/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
emule
Fra : frederikshavn
Vist : 439 gange
31 point
Dato : 11-10-03 22:58

Jeg er begyndt og få low id,i emule,og jeg har ingen firewall eller andet der skulle kunne spærre,hvordan kan det lade sig gøre,og hvordan undgår man low id

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 12-10-03 08:39

Hvad er lige emule?

Kommentar
Fra : anders_m_l

Dato : 15-10-03 23:01

Emule er et program til at dele filer over internettet ligesom kazaa eller overnet
det går ud på at man ligger en masse programmer som andre på internettet så kan hente ned.
hvis de har et af disse programmer man søger på det man vil finde fx. windows xp så kan man hente det "gratis" og ULOVLIGT.

nogle af disse programmer undersøger hvor meget man selv deler og hvor stor interessen er for de filer man deler.
jo flere der er interesseret i de programmer jo højre status for man og på den måde kommer man forest i køen til at hente programmerne. Dette gælder også Emule.

Jeg vil lige til sidst sige at man godt kan finde meget der ikke er ulovligt hvis man bruger disse programmer.
og disse programmer er ikke ulovlige.

Accepteret svar
Fra : Agent2002

Modtaget 31 point
Dato : 19-10-03 01:06

Hejsa

Jo mere du downloader, jo langsommer bliver dit id.
Lad andre oploade store filer på din computer, så stiger dit id.
Eller? afinstall emule helt (Også fra Regedit) og install emule igen.

Husk nu hvad du har gang i!!!!!!!!Pas på!!, DE ved hvad du laver?
Det er kun Shareware & FreeWare der er lovlige. Resten er ulovligt?? Husk det??

Så hvad skal du bruge Emule til??

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 21-10-03 10:08

Tak for svaret Agent2002,bruger du selv emule