/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Dele point - i praksis til uffe29
Fra : emesen
Vist : 389 gange
1 point
Dato : 13-10-03 16:46

Uffe29 - jeg håber du vil deltage i denne "pointdeling"
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 11 point
Dato : 13-10-03 16:48

*LOL*
Mit første point i denne måned *G*

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 13-10-03 16:50

Tak for svaret Uffe29. - men den bedste besvarelse, jeg har set længe.
Emesen.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 13-10-03 16:54

åhh fuskere

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-10-03 16:55

arh....jeg fik +10 for hurtig besvarelse

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-10-03 17:01

Ja Solgaard - det er rent fusk, men det eksempel jeg kom med i det første spørgsmål, kom heldigvis >efter "accepteret kommentar" <, og nu vil eyvind (min anden profil prøve at svare på et spørgsmål, så disse point kan udlignes.
Eyvind kan jo ikke bruge point til noget - nemlig.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 13-10-03 21:27

ved godt at det egentlig for sjov og for at vise det så godt det andet spørgsmål

det var bare for sjov

uffe har jo heller INGEN problemer med at få point hvis det skulle komme dertil..

ingen sure miner herfra

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-03 21:38

Solgaard!
Ja det tog jeg det også som.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-03 16:25

Citat
Ja Solgaard - det er rent fusk, men det eksempel jeg kom med i det første spørgsmål, kom heldigvis >efter "accepteret kommentar" <, og nu vil eyvind (min anden profil prøve at svare på et spørgsmål, så disse point kan udlignes.
Eyvind kan jo ikke bruge point til noget - nemlig.
Emesen/Eyvind.

Og her er så resutatet - nemlig.
Citat
Kære Eyvind,
Tillykke.
"Blumse" har accepteret din kommentar til spørgsmålet:
"Le Tour" i kategorien "Computerspil" som et svar.
Du kan se bedømmelsen af svaret her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/24219

Emesen/Eyvind.
PS. du behøver ikke købe spørgsmålet, for her er resultatet.
Citat
Prøv her:
http://www.lionsoft.dk/VisAnnonce.asp?IndholdID=57&SektionID=47
Eyvind.
Tak for svaret Eyvind. Jeg er nu godt i gang med spillet!!