/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hjælp Chang & Moster Ditte
Fra : lyngborghave
Vist : 368 gange
20 point
Dato : 13-10-03 12:51

Min moster Ditte som er 83 år har en lille Joyce-puddel (han) på 5 år. Lige nu kan hun ikke selv lufte Chang, og vil derfor gerne have, om der er en absolut hundeven som vil gå nogle lufteture med Chang. Hvor ofte kan aftales med Moster Ditte, men gerne nogle gange om ugen.

Chang og Moster Ditte bor i området Præstegårdsalle i Brønshøj.

Jeg håber rigtig meget at der er en - eller evt. flere - der vil synes at det kunne være godt med motion og hyggeligt selskab af en glad og dejlig lille hund.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 30 point
Dato : 13-10-03 13:09

Sæt en annonce i den lokale avis eller det lokale supermarked.

mvh ans

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 13-10-03 13:40

En rigtig god ide, spørg nogle naboer som I kender. Gerne nogen der selv har hund, de vil som regel gerne hjælpe.
Man tror det måske ikke, men mange vil gerne hjælpe i sådan en situation.
Hilsen Karin

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-10-03 15:13

Vi bor vist allesammen for langt væk til at kunne hjælpe. Hvis jeg selv fik problemet, så ville jeg nok forsøge med en seddel i den lokale kiosk, eller en annonce i mit beboerblad.

-Det er jo garanteret heller ikke lige meget hvem, der kommer for at hente den lille fyr. Det ville være bedst, hvis det var nogen, moster Ditte kendte i forvejen. -Tænk, hvis en vildtfremmed ikke kom tilbage med Chang??

---Der er noget, der hedder "Dyrenes Hjemmeservice". De tager sig også af at lufte hunde, men det er vist ret dyrt..... Men I kan da prøve og ringe og snakke med dem.... Tlf.: 29 24 01 76 Der var et "klip" om dem i august-nummeret af "Dyrevennen" -Dyrenes Beskyttelse's medlemsblad.

Godkendelse af svar
Fra : lyngborghave

Dato : 13-10-03 20:26

Tak for svaret ans. Jeg vil ogsåsætte en annonce i det lokale blad. Jeg faldt blot over denne mulighed rent tilfældigt. Det ku´jo være der vaar gevinst. men tak anyway.
lyngborghave