/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mudderpølen
Fra : molokyle
Vist : 723 gange
50 point
Dato : 10-10-03 11:39

Nu er jeg kraftedme ved at være træt af alt det ævl og kævl i alle mulige tråde. Skal man svine hinanden til? ..kan det med fordel gøres i denne tråd !!! Her er plads til mudderkastning for åbent tæppe og jeg deltager gerne selv...

..man må gerne gøre det lidt for sjov og for underholdningens skyld

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 10-10-03 11:41

her er et rigtig godt råd, slet "mudderpølen" og lad være med at svine hinanden til

mvh. Poul-Arne

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-03 11:42

Jamen hva ska jeg gøre MOLO..jeg har jo ingen jeg er sur på ??

Men helt ærligt mand !!!!! Hvordan kan du dog finde på at opfordre folk til at svine hinanden til ??

Venlige (hmmppfff) Hilsner
Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-03 11:43

Poul-Arne..så bliver du nødt til at skrive til Kandu..ellers kan den ikke slettes

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 11:46

poularne -> Kom med dine gode råd et andet sted.

mango -> Jamen så lad vær at blande dig. Det er ikke noget jeg 'finder på'

Så er tonen vist slået an

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 10-10-03 11:47

så må i da meget undskylde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 11:49

poularne -> Dette er en mudderpøl, så fat det dog menneske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 10-10-03 11:51

hvad er det der ikke kan slettes mango ( Sus)
med meget venlig hilsen og på forhånd tak Poul-Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 11:51

Undskyld mig her og undskyld mig der... Vatnisse !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 11:52

poularne -> SPØRGSMÅLET for hulen... Det kan sgu da ikke slettes når du kommer fisende og kommentere på det.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : poularne

Modtaget 60 point
Dato : 10-10-03 11:55

slut

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-10-03 11:56

Det sgu formeget! Det pooper op med at jeg har modtaget nye post i min messenger! Er du bare ude på at genere almindelige mennesker og fylde deres mailbokse med via dette latterlige spørgsmål molokyle!! Tror du er en spamnisse der har fundet en ny lille fidus hvor du tror du kan nedlægge samtlige mailservere DK med! Get a life!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 12:05

tedd -> Slet din messenger og hvad du ellers måtte have liggende... Jeg tror aldeles ikke på noget. Det overlader jeg trygt til kristne, muslimer og andet godtfolk..! Hvis du fortsat ikke kan kigge ind i tråde som denne, uden at fylde folk med dit gætværk, vil jeg anbefale dig at få undersøgt, hvorvidt du overhovedet selv er live

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 12:06

Stakkels poularne, mon det blev for meget? Dét er jeg sørme ked af. Dét var nu ikke meningen...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-03 12:07

Hmmm Arne Poul eller var det omvendt , ja nu er det dælme slut !!! Tag dog lige og opfør dig som en mand, det der er dog det mest latterlige jeg længe har set...du får en lille reprimande og straks trækker du følehornene til dig, aii mand, så slå dog igen ikk?
Du skal da ikke finde dig i at sådan en idiot som MOLO bare fejer dig af banen..på med handskerne og stik ham en i hans grimme fjæs, såen en sukkerpisser !
Opildende Hilsner
Sus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-10-03 12:14

Nu det for meget! Nu fik du osse Kandu til at gå ned!! Hvordan pokker stopper man et molekyle!!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-10-03 12:15

Mon ikke vi kan få Kandu til at lave et lille skilt foroven på denne side,så alle ved hvem der bestemmer herinde

§1 Her på Kandu har Ram2 altid ret
§2 har Ram2 undtagelsesvis ikke ret,træder §1 automatisk i kraft

Mvh Og en forsat god fradag

Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 12:15

mango -> Sådan skal det være, når man sviner til; skal der dannes alliancer, klubber, foreninger og hvad har vi...?

