/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
firkant med et rødt kryds i?
Fra : ynnas
Vist : 2090 gange
70 point
Dato : 14-10-03 08:54

Hvorfor modtager og sender jeg tit mails med en firkant og et rødt kryds i,når der i stedet skulle være et billede.
Svar mig gerne så jeg kan forstå det ,da jeg ikke har meget forstand på det.
Tusind tak

Accepteret svar
Fra : ruder4

Modtaget 80 point
Dato : 14-10-03 08:58

Jeg tror simpelthen at det er fordi, at det program, der skal være på computeren for at vise billedet, ikke ligger på din computer. Så kan den ikke genkende filen og kan derfor ikke vise billedet. Så fremkommer denne firkant, der bare indikere, at her skulle der ha siddet noget.

Hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-10-03 09:09

Hejsa
Åbn din internet explorer-browser
Gå op i fanen funktioner
Klik på internetindstillinger
Klik på fanen avanceret
Rul ned til der hvor der står multimedie
Og her sætter du et flueben hvor der står vis billeder
Klik på anvend

Håber det hjælper
Mvh Brian

Kommentar
Fra : ynnas

Dato : 14-10-03 12:52

Jeg har outlook express,og har flueben ved vis billede i internetindstillinger

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-10-03 13:05

Prøv
Åbn din outlook express
Vælg fanen funktioner
Her klikker du på insternetinstillinger
Vælg fanen sikkerhed
Prøv at se om der er sat et flueben,der hvor der står
Tillad ikke at vedhæftede filer der muligvis kan indeholde virus åbnes eller gemmes
Hvis der er sat flueben der-så fjern den

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 14-10-03 18:02

Hej ynnas,
Jeg tror ikke, at du har gemte billederne på din PC, altså fx. i Billeder mappen under Dokumenter mappen. Jeg tror, at det er derfor.
MVH

Kommentar
Fra : poulerikdahl

Dato : 31-10-03 11:39

Hej Ynnas

Hvis du kører Windows XP :

Start outlook.
Tryk på Funktioner->Indstilliger
Vælge fane "sikkerhed"
Fjern flueben fra ( Tillad ikke at vedhæftede filer ........gemmes)

mvh
Poul-Erik

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-10-03 12:51

Hejsa Poul-Erik

Kan du ikke læse??
Prøv at se min kommentar 14-10-03-kl 13.05

Brian

Kommentar
Fra : poulerikdahl

Dato : 31-10-03 13:16

Ups...hej Briani

Sorry, den ligner din. Kiggede blot på den sidste og læste ikke de forrige.
Jeg trækker mig stille tilbage igen, og overlader festpladsen til dig !!

mvh
Poul-Erik

Godkendelse af svar
Fra : ynnas

Dato : 01-11-03 06:37

Tak for svaret ruder4.