/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
35 regler, som fyre ønskede, at piger ke~
Fra : Ishoey
Vist : 410 gange
1 point
Dato : 14-10-03 06:00

35 regler, som fyre ønskede, at piger kendte

1. Hvis du synes du er overvægtig, så er du det sikkert. Lad være med at spørge os. Vi nægter at svare.

2. Lær at bruge toiletbrædtet. Du er en stor pige. Hvis det er oppe, så slå det ned.

3. Lad være med at klippe dit hår - nogensinde. Langt hår er altid pænere end kort hår. En af grundene til at fyre er bange for at gifte sig er, at gifte kvinder altid klipper deres hår, og bagefter hænger du på hende.

4. Fødselsdage, jubilæer o.s.v. er ikke prøver for at se om vi endnu engang kan finde den perfekte gave!

5. Hvis du stiller spørgsmål som du ikke ønsker et svar på, så forvent et svar du ikke ønsker at høre.

6. Nogen gange tænker jeg ikke på dig. Lær at leve med det.

7. Lad være med at spørge os hvad vi tænker på, hvis du ikke er parat til at diskutere emner som biler, fodbold o.s.v.

8. Søndag = sport. Det er lige som fuldmåne og tidevandets skiften. Lad det være sådan.

9. Indkøb er ikke en sportsgren - og nej, vi vil aldrig tænke på det som sådan.

10. Når vi skal nogen steder, så er hvad som helst du har på helt fint.
Det er det virkeligt.

11. Du har tøj nok. Du har for mange sko.

12. At græde er afpresning.

13. Din ex-kæreste er en idiot.

14. Fortæl os hvad du vil. Lad os gøre dette helt klart: Skjulte hentydninger virker ikke. Klare hentydninger virker ikke. Åbenlyse
hentydninger virker ikke. Bare sig det!

15. Nej, vi ved ikke hvilken dag det er i dag. Det gør vi aldrig. Skriv mærkedage ind i en kalender og mind os jævnligt om dem i god tid.

16. De fleste fyre har tre par sko - højst. Hvad får dig til at tro, at vi er i stand til at vælge hvilket par ud af 30 der passer bedst til dit tøj?

17. Ja og Nej er helt acceptable svar til næsten alle spørgsmål.

18. Kom kun til os med et problem hvis du vil have hjælp til at løse det. Hvis du bare ønsker sympati, så brug dine veninder.

19. En hovedpine der varer 17 måneder er et problem. Gå til lægen.

20. Franske film er for franskmænd.

21. Tjek din olie. Vil du ikke nok.

22. Lad være med at simulere. Vi vil hellere være ineffektive end bedrages.

23. Alt det vi sagde for 6 måneder siden er ubrugeligt i en diskussion. Faktisk bliver alle vores udtalelser nulstillet og forældet efter 7 dage.

24. Hvis det vi siger kan forstås på to måder, og en af dem gør dig ked af det eller gal, så mente vi det andet!!!!!!

25. Lad være med at gnide på lampen, hvis du ikke vil have ånden til at komme ud.

26. Når det er muligt, så sig det du vil sige under reklamerne.

27. Christopher Columbus behøvede ikke at spørge om vej. Det gør vi heller ikke.

28. Kvinder der bruger push-up BH og nedringet bluse mister deres rettighed til at klage over at nogen stirrer på deres bryster. Flere kvinder burde bruge push-up BH og nedringede bluser. Vi elsker at stirre på bryster.

29. Vores forhold bliver aldrig som det var de første to måneder. Lev med det. Og lad være med at pive over det til dine veninder, som om DERES forhold er SÅ meget bedre.

30. ALLE mænd ser kun i 16 farver. Lige som Windows' standard opsætning.

Fersken er for eksempel ikke en farve, det er en frugt. Vi har ingen ide om hvad cerise er.

31. Hvis det klør, vil vi klø. Sådan er vi.

32. Du kan enten spørge os om at gøre en ting ELLER fortælle hvordan du vil have det gjort - ikke begge dele. Hvis du allerede ved hvordan det gøres bedst, så gør det selv.

33. Hvis det er VORES hus, så kan jeg ikke forstå hvorfor MINE ting bliver smidt i skabet, på loftet, i kælderen eller endnu værre, i skraldespanden.

34. Vi er ikke tankelæsere og bliver det aldrig. Vores manglende evner til tankelæsning er ikke et bevis på, hvor lidt vi holder af dig.

35. Hvis vi spørger hvad der er galt og du siger "ingenting", så vil vi opføre os som om der ingenting er galt. Vi ved at du lyver, men det er ikke besværet værd.
_________________

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 11 point
Dato : 14-10-03 07:58

Pas du nu på Ishoey... jeg skulle kende "damerne" herinde dårligt, hvis du ikke får en retur
F.eks
Hvorfor kvinder er født uden humoristisk sans?
- Fordi de så kan elske manden i stedet for at grine af ham.
Der er mange af samme skuffe, begge med forsk. fortegn
Søren (på jobbet)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-10-03 08:00

Geee' stik mig en staveplade i dag (tastaturvira) begge skulle være alle - alle med forsk. fortegn

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 14-10-03 08:10

Hvorfor er alle blondine vittigheder altid så platte??????

For at mændene også kan forstå dem

(gammel joke, men alligevel meget sigende)

Hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-10-03 08:31

Tjae - Det er interessant at se, hvor forskelligt humor kan opfattes.

Mange vil sikkert læse disse "35 regler, som fyre ønskede, at piger kendte" med stor moro, men jeg er sikker på, at mindst lige så mange (heldigvis) incl. mig selv finder dem platte, dumme, kedelige og chauvinistiske.

Man kan komme afsted med mange "lige til kanten" vitser vedr. kvindekønnet, men dette ovenstående katalog beskriver en opfattelse af kvinden som er fuldstændig blottet for finesse og "feinschmekerei". Og det bryder de fleste kvinder sig ikke om.

Men ok - Det var selvfølgelig også kun regler for "fyre".

Og nej - jeg er ikke mavesur, men kan godt li' vittige finesser der ikke typebestemmer kvinder over én kam.

Ram

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 14-10-03 09:53

Faldt lige over denne her:

Biluheldet

En rabbiner og en præst er ude for et slemt biluheld. Begge deres biler er totalt smadrede, men utroligt nok kommer de begge ud af det uden en skramme. Da de er kravlet ud af deres biler ser rabbineren, at det er en præst han er kørt ind i, og siger: Du er jo præst. Jeg er rabbiner. Se på vores biler. Der er ikke noget tilbage, men vi har ikke fået en skramme. Det må være et tegn fra Gud. Gud må have ment, at vi skulle mødes og være venner og leve i fred med hinanden resten af vore dage." Rabbineren fortsætter: "Og se, her er et andet mirakel. Min bil er totalt smadret, men denne flaske kirsebærvin er ikke smadret. Det må helt sikkert være Gud, der mener at vi skal drikke den og fejre vores held." Rabbineren giver flasken til præsten. Præsten er enig, tager nogle store slurke af flasken, og giver den tilbage til rabbineren. Rabbineren tager flasken og sætter med det samme proppen på, og giver præsten flasken igen. Præsten spørger: "Skal du ikke ha' noget"? Rabbineren svarer: "Nej… jeg tror at jeg venter til politiet kommer."

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 10:01

RAM...og nu kommer jeg så på banen

FEDTERØV

Nu er det jo heldigvis sådan at kvinder da heldigvis, for de flestes vedkommende også besidder en hvis form for humoristisk sans....og at der jo er lidt om det, det der står foroven!!

De fleste fyre tør bare ikke stå ved det!! - Og hvorfor gør i ikke det? Fordi der findes så få MÆND ! Jeg ber ikke om tyraner, men mænd der tør stå ved det de mener og ikke lader sig nedlægge i løbet af 10 sek. i en diskussion med kvinder. Vi kvinder er stærke i munden, men hvis manden virklig mener hvad han siger og giver udtryk for det, så er der RESPEKT , fra kvindens side !

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 10:33

oki..det satte vist en stopper for indlæggene Det var bestemt ikke planen..så får lige denne (nu er jeg jo så heldig at jeg er ægte brunette )

Jeg synes den er både sjov og kærlig!

