/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Windows Movie Maker
Fra : gangster50
Vist : 273 gange
50 point
Dato : 12-10-03 11:41

hej, jeg har filmet min bror hvor han sidder i en stol, så stopper jeg, så filmer jeg ham når han sidder på gulvet... hvordan sætter jeg de to film sammen i Windows Movie Maker, sådan at der er 2 af ham?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-10-03 12:40

Når du åbner MM,trykker du importer video, trækker det eller de filmklip ned i den/de tomme ruder nederst.Så siger du igen importer video, dobbeltklikker så på filmen hvor han sidder på gulvet. Trækker så den film ned i næste rude. Nu er filmen samlet.
Hvis du vil lave en overgang med effekter, kan du trykke funktioner oppe ved filer rediger vis "funktioner" tryk videoovergange. Vælg en overgang, og træk den ned mellem de to film. Hvis du ikke syntes den er god,bruger du bare pil tilbage (den under vis)
Når filmen er færdig skal den gemmes under et nyt navn feks: færdig film bror.
God fornøjelse
VH palle Hansen

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 12-10-03 17:15

nej nej nej.... det skal være hvor filmen er samlet... så det ser ud til at han sidder 2 steder i samme film

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-10-03 18:04

Det er et triks som movimaker ikke kan.Det er en forholdsvis lille udgave som kun kan lave de mest almindelig opgaver.
Du skal have fat i andre videoprogrammer, der har været nogen på K-Komputer eller søg på:
http://www.itsfree4u.com/ http://teliadk.tucows.com/
Nogle af dem må kunne gøre det du vil, en del skal registreres, og en del virker kun i en begrænset periode Men den film du får lavet vil selvfølgelig blive ved med at virke.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 12-10-03 19:10

kan du give mig et præcist link til programmet

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 12-10-03 20:24

http://teliadk.tucows.com/preview/284691.html
http://teliadk.tucows.com/preview/293514.html
http://teliadk.tucows.com/preview/300023.html
http://teliadk.tucows.com/preview/311790.html
Jeg ved ikke om de kan de ting du vil, men det er meget unormalt for et program som redigere filmformater, for hvordan skal en anden film sættes ind, hvilken ting skal med fra den ene film og fra den anden. Derimod kan et billede manipuleres med feks Paint Shop Pro.
Jeg kan nok ikke komme det tættere.
VH palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-11-03 15:07

Hej, hvordan gik det?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-11-03 23:50

Hej, hvordan gik det?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:28

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 23-12-03 07:16

intet virkede

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 11:47

Nej intet virkede, men jeg har også søgt, og fundet ud af at det ikke kan laves i nogle alm. programmer, men laves med komputeranimationer, af specielfirmaer, der arbejder for store filmselskaber.
Desværre.
Men selv om der ikke er svar der kan bruges, forlanger Kandu at spørgsmålene lukkes, og der gives point?
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 23-12-03 13:29

Tak for svaret pallebhansen.