/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tjen penge på sms?
Fra : SubZero69
Vist : 655 gange
250 point
Dato : 13-10-03 12:26

Er der nogen der har nogle erfaringer med at tjene penge på at modtage reklame-sms´er`?

Hvor kan man det?

Giv linket så skal jeg nok bruge jer som refferal.

//sub

Accepteret svar
Fra : Lifeform

Modtaget 250 point
Dato : 18-10-03 19:33

Hola SubZero69

Jeg har ikke selv erfaringer med at tjene penge på den måde.. men jeg fandt denne side.. måske kan du bruge det :

http://www.smspays.com/home.asp

M.v.h.

Lifeform

Kommentar
Fra : ture

Dato : 02-11-03 16:43

Jeg har!
Det giver alt for lidt i udbetaling i forhold til f.eks. Paidsurf (altså, få penge for at surfe på nettet),
eller ClickMail programmer (få penge for at læse reklame E-mails!)
Paidsurf.de giver ihvertfald mig et par hundrede pr. md, hvor smspays ikke nåde at give så meget som en krone!
MEN PAS PÅ...! Mange sider tilbyder disse services, men HELT uden udbetaling!! (altså, korrupte penge maskiner)

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 09-11-03 18:42

Får du udbetalt de penge hver måned?

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 09-11-03 19:09

Hej Ture...

Jeg har hørt noget om, at www.sun-mails.com de betaler for e-mails...
Er det en af dem, som ikke udbetaler???

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 02-04-06 01:52

Tak for svaret Lifeform.