En blondine kalder på sin kæreste: "Skat kom lige og hjælp med det her puslespil !! Det er altså ret svært."
"Hvad skal det forestille ? " Spørger kærsten.-
"Udfra billedet på æsken skal det blive til en tiger! " Siger hun og viser ham æsken og bunken af brikker, der ligger spredt ud over hele bordet.
Kærsten tager hendes hånd og siger tålmodigt: -"Vi kan ikke sætte de brikker sammen til en tiger, skat. Læg nu alle de Kellogs Frosties tilbage i kartonen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 10:35

Og så lige for at der skal være ligestilling

Hvordan ved man, jesus var en mand?

Han boede hjemme til han var 30, gik ind i sin fars firma, -og når han endelig lavede noget...var det et mirakel.!!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-10-03 10:38

>Mango.

FEDTERØV. Det står dig jo frit for at mene, hvis du synes de 2 køn er skabt efter den skabelon de 35 regler viser. Jeg synes blot stadig at det er plat, dumt og unyanceret. Der mangler finish og elegance.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 10:45

Nej Ram, det mener jeg bestemt ikke...og Fedterøv var jo også skrevet med et glimt i øjet...hør er du gravalvorlig idag?

Næ, jeg ville såmænd bare prøve at sætte lidt gang i diskussionen om kønsforskellene, for de er der da...uden tvivl !
Og begge køn vil jo meget gerne prøve at lære at forstå hverandre, ikke sandt ?

Mvh.
Sus

PS: og nu er det jo sådan at mange problemer kan klares med humor som udgangspunkt ikke sandt?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 10:45

Ja nu er jeg jo blondine - og nedenstående forstår jeg slet ikke???

Citat
25. Lad være med at gnide på lampen, hvis du ikke vil have ånden til at komme ud.

Uanset hvor meget jeg gnider!! kommer der altså ikke nogen ånd frem

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-10-03 11:02

>Mango.

Ja da - Når det handler om kvinder er jeg altid MEGET alvorlig - Og til din sidste sætning: "Klart ja".

>Frida. Tror du ikke det er bopælsbestemt - Kig herover, så skal du se ÅND

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 11:08

Ja der kan man bare se Ram må gerne mobbe jyder
Meen Ram - er det virkelig sådan det forholder sig???

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-10-03 11:13

>Frida.

Det mener jeg - Prøøøøøv det!!!!

Jeg mobber ikke - jeg antyder en mulig forklaring

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 11:27

>Ram.
Tak skal du ellers have Du tænker da også på alt
Har ellers hørt at det er køwenhavnerne der er lettest at narre - iøvrigt må det være en køwenhavner der har opstillet denne latterlige regel
Citat
22. Lad være med at simulere. Vi vil hellere være ineffektive end bedrages.

En jyde vil altid kunne gennemskue et skuespil

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 11:32

Jamen Frida..de der regler er nogle der er opstillet for Kjøwenhavnske kvinder....de ting vidste vi jo i forvejen

Og i Kjøwenhavn ynder de at beskrive alt som værende "åndligt" vi jyder, er jo langt mere nede på jorden ikke? Vi ved jo godt at når vi gnider på lampen..så bliver den jo bare ren ikke? *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 11:38

Netop Sus Vi er jo ikke dumme, vel......
Vi ser da heller ikke ret gerne DR.1 - Der er jo ikke ret mange reklamer
Citat
26. Når det er muligt, så sig det du vil sige under reklamerne.

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 11:59

nu når ishoey åbnede "ballet"

30 ting en kvinde nok skal undlade at sige til en nøgen mand første gang de er i seng sammen......

1. jeg har røget joints der er tykker end den der.
2. nåååårh, hvor er den sød.
3. hmm, skal vi nøjes med at kæle?
4. ved du godt at man kan opereres for den slags?
5. få den til at danse for mig.
6. må jeg male en smiley på den?
7. wow, og dine fødder er ellers ret store.
8. det er ok, vi finder ud af det alligevel.
9. åhh nej, jeg fik pludselig hovedpine.
10. (fnis og peg)
11. må jeg være ærlig over for dig?
12. piver den hvis jeg klemmer den?
13. nå det er derfor du har den bil.
14. måske vokser den hvis vi vander den.
15. hvorfor straffer gud mig?
16. i det mindste vil det her være hurtigt overstået.
17. det er første gang jeg har set en, der ser sådan ud.
18. er den aldrig blevet brugt?
19. men den virker alligevel, ikke?
20. måske ser den beder ud i sollys.
21. skal vi ikke bare springe direkte til smøgerne?
22. øhhh, fryser du?
23. hvis du nu drikker mig rigtig fuld først, så vil jeg overveje det.
24. tryller du den snart frem?
25. hvad er det?
26. nå, men det er da godt, at du er god til så meget andet.
27. følger der en pumpe med?
28. nå det er derfor man bør dømme folk på deres personlighed.
29. hvor er den?
30. så er det godt jeg tog en ekstra med.

