/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Tip : Motorola koder via mail - reseller~
Fra : Ishoey
Vist : 411 gange
1 point
Dato : 10-10-03 17:41

Er det ik' reklamer?

Kommentar
Fra : joker

Dato : 10-10-03 17:57

Man kan også kalde det et tip, det er vist et definitions spørgsmål. Jeg opfordrer jo ikke direkte nogen til, at købe varen. Jeg oplyser bare, at det nok er en del billigere end man har set i forvejen + at der nu endeligt er en i Danmark, som kan sælge større kvantum koder. Tidligere har der kun været den mulighed, at man skulle købe dem i udlandet og så vente op til 72 timer før man fik koderne. Jeg vil betegne dette tip, som et tip. Hvis du ikke mener dette er et tip, så må du jo gå til kandu med det, så kan de jo nok vurdere det for dig/os.

Med venlig hilsen
www.BefriMinMobil.dk

Kim Christensen

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 10-10-03 18:50

For mig er det reklamer!

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 11-10-03 11:40

At reklamer/annoncer for sig selv eller for sit firma. !!!

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 12-10-03 07:26

Under tip mener jeg også at det kun skal bruges i almen interesse.

Noget andet er at oplyse om et godt tilbud, men som andre kan få glæde af.

Og hvis man oplyse om et godt tilbud, som man ikke selv får udbytte af!

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : joker

Dato : 12-10-03 11:49

Ja, det mener du, men så længe der ikke er nogle regler om det....

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 16-10-03 19:40

Mit spørgsmålet er ikke besvaret så jeg kan ikke lukke det! :=(

Annuller spørgsmålet
Fra : Ishoey

Dato : 14-01-06 14:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål