/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
TV out
Fra : hinsholmen
Vist : 236 gange
50 point
Dato : 12-10-03 14:49

Hej ! Detta är Hinsholmen igen. Jag har ett grafikkort av märket
WinFast 3D S900 med TV out men jag har aldrig lyckats att lista ut
hur man aktiverar TV out funktionen så undrar återigen om det finns
någon som kan hjälpa till. Tack på förhand.

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 12-10-03 16:36

Ved ikke om det her kan hjælpe http://tvtool.info/english/tour/tour_e.htm
Ellers gå ind på www.tvtool.com

Held og lykke

/Balli23

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 12-10-03 16:38

ups glemte lige noget, inde på www.tvtool.com skal du gå ind under "download" oppe til højre, men det er kun demo-versioner

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 12-10-03 17:10

På mit video kort med TV out, skal tv modtager være koblet til når jeg tænder/booter pc, for at jeg kan se noget på TV out delen. Ellers så bliver stikket "slukket", og jeg kan ikke aktivere det via software.

Derudover skal jeg i software angive, at jeg vil benytte TV out, enten som en klon af desktop på monitor, eller som en extra monitor.

Mit kort er en GeForce4 af-art, og styring og setup at video indstillinger sker via:
Display settings --> Advanced --> faneblad: Geforce

mvh. Per

P.S. min chip kan endnu ikke styres af tvtool.exe systemet.

Kommentar
Fra : hinsholmen

Dato : 13-10-03 21:59

Hej ! Till balli23/Per Frederiksen jag tackar så mycket för ert engagemang
rörande TVout jag återkommer i andra sammanhang. Tack Hinsholmen

Kommentar
Fra : hinsholmen

Dato : 13-10-03 21:59

Hej ! Till balli23/Per Frederiksen jag tackar så mycket för ert engagemang
rörande TVout jag återkommer i andra sammanhang. Tack Hinsholmen

Kommentar
Fra : hinsholmen

Dato : 13-10-03 22:00

Hej ! Till balli23/Per Frederiksen jag tackar så mycket för ert engagemang
rörande TVout jag återkommer i andra sammanhang. Tack Hinsholmen

Kommentar
Fra : hinsholmen

Dato : 13-10-03 22:00

Hej ! Till balli23/Per Frederiksen jag tackar så mycket för ert engagemang
rörande TVout jag återkommer i andra sammanhang. Tack Hinsholmen