printer og fax, men vil nu forsøge at installere outlook igen.

Godkendelse af svar
Fra : ockendon

Dato : 15-10-03 08:46

Tak for svaret natmaden. Det fungerede med en gang.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-10-03 08:52

Selv tak