/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Føjer en side til foretrukne
Fra : Bragesvej
Vist : 291 gange
2 point
Dato : 10-10-03 21:57

Når jeg føjer en side til foretrukne, så kommer der mange gange et lille logo frem istedet for det kedlige "e" ved siden af navnet på siden, (Den der popper frem når jeg trykker på foretrukne"
forstår i det? men det forsvinder efter et kort stýkke tid, hvorfor

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 10-10-03 22:00

de ligger i temp og når du sletter temp sletter du også dem

Arlet

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 10-10-03 22:00

temp = midlertidige internet filer

Kommentar
Fra : technet

Dato : 10-10-03 22:37

bragesvej >> se lige dette spg , det ligner noget af dette du spørger om

http://www.kandu.dk/dk/spg/16732

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-10-03 22:37

Umiddelbart lyder det ikke som om >Bragesvej har slettet sin TEMP, eller har du??

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 2 point
Dato : 10-10-03 23:03

Hejsa bragesvej

Du kan henter programmet FavOrg, der opdaterer alle dine iconer
Med deres orginal logo
Et supergod program

http://hjem.get2net.dk/enter2/favorg.zip

Mvh Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-03 11:10

Årsagen findes her : http://kandu.dk/dk/spg/21398

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-10-03 12:01

Jeg har sat min temp til at blive slette automatisk, er det sådan den skal stå, hvis jeg sætter den anderledes, er der så ikke noget med min browser´s hastighed, det står der i værtigfield hvis jeg kør "?" ned over mine valgmuligheder,
men som sagt står det på automatisk, er det ikke det mest optimale?

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 11-10-03 12:04

Jo, men den sletter iconerne hver gang den lukker explorer så, som jeg skrev i det første indlæg...

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 26-10-03 15:13

Tak for svaret briani.