/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
afspilning af dvd
Fra : debelboy
Vist : 303 gange
50 point
Dato : 13-10-03 10:42

jeg har en dvd der er i avi-format, men jeg ved ikke hvilklet program jeg skal anvende er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-10-03 10:55

Den burde Windows Media Player æde. Muligvis skal du bruge et codec

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-10-03 16:42

Du får nok svært ved at få et program gratis til at afspille DVD.
Jeg her et jeg kan foreslå: PowerDvd, man han hente en prøveversion ved download.com.

Her kan man selvfølgelig også købe en fuldversion.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-10-03 17:32

Hejsa debelboy

Du skal hente den sidste nye windows media player version 9.0
den er udstyret med en masse nye funktioner,samt en masse indbyggede codes
den kan en afspille din DVD film.
kan downloades her

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/intl/download/default.asp?DispLang=da

Mvh Brian

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-02-04 09:55

Har du fået det til at virke debelboy?