I den forbindelse gives hermed URL'en til en professionel tilsviner.. og nej det er ikke ...2 jeg tænker på : http://home19.inet.tele.dk/falf/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 12:19

tedd -> Sådan gør du i DOS : Fdisk -> [3] -> Slet primær DOS partition -> Ja.

briani -> Fjols : Nu tilkalder du

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-10-03 12:23

Du aner sgu ikke hva dos er. Det fremgår jo tydeligt af dine svar inde i Teknik! Hvis du ikke passer på pudser jeg strålekanonen og splitter dig til frie atomer, så kan du jo prøve at samle din hjerne så den virker normalt!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-03 12:28

Hold da k... noget tyndt noget at henvise til..troede da det var et eller andet spændende..men nej !!
Spild ikke jeres kostbare tid på at gå ind på det link...du har da osse altid så fa...s mange links liggende MOLO, har du ikke andet at få tiden til at gå med??

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-10-03 12:34

Hej Molo
Jamen så vejret en på hatten. Herude på Nordsøen er det et helvedes vejr. Det blæser med 70 knobs vind og bulerne på vandet bevæger sig i en +/- 10 meters højde. Byger kommer rasende og fosvinder lige så hurtigt igen. Kigger man på skyerne, så ligner de en fortravlet motorvej - "totterne" har mistet pappet, hvis de bliver snuppet i radarkontrollen. Rent ud sagt en rigtig omgang lortevejr.
Er det mudderkastning I er ude efter, så kig endelig forbi. Jeg har lige sendt 150 M3. oliebaseret mudder retur, og vi har oceaner af det stads herude... har vi ikke nok, så "brygger" vi bare noget mere.
Stil jer op på helikopterdækket (yderst), så skal jeg med den vindretning vi har, kan jeg sende et par hundrede liter op i luften, hvorefter det nok vil ramme med de hersens 70 knob = +/- 130 Km/t eller 36 meter i sekund... det skulle være nok til at dække hele området.
Ellers er jeg ved at være pisse træt af at sidde herude, så jeg ser frem til torsdag, når piphans kommer og henter os.
Herefter 3 uger hjemme hos lillemor - det kan til tider være mere stressende, end at være herude
Hygg...
Og forbandet god weekend til jer alle... Molo gå i gang med den første kasse nu, dit humør fortjæner det
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 12:35

tedd -> dos betyder to, altså 2 på udenlandsk. Det er vel nytteløst at forklare dig på hvilket sprog Det har intet med teknik at gøre.

mango -> Kom nu ikke at bilde mig ind, du kan finde ud af at følge et link og vende tilbage. Er din støttepædagog på besøg idag?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-10-03 12:36

Ja, ham MOLO har alt for mange links liggende.
Til gengæld har han ikke for mange brikker at flytte rundt med.

Og det ene er vel en konsekvens af det andet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 12:38

CLAN -> Mit humør fejler aldeles ikke noget Tror du ikke du mener : Din humor fortjener det? Lær at stave...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 12:41

Rellom ->Næh måske ikke mange brikker, men du har blot én og den står skakmat !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-03 12:46

Næ du MOLO jeg kunne ikke få bevilget en støttepædagog, så jeg må nøjes med at sidde og lade mig underholde af sådan en nar som dig
OG JO nu kommer jeg i tanke om noget jeg kan brokke mig over, der var en eller anden idiot der lagde et tips..nej 2 dælme om hvordan man kunne undgå ildebrænd i hjemmet !!....Og hvad indeholder tipsene så ?
Jo 1. Kom indholdet af askebægeret i det brugte kaffefilter inden du går iseng ( hvad nu hvis man ikke drikker kaffe ? ) Idiot
2. Kom indholdet af dit askebæger i en dåse og put låg på !!!! ( jamen hvad med os der kun spiser friske råvarer og aldrig rører dåsemad Addrrr )

Hvad fanden skal jeg så gøre ved mine 50 skodder..når jeg nu hverken drikker kaffe eller spiser dåsemad..ja jeg spørger bare ?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-10-03 12:46

Hejsa Rellom

Tror sku du har ret

Mon ikke legoland kan bruge ham der Molo,han ser meget klodset ud på de billeder vi har set af ham.

Ellers er der to job ledig i Esbjerg

Den ene
Vi mangler en mand til at skubbe ænderne i vandet her til vinter.

