/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
MS SQL 2000 og datatypes=decimal ?
Fra : aagesen
Vist : 456 gange
150 point
Dato : 10-10-03 13:29

Hej

Hvordan får jeg vist eks. tallet 100.500,30 med tusindetalsseparatorer og komma før decimalerne ??

Jeg har en ASP-app. der modtager forskellige typer data via forms og gemmer dem i en MS SQL 2000 database.
Min SP der gemmer data har værdien "indt" defineret som decimal(18,2) og værdien "indt" i Design Table har Precision=18 og scale=2.
Min SP der henter data og viser dem i browseren har i selectstatement følgende: CAST(indt AS decimal(18,2))
Jeg får følgende fejl når jeg prøver at fyre SP`en af der henter data:
Item cannot be found in the collection corresponding to the requested name or ordinal.

Hvad gør jeg ??

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 10-10-03 15:57

Kigger på ASP-hjælpesider f.x. http://www.w3schools.com/
Der kan du lære mere om forskellig programmering.

Lis

Kommentar
Fra : MouseKeeperX

Dato : 23-10-03 10:12

kode?
/M

Kommentar
Fra : aagesen

Dato : 23-10-03 10:16

Tak for interessen - jeg har dog løst problemet med noget: "IsNull" og "FormatNumber".

Kommentar
Fra : MouseKeeperX

Dato : 23-10-03 10:25

Fino :)
Kan du/man ikke lukke spørgsmålet? Jeg har ikke selv stillet spm så jeg kender ikke helt procdeuren.
/M

Kommentar
Fra : aagesen

Dato : 23-10-03 10:26

det tror jeg nok - jeg prøver !!