/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
JEG ELSKER HÅKAN HELLSTRØM!!!!
Fra : michellearrouas
Vist : 350 gange
50 point
Dato : 10-10-03 19:28

hej. Nu skuffer jeg jer, for I kan næsten ikke få nogen point ved at svare, og der er ikke noget spørgsmål, men
JEG ELSKER HÅKAN HELLSTRØM!!!!
KØB KØB KØB hans CD fra 2002 "det er som jeg siger det" og bliv BLÆST væk af energi og lykke når i hører Kom igjen lena....!!!!!

Som jeg hørte en sige efter koncerten i århus til spot 0;
"Hvis jeg nogensinde skal trampes ihjel til en koncert, skal det være til en Med håkan hellstrøm..."
(Og det er der også gode muligheder for...)
FÅ FAT I HANS MUSIK!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 19:38

Er det ham med : Komigen Lenaa..aaa.aa.. ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 19:39

Hvis ...? Så er det fedt..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : michellearrouas

Dato : 10-10-03 19:54

Ja det er. Han er genial!!!!!
Den mest sindsyge svensker der findes...
Og man bliver skør af lykke af hans musik. Man bliver så HØJ!!!
(bare se på hvad jeg har skrevet her. Nu må jeg tage mig sammen....HM HM HM..)

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 10-10-03 22:52

Du ká sku da ikke skuffe nogen! - Du gider jo ikke engang, at lukke dine spørgsmål - selv om de er blevet besvaret Er det for meget forlangt, at du rydder op efter dig
http://www.kandu.dk/dk/spg/22822

Hilsen
Carina

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 10-10-03 22:59

Til din orientering er DU blevet trukket for dine points. Det skete i det øjeblik du stillede dit spørgsmål - Så hvad er din undskyldning for ikke at lukke efter dig

Hilsen
Carina

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-10-03 01:20

Er dette en reklameside?

Er der nogen spørgsmål der skal besvares?

Ja til det første
nej til det sidste

Jeg kender ikke nævnte svensker ,men hvis man vil gøre opmærksom på ham, så send det dog som et tip.

Og det med at lukke spørgsmål, ja det er tilsyneladende en populær måde at slippe ud af det på. Alle som ikke lukker deres spørgsmål burde udelukkes.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-10-03 08:46

hvis man ikke vil lukke sine spørgsmål kan man jo afslutte sin tråd med:

"Dette spørgsmål er blevet besvaret, så du behøver ikke ulejlige dig med at finde flere svar til mig. Af ren dovenskab og mangel på pli lader jeg være med at lukke det, selvom jeg godt ved, jeg har mistet de point, der er sat på højkant.
Mvh Spørgeren"

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-10-03 08:46

hvis man ikke vil lukke sine spørgsmål kan man jo afslutte sin tråd med:

"Dette spørgsmål er blevet besvaret, så du behøver ikke ulejlige dig med at finde flere svar til mig. Af ren dovenskab og mangel på pli lader jeg være med at lukke det, selvom jeg godt ved, jeg har mistet de point, der er sat på højkant.
Mvh Spørgeren"

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-10-03 08:59

hej michellle
Det havde måske været bedre hvis du havde skrevet i smalltalk, der er beregnet til almindelig chitchat om dette og hint... fx din Håkan!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:52

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>