/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Opsætning til Counter Strike
Fra : joker
Vist : 574 gange
100 point
Dato : 08-02-02 19:24

Hej

Jeg har lige fået Half-Life, Counter Strike... Hvordan skal jeg få det til at køre bedst muligt på min Computer...

Pentium III clocket til 854 mhz
ASUS CUSL2-C
512 mb Ram
Nvidia GeForce2 Gts/pro 64 mb
256/128 forbindelse
billigt dårligt lydkort
Windows 2000 pro

Det burde vel kunne køre fint nok herpå. Hvad skal spillet stå til inde i configuration-->video-->video modes osv.

Please hjælp hurtigst muligt, da jeg er lidt utålmodig for at komme igang

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-02-02 22:36

> Jeg har lige fået Half-Life, Counter Strike... Hvordan skal jeg få det
> til at køre bedst muligt på min Computer...
>
> Pentium III clocket til 854 mhz
> ASUS CUSL2-C
> 512 mb Ram
> Nvidia GeForce2 Gts/pro 64 mb
> 256/128 forbindelse
> billigt dårligt lydkort
> Windows 2000 pro
>
> Det burde vel kunne køre fint nok herpå. Hvad skal spillet stå til inde
> i configuration-->video-->video modes osv.

med din config kan du sagtens gi den hele armen... 1024x768 og opengl så er
di fint kørende... cs er ikke særligt krævende mere...
men vælg opengl fremfor direct3d da det kan give lidt probs... (har prøvet
og mit system minder om dit... cusl2 oc til 935 og samme geforce... jeg har
dog et sb live! jeg er glad for... invester i et sådant og du vil kunne nyde
lyden ordentligt osse)

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 24-05-02 20:59

Jeg vi foreslå du tager 3d 800*600.
Det køre jeg med og det funker bare godt og det er god grafik.

Kommentar
Fra : ellap

Dato : 28-05-02 16:07

Jeg synes også at du skal køre i opengl fordi at du har et så godt grafikkort...
Det kan du roligt gøre.
Lyden kan jeg ikke hjælpe dig så godt med, jeg har ikke noget lydkort, men jeg har den bedste lyd, så jeg tror ikke lydkort
betyder noget!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 15:39

"ellap" <ellap.news@kandu.dk> skrev i
news:M5MI8.28487$4f4.986786@news000.worldonline.dk:

> Jeg synes også at du skal køre i opengl fordi at du har et så godt
> grafikkort...
> Det kan du roligt gøre.
> Lyden kan jeg ikke hjælpe dig så godt med, jeg har ikke noget lydkort,
> men jeg har den bedste lyd, så jeg tror ikke lydkort
> betyder noget!!

Arh mon ikke der sidder en lydchip og gemmer sig et eller andet sted
Ellers ville der være møj stille omkring din PC

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?