/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til FridaFlip
Fra : briani
Vist : 438 gange
1 point
Dato : 13-10-03 14:48

Hejsa Frida

Du skriver i en anden tråd dette

Citat
Your mailbox is over the highwatermark

Please delete some mail or soon you wont be able to receive more mails

Det er fordi du har sat din outlook express op til at gemme en kopi på serveren.

Først skal du gå ind på

http://mail.tdconline.dk/

og logge på med din Mailadresse og dit kodeord
og så slette alle de e-mail der ligger derinde.

Bagefter gør du følgende,for at undgå denne besked fremover

Åbn din outlook express
Vælg fanebladet funktioner
Vælg konti
Marker din konto og klik på egenskaber
Vælg fanebladet avanceret
Og her fjerne du fluebenet under levering-gem en kopi af meddelelsen på serveren.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 13-10-03 14:55

Jeg troede det var fordi der var for mange mails/tunge mails i indbakken/andre mapper...??

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-10-03 15:49

Hejsa nicolehh

Når man bruger TDC som ens internetudbyder
Så får man automatisk det der hedder Webmail.det vil sige at du altid kan komme ind og se om der er kommet post til dig uanset hvor du befinder dig i verden,det er meget smart,disse e-mail bliver automatisk sletter når du selv gør det i din Web-mail eller når du kommer hjem,og tømmer indbakken i din outlook express,hvis din web-mail bliver fyldt op med den kapacilitet den har på 10Mb,så kan du ikke modtage flere e-mail.

Har man så sat sin outlook express op til at gemme en kopi af ens mail,så bliver loftet på din mailboks kapacitet på 10 MB,hurtig fyldt op,og derfor skal man tømme sin web-mail jævnlig
Når ens Webmail er ved at blive fyldt op,ja så modtager man automatisk en besked fra TDC om dette.

” Your mailbox is over the highwatermark

Please delete some mail or soon you wont be able to receive more mails”

Mvh Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 13-10-03 17:12

oki...
Der kan man bare se, så blev jeg da det klogere!

Men man lærer jo så længe man lever...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-10-03 18:53

>NobrainFidelius

Herre Gud - Du er godt nok tyndt ude, når du må betale point for at få lov til at besvare et spørgsmål, som ikke er blevet stillet

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-10-03 19:21

Hejsa min gode ven Ramses

Har du fået lov til at være længe oppe idag?

Nu har jeg jo en masse ledige point,så kan jeg lige så godt få brugt nogle IKK

Kan du sove godt når den tid snart kommer,husk at børste tænder,og gør dig færdig på potten
Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-10-03 19:25

Ja.... du kan jo altid forsøge at KØBE dig lidt "venner"

Men kan du bevise det??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-03 19:26

briani - den oplysning kunne jeg også bruge - tak.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-10-03 19:32

Det var da godt emesen - Den ligger sikkert inde med en smule mere viden, som den hen ad vejen vil spørge dig om du vil vide noget om

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-03 19:59

Så i 2 kamphaner, læg nu den stridsøkse væk....læg dog arm om det eller et eller andet, der virker lige så latterligt, som det der "børnehavesnak" i har gang i !!

Ram, hvor var du henne da der var mudderpøl..der kunne du da få din lyst styret?

MVH. Sus

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-10-03 20:05

Hej Mango

Nu slår jeg aldrig på børn
ellers så have jeg lagt Ramses over min knæ og givet ham en ordenlig røvfuld
men jeg tror ikke han kan mærke noget,på grund af bleen
så det hjælper nok ikke.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-03 20:13

Ajii Brian du bliver skisme da ved..uartige unge, hørte du ikke hvad mor her sagde ?

Sus

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-03 20:20

Mango! - du må ikke skælde ud på Brian, for har har ikke sin papegøje mere. Jeg tror stakkels Brian savner alle de frække udtryk, som den sikkert kunne.
Eyvind.

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 1 point
Dato : 13-10-03 20:23

Øhhh!!!! - Hva foregår der her???
>Ram din ballademager kan du så nære dig.
>Brian - Tak for venligheden. Jeg har lige gjort som du anbefaler - og det var det omtalte flueben der drillede

Mvh
Frida

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 13-10-03 20:29

Okay Frida

Kan du have en forsat god aften

Mvh Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-03 20:33

Det gør mig da ondt at høre, har du mistet din papegøjepip Brian ?

Det var godt, kan bedre lide den tone

Knus sus

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-10-03 20:50

Hejsa Mango

Jeg har ikke mistet min papegøje,jeg valgte bare at komme af med den da den ikke kunne sammen med min hund

Den knyttede sig sådan til mig,at hvergang Kvik nærmede mig,så fløj Ricko ned og hakkede ham,og det duede jo ikke.

Den var ellers med mig overalt hvor jeg kom,og når den var ude at flyve en tur i det fri,ja så kunne jeg bare kalde og den kom med det samme,så det var helt sjovt.

Mvh Brian

PS-Kvik er for cirka 5 måneder siden død af alderdom,nu har jeg en dejlig stor og kraftig schæfer.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-03 21:28

Ja sådan er det engang imellem, at man må vælge...

Men det er da dejligt at du er glad for din nye hund...hvor blev din papegøjepip så af?

Sus

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-10-03 21:36

Hejsa igen Mango

Den flyver rundt i Ribe by
og har det helt fint med den nye ejer

Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-03 22:22

Det var da dejligt..utroligt at den kan flyve ude og kommer når man kalder..oki, jeg har ikke forstand på papegøjer..så deet

Men jeg synes det er et spændende og sjovt dyr.
Sus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-10-03 23:42

Jeg ser frem til at svare på et spørgsmål andre har stillet for mig! Hva fan er det med Brian og Ram? Vi andre kan ikke følge med og er det relevant? Er I sure på hinanden eller er det bare en eller anden form for udviklet humor? Jeg har set det før og for mig ødelægger det en del herinde i Kandu! Men bare jeg ved hvad det drejer sig om, så giv mig lige baggrunden ok!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-10-03 23:56

*LOL*Det vil blive alt for besværligt at indvie dig i de to fyre's form for humor
Det eneste du kan være sikker på er - at du vil møde begge herrer igen og igen

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-10-03 00:44

jeps tålmodighed er en dyd..det må du lægge dig på sinde...du vil finde ud af det...men hvis du har tid og lyst, kan du gå ind i deres historik og selv læse dig frem til det
Venligst
Sus