Og så mangler vi en på centralsygehuset til at løse åreknuder op

Så hvis du er interesseret Molo så giv lige en tilbagemelding,så skal jeg nok ligge et godt ord ind for dig.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 12:49

mango -> Du skal ikke brokke dig, du skal spise dåsen istedet og svine til ...med skodder. Alternativ : Hold op at ryge!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 10-10-03 12:52

Det her er dråben - jeg er sur nok i forvejen, så jeg gider ikke ærgre mig over sådan en gang mudderkastnig. Hvem tror Du i grunden Du er Molo - afløseren for ----- Eller ville Du bare sætte lidt fut i os, så vi kan komme til at tænke på noget andet.
Jeg tror det har hjulpet.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-10-03 12:53

DEN HER lader jeg ikke gå min lille snot forbi - Molo har længe villet sige det - men MOLOKYLE er stavet forkert - det hedder molekyle - nu kommer du den ondelynemig til, at tage dig sammen - du staver som en brækket arm !!!!!

Og Brian - Ram2 bestemmer ikke en fløjtende fis herinde .... det er bare noget du tror !!! og vil tro for så kan du fortsætte denne latterlige fejde mellem jer - tror jeg inviterer jer begge ned i min have og så kan I slås om det - vi er ved at være trætte af det - Ram er fra een planet og du er fra en anden - så foren dig dog med tanken om "planetforskellen" - tør øjnene og drik din mælk *GGGGG

aaahhh det var rart - kan I nu have en dejlig, fredfyldt weekend allesammen

Tak Molo - for den enestående chnace til at være en tøddel mere ubehagelige end vi normalt er

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-10-03 12:54

damned !!!

chance selvfølgelig *ggrr*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-03 12:54

aii nu er du der igen, du skal dælme ikke bestemme om jeg skal holde med at ryge !

Tror du jeg er en ged?? Spise dåsen?

Svine til ? Jamen der kunne jo ske der var en glød som satte ild på gulvtæppet ikke?

Og jeg brokker mig lige nøjagtig så meget jeg har lyst til båtnakke!

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-03 12:56

Gu ve om Poul Arne har fjernet fluebenet *LOL*

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-10-03 13:01

Det har han nok.
Det er ikke alle, der kan skelne mellem fis og ballade.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-03 13:05

Naai det var synd tænk !! Ingen humor, han må dælme da være hamrende kedelig !!
IIh altså hvis i spørger mig ?? Og det gør i selvfølgelig Så er den bedste egenskab hos en mand (set fra et kvindesynspunkt) Hi hi HUMOR !!!!

Få os til at grine, vi elsker det !

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 13:09

Sådan er livet; hårdt, men uretfærdigt...

fnollerpige -> Jeg staver molokyle som det passer mig. Hvis du er rigtig sød, men det er der nu nok ingen fare for, så skal jeg en dag fortælle hvorfor. Jeg tør sgu ikke i denne farlige tråd. Man kunne blive beskyldt for at være en: Selvpromoverende, højrøvet, opblæst, selvglad navlepiller med skuespillertalent

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 13:14

Rfou -> Du skal ikke gå ram forbi... Jeg har altid tænkt på om det der grimme hvide fjæs du ynder at underskrive dine ligegyldige kommentare med, er dit selv portræt. Få en plastkirurisk operation og en frontal lobotomi, medens du er igang.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 10-10-03 13:30

Molo - snerper lidt af Molotov og hans coktails man kyle(r) ind i noget man vil sætte ild til

Jeg er ellers så glad for det fjæs - det ligner faktisk. Nu vil Du vel ha' at jeg skal til at fedte for Dig, ved at kalde Dig en beskeden, og uegennyttig person, med en udtalt trang til altid bare at fortælle folk sandheden om dette og hint. Nuvel - Du forsøger vel; men det kan være så som så med resultaterne.
Det bedstee jeg kan finde på at sige om Dig er, at Du sikkert er en munter Fyr

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-10-03 13:30

Du milde hvor en åndsforsnottet, uendelig ligegyldig gang ordkvababbende skvalderkål, man støder ind i her. Har ingen af jer mere end en halv brik at flytte rundt med, siden I ikke har andet og mere intelligent at give jer til? Det lover sgu ikke godt for Danmarks fremtid at det er sådan en gang psykoide halvhjerner, der har lov at stemme ved folketingsvalgene. Få jer et liv og tag nogle kurser, hvis I overhovedet er i stand til at udfylde blanketterne. Det er decideret pinligt at skulle slås i hartkorn med Jer, bare fordi man tilfældigvis færdes på samme netside.

