/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Hjælp til litt.
Fra : kvit
Vist : 333 gange
20 point
Dato : 10-10-03 17:43

Er der nogen der kan hjælpe mig med litt. af Erik Allert?
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 13-10-03 00:28

Hej Kvit.

Jeg har ingen kendskab til Erik Allert ?
Hvad specielt er der ved ham?
Og hvorfor er du specielt interesseret i ham ?

vmh
Steen

Kommentar
Fra : kvit

Dato : 13-10-03 15:42

Hej Steen,
Jeg er i øjeblikket igang med et projekt omhandlende livskvalitet og har blandt mange, også hørt at han skulle have sagt noget fornuftigt. Nu har jeg søgt overalt, men uden held, så jeg dropper ham og finder noget andet. men ellers mange tak for dit svar. Kvit

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 13-10-03 17:44

Hej igen kvit.

Jeg har for flere år siden ( ca. 10 ) interesseret mig ret meget for livskvalitet, og startede nogle studiekredse
p.g.a. et foredrag om emnet i Greve af Søren Ventegodt. og var siden bl.a. været til en høring på Christiansborg
om emnet.

Jeg syntes han var rigtig god, og samtidig lavede han en masse undersøgelser, skrev nogle bøger og oprettede
et institut med hovedvægt på dette emne.

Hvorfor er du i øvrigt igang med sådan et projekt ? ? ?

mvh

Steen

Så jeg vil foreslå dig "at følge op på ham", med mindre du da allerede har et indgående kendskab til ham.

Kommentar
Fra : kvit

Dato : 14-10-03 09:45

tak, kender ham.

Kommentar
Fra : kaffekrus

Dato : 15-01-04 23:47

Er det ikke ham med teorien om marginalisering: "at have, at elske, at være".
Han er finsk, så vidt jeg ved.

Kommentar
Fra : 2109tcjohansen

Dato : 09-07-04 21:40

Hej.
Jeg mener, at kunne huske fra semi-tiden og jeg tilslutter mig kaffekrus´ teori.