ok det er 31 hvis man tæller sexdræberen med: 31. hvordan har din mor det?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 12:08

*LOL*
Citat
21. skal vi ikke bare springe direkte til smøgerne?

Det har jeg prøvet - og jeg ryger ikke engang (host host)

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 12:10

hvis de regler er for kjøwenhavnske kvinder så er det da godt man er fra nordsjælland for de ting vidste vi godt her oppe i det "svenske".....

hmmm hvis i så godt kan li nedringet bluser og push-up bh'er hvorfor fanden kalder i så tøser for en ho når de endelig gør hvad i så godt kan li....

aften bøn for københavnske single mænd: kære gud som skaber, send lidt fisse til en taber. hvis du ej finder en som duer, er det ok med en som sluger. amen

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 12:18

ok hvis du ikke ryger og hopper på smøgerne

14. måske vokser den hvis vi vander den.
31. hvordan har din mor det?

ikke særlig populært at afprøve

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 12:18

tutfis *LOL* Ja de arme mænd....tænkte nok at det skulle ende med at kvinderne overtog denne tråd

Sus

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-10-03 12:18

Mango.....

Hvis gud havde været en kvinde havde hun jo nok heddet Gudrun ik'

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 12:26

de skal bare ikke lege med "ild" hvis de kan klare det......

og lige en til:

en dag da gud var færdig med at skabe verden, kaldte han på adam og eva.
gud sagde jeg har 2 gaver, adam spurgte hvad er det?
gud svarede det første er en p.. og adam råbte op den vil jeg ha den vil jeg ha.
adam fik den første gave og løb ned på stranden og tissede mønstre i sandet med hans nye gave.
eva kiggede op på gud og sagde hvad får jeg så?
gud svarede ja eva, du får en hjerne.......!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-10-03 12:29

hahaha...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 12:30

Og skal man male en smiley på "fyren" kræver det vist lidt finesse som Ram jo også efterlyser.

Måske Skingur eller Fnollerpigen ved hvordan man gør??? De jo ret gode til det der med smiley's

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 12:38

ha ha ha..... det kan vel gøres om skingur eller fnollerpigen kan tja ?????

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 12:40

>tutfis
Ja men hellere hoppe på smøgen end øhh "DEN"

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 12:47

frida du har ret............... 20. måske ser den beder ud i sollys?!!! ha ha ha

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 12:52

Ja den er sgu go
Dommeren i landskampen den anden aften hans hoved lignede en KÆMPE "glans"
Måske vi skulle opsøge ham en solskinsdag - bare sådan for at kigge

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 13:03

frida dog

synes alle mænden/musene er smuttet!

smutter lige for en tid.... skal nå et par ting inden arbejde

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 13:06

mændene/musene; hovsa lidt hurtig på tasterne, så grammatikken røg sig vist en tur

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 13:08

mændene/musene; hovsa lidt hurtig på tasterne, så grammatikken røg sig vist en tur

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 14:02

hov frida har hørt at du er blevet væk........ www.findfrida.dk

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-10-03 14:23

Jeg er måske nok en tæve, men er dog ikke øretatoveret
Iøvrigt vil det ikke tage mig 6 dage at bevæge mig fra Ølstykke til Værløse - jeg vil sgu da tage toget

Frida

Ps. sød hund dén der Frida - og jeg kan da også godt lide bamser

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-10-03 14:27

jep sød hund....... hop ind under smalltalk og find frida.....

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 14-10-03 15:58

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey

Dato : 16-10-03 19:32

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 16-10-03 19:36

Så er det spørgsmål lukke!