/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
børnespil
Fra : morwil
Vist : 4014 gange
20 point
Dato : 10-10-03 20:00

Hej med jer
Er der nogle som kender en god hjemmeside , hvor man kan spille nogle børnespil eller hvor der er nogle børneopgaver på forhånd mange tak

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-10-03 20:09

Hej med dig -

http://www.it-kids.dk/

---------------------------------------------------------------------------
og her på den her side er der tonsvis af ting for børn - timevis af sjov til børn.
http://www.gratis-ting.dk/links/vis.php?emne=2&kategori=11&underkategori=0

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-10-03 20:09
Accepteret svar
Fra : nubira

Modtaget 20 point
Dato : 11-04-04 21:15

hej..

ja her kommer lige et par stykker..

www.kids.tv2.dk og www.popit.dk eller hvad med www.peter-plys.dk

det var vist lige dem jeg kunne finde på.. håber du kan bruge nogle af dem..

knuz fra mig

Godkendelse af svar
Fra : morwil

Dato : 12-04-04 19:36

Tak for svaret nubira.