/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvor forsvinder mine displaybilleder i m~
Fra : Franksp
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 10-10-03 21:25

Hver gang jeg har lagt en masse displaybilleder ind i msn messenger, forsvinder de alle efter 2-3 dage. Det er smadder irriterende. Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor?

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-10-03 21:30

Ja det er fordi du flytter dem fra det sted, hvor du fortalte messenger de lå.
Flyt eller kopier dine billeder ind i en mappe dybt ind i c-drev, feks i windows, et sted du ikke flytter på, og fortæl så messenger hvor de ligger.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-10-03 21:37

Pallebhansen

Nej det gør jeg ikke. De ligger en mappe der hedder DOKUMENTER\Billeder2 og der har de ligget hele tiden. Men jeg vil alligevel prøve at oprette en mappe på C-drevet, som du anbefaler, hvor jeg så lægger de display-billeder jeg vil bruge.
Er det ikke det du mener?

Frank

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 10-10-03 22:13

Jo det mener jeg, men jeg oplevede det samme fordi jeg flyttede mit billede.
Og hvis dine har ligget samme sted hele tiden, så kan det være en fejl i messenger, måske fordi den ikke fik logget rigtig på en enkelt gang?
Lad os høre fra andre. Men der sker jo da ikke noget ved at prøve at have dem "uden for skrivebordet"
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-10-03 22:19

Det er rigtigtigt Palle

Lad os høre fra andre.

Mvh
Frank

Godkendelse af svar
Fra : Franksp