/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
WinXP og printer installation
Fra : EazyOne
Vist : 498 gange
200 point
Dato : 13-10-03 19:24

Hej alle.
Jeg sidder og forsøger at installere en printer "HP psc 1210". Uden held.
Printeren er en USB, og selvom jeg følger instrukserne kan det ikke lade sig gøre, har oxo prøvet med drivere hentet fra HPs support side.

Den kommer igennem til hvor den beder mig sætte stikket i, der går så en rum tid hvorefter den skriver installationen er mislykket.
Mit spgm.: Da jeg ikke normalt bruger WinXP, er der ting jeg skal være opmærksom på, såsom indbygget firewall(i XP) eller lign.?
Er der andet jeg overser?

På forhånd tak
EazyOne

Kommentar
Fra : Gybben

Dato : 13-10-03 19:28

Det kan være du skal være administrator på pc'en for at du kan få lov at installere printeren.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-10-03 19:29

Jeg har selv haft samme problem med samme printer....... Måden jeg fik det til at virke på var at fjerne installatioen helt, sætte stikket i og følge Windows anvisninger istedet for den manual der følger med printeren

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-03 19:43

Hvis det er den HP som har kortlæser, så har jeg også væert oppe at slås med den.
Jeg kan dog ikke huske hvordan den kom til at køre. Det hjælper nok ikke, men det er vist ikke dig som "roder"
Eyvind.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-10-03 19:54

Hejsa

Du er sikker på at det er en XP driver du har hentet?
Der er flere modeller indenfor PSC 1210
1210-1210v-1210 xi.
sørg for at driveren er til den model du har.

Prøv
Start-vælg kontrolpanel-klik på printere og faxenheder
Klik oppe til venstre der hvor der står tilføj printer
Følg guiden

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-10-03 20:15

Hej EazyOne

Jeg har lige haft samme problemer, bare med en Brother. Det endte med, at jeg fjernede installationen og genstartede computeren. XP kom så med en meddelse om, at den havde fundet ny hardvare. Jeg klikkede på meddelsen og XP installerede så printeren automatisk. I XP er de fleste printer-drivere preinstalleret, så det kan være tilfældet med din også. Som Better_Performance også skriver

Held og lykke

// Toupie

Kommentar
Fra : EazyOne

Dato : 13-10-03 21:18

Tak for jeres respons..

Jeg har (indtil) videre kastet håndklædet i ringen, og bedt min kammerat at ringe til stedet hvor han købte både printer og puter, om at få dem til at få det til at virke.
Jeg har forsøgt oxo at lade Win selv udføre tingene osv. stadig uden held.. jeg skriver nærmere hvis jeg får et svar på problemet!.

/EazyOne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-10-03 22:48

Prøv at gøre følgende. Installer software først og så sætte usb enheden i! Hvis den stadigvæk kommer med samme fejl så tror jeg din cd er defekt!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-10-03 23:08

hejsa igen

Du kan prøve at ringe til HP så vil de guide dig igennem din opsætning,og det gør de gerne,jeg have engang en HP brænder som jeg ikke kunne få til at virke,og de hjalp mig til at få den til at virke,når man køber deres produkter har man automatisk hotline

http://welcome.hp.com/country/dk/dan/contact/phone_assist.html#section3

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-11-03 13:18

EazyOne

Har du fået løst dit problem??? Det ville være rart om du lige gav en tilbagemelding

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-12-03 12:20

Jeg er ved at rydde op i mine enkeltstående abonneringer, og da der ikke har været aktivitet på denne tråd længe ønsker jeg ikke længere, at abonnerer på dette spørgsmål.

// Toupie