/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Kør-selv ferie 2004
Fra : morwil
Vist : 703 gange
20 point
Dato : 11-10-03 19:00

Er der nogen der kender nogen gode, billige feriesteder sydpå (max. 1000 km). Vi er 2 voksne og 3 børn (3,7 og 9 år). Der skal være udendørs pool eller adgang dertil. Alle forslag modtages med kyshånd.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 12-10-03 09:00

Hvis du henvender dig til et rejsebureau, har de et katalog, på størrelse med en telefonbog, fyldt med muligheder.
kataloget er gratis. Men om 2004 udgaven er kommet endnu, ved jeg ikke.

God tur

MVH

Accepteret svar
Fra : puljen

Modtaget 20 point
Dato : 12-10-03 23:24

Hvis du vil have en god og billig ferie, ville jeg kontakte Vacansoleil, Navnet lyder bestemt ikke dansk, men de har en stor dansk afd, der kan du få en god og billig ferie, og en prof betjening. De har tlf 55 56 35 66. eller www.vacansoleil.com Håber dette kan bruges.

Kommentar
Fra : morwil

Dato : 17-10-03 21:18

Tak for linket, vi har bestilt katalog.

Godkendelse af svar
Fra : morwil

Dato : 02-11-03 17:50

Tak for svaret puljen.

Kommentar
Fra : puljen

Dato : 02-11-03 23:19

Det var så lidt, hvis du vil havde andre oplysninger så sig bare til,så skal jeg gøre hvad jeg kan.. hilsen puljen

Kommentar
Fra : Marklund

Dato : 12-01-04 08:40

Kunne også kigge på www.dtf-travel.com, der er der også en del!

Kommentar
Fra : alex1munk

Dato : 06-08-05 14:30

Er der en campingplads i Barlinek i Polen. Vi havde tænkt os at køre derned i efterårsferien. Er der noget man skal passe på dernede