/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Billig forsikring af bil!!...
Fra : nikolajmonrad
Vist : 576 gange
20 point
Dato : 11-10-03 15:34

Hej!!
Jeg er 20 og skal til at have en bil men så er der jo lige den der forsikring..
Hvor kan jeg få den billigste, der er jo et hav af selskaber.. HJÆLP!!
Jeg har tænkt mig at købe en Toyota Corolla 1.3 fra ca. 87....
Håber i kan hjælpe!!

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 11-10-03 16:18
Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 11-10-03 16:25

Der er også denne

http://www.runa.dk

Accepteret svar
Fra : dadman

Modtaget 20 point
Dato : 11-10-03 23:14

Hej Nikolaj!

Jeg har netop den beskrevne bil. Jeg er så heldig, at kunne forsikre gennem Lærerstandens Brandforsikring. Hvis ikke du har mulighed for at forsikre igennnem de faglige forsikringsselskaber, så er det en god ide, først at ringe til de billige (if, fair mv.). De kan somme tider overraske med et godt tilbud. Derefter bruger du som Ishoej rigtigt skrev forsikringsluppen. Ring dog først, det kan somme tider betale sig. Og så vil du vel kun have ansvar ikke?

Venligst
Dadman

Godkendelse af svar
Fra : nikolajmonrad

Dato : 12-10-03 13:27

Tak for svaret dadman.