/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Priterdriver
Fra : hevara
Vist : 366 gange
200 point
Dato : 12-10-03 18:53

Jeg er ejer af en Laserprinter fra Canon LBP 460 hedder denne kan det virkelig passe at man ikke kan få en driver så man kan køre med den på Windows XP uden man skal have et ekstra styresystem i sin PC håber der er en eller anden der kan hjælpe mig med dette det ville da være synd at smide sådan en printer ud

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-10-03 19:29

Hejsa hevara

Prøv at installerer driveren fra Guiden Programkompatibilitet
Start-alle programmer-tilbehør.
Måske du på denne måde kan få din printer til at virke.

Jeg har prøvet at søge på nettet efter en XP driver-men kan ikke finde en
Der er åbenbart kun lavet driver til 95/98/me

Mvh Brian

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-10-03 19:36

Her kan du downloade din driver til XP:

http://ww2.canon-europe.com/support/driver_download/index.asp

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 210 point
Dato : 12-10-03 19:37

Dette er win 2000 men gælder sikkert også XP
I tilføj printer>canon>her står en printer "canon C 460ps" måske er det den du kan bruge.
Emesen.

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 12-10-03 19:53

Har fundet en side her http://list.driverguide.com/list/company191/page7/index.html , men det er Canon LBP-465 Driver til XP, ved ikke om det er klogt at bruge den, det må du hellere spørge nogen andre om da den hedder LBP-465 og det er 460 du skal bruge

/Balli23

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-10-03 20:04

Hvor gammel er din printer?

Nu har jeg prøvet under Canon's side, men tilsyneladende er der ikke udviklet nye drivere senere en WIN 98.

Desværre er dette ikke noget nyt, er ofte stødt på, at man ikke mere vil udvikle nye drivere til et produkt, vel under mottoet: køb og smid ud.
Prøv >balli32 forslag.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-10-03 20:07

>balli32

Der kræves adgangskode for at downloade en driver fra den side du foreslår.

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 12-10-03 20:29

>ellebye, man skal bare oprette sig gratis som bruger

/Balli23

Kommentar
Fra : dk

Dato : 13-10-03 10:37

>> ellebye

standard brugernavn og pass på driverguide =
bruger=drivers
pass=all
dette er sat for at man ikke skal kunne linke direkte til filerene udefra.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-10-03 10:47

Tak for rådende.
Det er det jeg godt kan lide ved dette dabatforum, at man kan lære af andres erfaringer.

hvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-10-03 10:47

Tak for rådende.
Det er det jeg godt kan lide ved dette dabatforum, at man kan lære af andres erfaringer.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : hevara

Dato : 13-10-03 19:48

Tak for svaret emesen. Det har hjulpet mig nu virker den