/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad er jeres mening om Reklamer/Annonce~
Fra : Ishoey
Vist : 350 gange
50 point
Dato : 11-10-03 08:09

Hej med jer her på Kandu

Hvad er jeres mening om Reklamer/Annoncer i Tip!

Se f. eks. et svar jeg fik http://www.kandu.dk/dk/spg/24080

Jeg troede Kandu.dk var beregnet til at modtage og give råd fra privatpersoner
eller har jeg misforstået noget?

Min opfordring er, at I giver "tippet" 0 points og jeg håber "kandu.dk" vil tage skridt til
at fjerne disse reklamer/annoncer. Det er min mening!

Mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-10-03 08:23

Hejsa Ishoey
Jamen du har da helt ret... På den anden side, hvis tippet er om billig benzin til 2,00 kr/liter mede omkring hjørnet, så vil jeg så ganske afgjort, godt se det under Tips - også uden der skal være brok over det.
Hygge... og fortsat god weekend
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-10-03 08:24

Ups! Staveplade tak... tastaturvirus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-10-03 08:29

Skal vi ikke bare sige det sådan, at der efterhånden er LANGT imellem de gode tips!
Eftersom der er en kategori der hedder "unlock mobil", er det vel også iorden at der kommer unlock-mobiltips, selvom det er irriterende at de fylder så meget.
På den anden side... eftersom der er en kategori, der hedder "madlavning" kunne man jo også lægge tips ud om slagtilbud i netto....

jeg gider ikke tips længere... jeg læser dem, der interesserer mig, og hvis det der står er noget hø, giver jeg dem hårdt og brutalt 0 stjerner. Hvis de er RIGTIG dårlige klikker jeg gerne på dem flere gange...ofte får man lov at bedømme dem mere end een gang

Mvh

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 11-10-03 08:31

CLAN >>

Det er jo de kommercielt reklamer/annoncer!

Mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 11-10-03 08:35

Jeg tror de tjene penge på!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-10-03 08:35

hvem skulle betale dem?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-10-03 08:57

>Skingur.

Prøv at se godt efter næste gang du bedømmer et tip 2 gang. Du får ingen point, og du påvirker ikke antallet af stjerner - Nok bare en lille fejl hos Kandu, at det ser ud som om, at du kan stemme 2 gange.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 11-10-03 08:59

Det er noget fis, at reklamere for sig selv, eller for sit firma.

Noget andet er at oplyse om et godt tilbud (som man ikke selv får udbytte af), men som andre kan få glæde af.

MVH

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-10-03 10:39

Kandu reklamefri zone! Jeg har sgu en hel entre fyldt med reklamer i forvejen! Som et indlæg i et spørgsmål om hvor man kan få en ting billigst er det vel iorden, men som tip nej! Jeg betragter Kandu lidt som DR1 i forhold til TV2!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-10-03 10:47

hej tedd... på posthuset kan du få et fint lille rødt klistermærke hvor der står "reklamer nej tak!"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-10-03 10:51

Det ved jeg skingur! Desværre er de fleste af mine reklamer ikke post distribuerede! Så skiltet virker ikke!

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 50 point
Dato : 11-10-03 10:59

Som det ligger i navnet "kan du" er dette sted et forum hvor man hjælper hinanden med at finde løsningsforslag.
Under tip mener jeg også at det kun skal bruges i almen interesse.

Min holdning er helt klar, dette er ikke det rette sted for reklamer for egen vindings skyld, der må man finde andre steder til det, og jeg håber inderligt at KANDU smider sådanne reklamer lige i hovedet på afsenderen, eller i værste fald udelukker vedkommende.

Bruger du reklamerne til oplysningsformål eks.:
"Jeg har fundet et bundkort der er alle tiders og kan anbefale" osv,
kan det også betragtes som en form for reklame, men FOR IKKE EGEN VINDINGS SKYLD, føler jeg det er helt i orden og kan betragtes som et tip.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-03 11:04

øøhhh.. Ishoey har du ellers ikke lige for nylig haft det oppe at vende? http://kandu.dk/dk/spg/21398

Nå, men ellers på linie med ellebye.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 11-10-03 11:42

Jo... Og hvad så?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-03 11:51

Ishoey -> ..ikke noget. Glem det.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 11-10-03 12:03

molokyle >> Okay så gør vi det

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 11-10-03 14:28

Er også tit blevet irreteret på KOMERCIELLE reklamer i tips, og har givet Kanduservice et vink, og de er så HVER gang blevet fjernet, så det er altså ikke noget Kandu vil have.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 11-10-03 15:21

Reklamefri zone Og Jeg er ogdså på linie med ellebye

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey

Dato : 12-10-03 07:04

Tak for svaret ellebye.