/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Poularne.............
Fra : fridaflip
Vist : 547 gange
50 point
Dato : 11-10-03 01:10

Poul Arne - Hedder du virkelig det???
Da jeg keder mig lidt, kan jeg ikke lade være med, at stille dumme sp.
Men altså POUL ARNE - Det der tip "Knald godt råd" Er det virkelig sandt, at det virker altså?? eller tager du bare pis på os???

Hilsen
Frida

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 11-10-03 01:12

ja gu hedder jeg Poul-Arne og nej jeg tager ikke "pis" på nogenmed gode råd

mvh POUL-ARNE

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-10-03 01:16

Ang. http://www.kandu.dk/dk/tip/5352 så vil jeg da ellers mene, at det
forholder sig stik modsat: at man bør agere på fallittens rand, når man
taler med skattekontoret, og styrtende rig, når man taler med sin bank.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-10-03 01:20

Hvá i himlens navn havde dine forældre drukket, da de blev enige om at kalde dig for POUL- ARNE???

Personligt synes jeg, at Arne Bjarne klinger bedre
Og mange gange undskyld, hvis jeg har såret din forfængelighed mht. til dit tip.
Synes bare det lød så´n lidt "her kommer jeg type" - og mig kan i f..... ikke løbe om hjørner med

Frida

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 11-10-03 01:23

nej for så vil du altid være på røven, efterskat og ikke penge nok til at betale din bank med, hvis du siger at du tjener mange penge på skattekontoret - og så ikke gør det vil du typisk få penge tilbage i skat, overfor din bank er det bedre at man lægger et budget efter en lille løn og så bliver glad over at det kan man til enhver tid overholde da man tjener mere end man har budgeteret med.

mvh. Poul-Arne

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-10-03 01:25

Oijjj hvor er du udspekuleret.
Har du aldrig tænkt på en evt. politisk karriere??

Frida

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 11-10-03 01:26

du lyder ikke særlig gammel

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-10-03 01:35

Så fik vi sørme lokket Rellom med i vores lille smalltalk - Hmm Rellom, som altid tror jeg, at du har ret

Og Arne Bjarne - hvor gammel er du da selv???

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-10-03 01:37

Hej Poul Arne

Jo, men for at få mange penge tilbage i skat, skal man jo først have betalt
meget mere i skat, end man har råd til med en lille løn.

Og hvad banken angår, så er det i hvert fald ikke en god idè at bilde
dem ind, man er på fallittens rand, hvis man gerne vil LÅNE nogle penge.
Tværtimod låner bankerne jo helst penge ud til folk, som har nok
i forvejen.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 11-10-03 01:39

prøv nu da for f... at tage tingene med et grand salt ik

Accepteret svar
Fra : poularne

Modtaget 60 point
Dato : 11-10-03 01:39

gram salt

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-10-03 01:40

Hej Fridaflip

Ja, jeg studsede over tippet.
Så dit spørgsmål kom som kaldet.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-10-03 01:40

Altså Rellom - Kan du nu opføre dig pænt.

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-10-03 01:40

Nej, et gran salt.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-10-03 01:43

Det var dog utroligt.
Tre kommentarer inden for det samme minut.
Det kunne da godt tyde på, at vi er den samme person alle tre.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-10-03 01:47

HI Hi Rellom!!
Så må jeg vist trække min udtalelse om dig tilbage
Aben fra Ålborg zoo passer nemlig ikke på mig
Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-10-03 01:50

Hvilken abe passer så på dig?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-10-03 01:55

Jow altså ved nærmere eftertanke!!! Så tror jeg det er en bavian (uden den røde røv selvfølgelig)

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-10-03 02:03

Bortset fra det så er jeg nu lettet over, at vi ikke er den samme.
I dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/24110 har Lillemig
nemlig fundet frem til, at jeg er identisk med scrubber.

Og hvis jeg nu også skulle være identisk med dig og Poul-Arne,
ja, så havde jeg da haft nok at holde styr på.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-10-03 08:24

har lige set omtalte tip... gu´ve´hvem der har givet det en stjerne!!! Langt ude!
mvh Chris

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-03 10:47

Hai...

Jeg vil bare lige sige : "Velkommen på Kandu.dk" til poularne. Ny mand på banen ; herligt! Håber du er kommet dig over de småskammer du fik andetsteds

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-03 10:49

Småskammer ??? småskrammer selvfølgelig

Alt forladt..?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-10-03 10:49

hva er en "små-skammer" ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-03 10:53

Skingur -> Det er en der skammer sig i det små! Som mig, når jeg laver stavefejl !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-10-03 12:05

Rellom> Skidt da pyt med, at lillemig tror du er en scrubbe Du ved jo godt - at du bare er en abe.
Skingur> Det er sgu da mig der har givet den der*
Molokyle> Du må jo (små-skamme) dig hver dag Fnollerpige har jo fortalt dig, at du staver MOLOKYLE forkert!!

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-10-03 12:32

Hej Fridaflip

Nu synes jeg, du tager for let på det.
Jeg er cand. mag. i Dansk, og Scrubber har oprettet sit spørgsmål
i kategorien Litteratur (eller "Literatur", som det staves på kandusk)
så det er da klart, at jeg føler mig tynget af Lillemigs vægtige bevisbyrde.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-03 12:50

fridaflip -> Ja, ..og ? Jeg har fortalt, det er stavet korrekt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-10-03 13:15

Rellom> Fy-da... Cand. mag. i dansk....Dig tør jeg sgu ikke skrive mere til

Molo> Du gav jo aldrig forklaringen på, hvorfor du staver MOLOKYLE med (o)vel...

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-10-03 13:23

Det kan du nu roligt gøre, Fridaflip.
Chimpanser og bavianer kan sagtens kommunikere.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-10-03 13:29

Nå men så vover jeg "pelsen"!!!

Frida

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 11-10-03 13:45

Tak for svaret poularne.
Du får poits, fordi du gad tage dig tid til, at forsvare dit tip!!!
Velkommen til kandu

Hilsen
Frida