/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tecnigas fra T. Hansen
Fra : Perege
Vist : 484 gange
50 point
Dato : 13-10-03 18:13

Er der nogen der ved hvilke begrænsninger Techigas-udstødningen fra T. Hansen har og er de nemme at fjerne?

Kommentar
Fra : nactjo

Dato : 16-10-03 22:51

jeg ved der er begræsning på da de er lovlig til eu-scootere/45-knallerter/kald dem hva du vil) men ved ikke hvor og hvordan...

/nactjo

Kommentar
Fra : bettekarlo

Dato : 18-10-03 19:21

Er der nogeN??

Kommentar
Fra : bettekarlo

Dato : 18-10-03 19:21

Er der nogeN??

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 50 point
Dato : 19-10-03 11:19

Der sidder i starten af forrøret, sådan en lille tragt, den skal bare fjernes!

Godkendelse af svar
Fra : Perege

Dato : 19-10-03 11:40

Tak for svaret Jon.

Kommentar
Fra : nactjo

Dato : 19-10-03 13:42

hvordan gør man det?? køre selv med samme udstødning men har overvejet bare at købe en ny udstødning...

/nactjo

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 19-10-03 15:21

der er mange muligheder, nogen kan klipper deres over med en tang/saks værktøj... andre bliver nød til at være lidt kreative med en vinkelsliber...

Kommentar
Fra : nactjo

Dato : 19-10-03 17:39

he he kreativ med en vinkelsliber *LoL* oki... men en form for trakt der sidder i forrøret som bare skal fjernes... mine venner har også sagt det kun er derfor min kun går 60 med min athena 47,6 på en jog...

/nactjo