Kh Christina

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-10-03 13:36

Nu snakker han sgu med sig selv igen! Vi må hellere sende bud efter den blå vogn!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 13:36

Rfou -> Fedterøv...

skingur -> Ja ja.. man ser tydelig at dine evner klart overskygger gennemsnittet. Bare lidt svært at få øje på hvilke...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 13:40

tedd -> Hvem fabler du om? Skulle du ikke hellere få slettet den HD. ..nåh nej, det er for svært for dig : Prøv at spørge på kandu.dk i kategorien Teknologi->Harware->Harddiske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 13:40

tedd -> Hvem fabler du om? Skulle du ikke hellere få slettet den HD. ..nåh nej, det er for svært for dig : Prøv at spørge på kandu.dk i kategorien Teknologi->Hardware->Harddiske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-10-03 13:43

typisk molo... når man ikke har noget begavet at komme med, siger man det bare to gange, i håbet om at det så virker mere overbevisende. Flot.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 13:43

Heeeiiii.... Ovnestående dobbelt kommentar er ikke min, men kandu.dk's skyld. De pladdernakker sku' sgu ikke ha' lov at kører en PLAT-FORM som denne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-10-03 13:46

Det kunne jeg godt men så ville jeg jo blive beskyldt for at snyde fordi det ikke lige var dig der fik pointene!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-10-03 13:46

SØD !!! - du må jo være totalt vanvittig mand - kunne ikke drømme om, at være sød - og slet ikke over for dig

Nu gider jeg ikke være med i denne her tråd mere så fjerner fluebenet - naaaj jeg er dygtig ikk`!!!

(men har desværre ikke mere tid idag - så ses en anden dag)

Du staver bare som en brækket arm - forklaringen den kan du godt spare dig - gider ikke høre den alligevel....

God weekend Molekylesen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 13:46

skingur -> Neeeeiii... nu får jeg sør'me også ros. Dét havde du ikke behøvet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 13:54

briani -> Overvejer andeskubber tilbudet seriøst. Jeg kunne jo medbringe mine and-befalinger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-10-03 14:01

Nå tak for underholdningen! Nu jeg vist klar til at gå ud i den pulveriserende verden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 14:25

Øv... har heller ikke mere tid idag. Nu gik det ellers lige så godt i 'svinestien', men som en god svinedreng vil jeg nu overlade jer, til jeres eget svineri indtil videre.

Svin nu hinanden godt og grundigt til hér sålænge... så kan det være vi fremover undgår det i alle andre tråde

Med svinagtig hilsen... Jeg holder meget af jer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-10-03 14:25

Hejsa molokyle

Du er meget RAP idag

Kan du have en forsat god fredag

Brian

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 10-10-03 16:26

Til mudderpøl

De indlæg hvor man svine hinanden til er skrevet af svinske kraftidioter, psykopater, narrøve og jalousisyge personer samt andre, der af en eller anden årsag føler trang til at skrive negativt!

SÅDAN!!

Ps.
Ha' en god dag!

Med venlig hilsen
Ishoey

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-10-03 16:52

Uha da da Ishoey Velkommen i klubben.

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-10-03 16:58

Øhh Ishoey.... Dit tip ang. kondomer med firma slogans!! - Hvilken én af dem bruger du selv???

Frida

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-03 17:05

mulekølle!
Så vidt jeg husker dit fjæs, se det da pænt ud - så nu må jeg nok hen og ha' nye briller igen.
Lidt teknisk hjælp skal der også til:
Slette HD med DOS og fdisk er ikke nødvendigt - tag sidepladen af comp.>start>sæt dyret til at flytte filer samtidig med at du defragmenterer>hiv strømstikket (kun strømstikket)ud af Harddisken>det er nu ikke muligt at komme ind i HD og en ny HD vil nok heller ikke køre på bundkortet.
Til Clan - vil jeg bare ønske - god vind.
I er ikke rigtig kloge, når i gider skrive i denne tråd.
Emesen.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-10-03 17:07

Jeg mener at ishoy engang fortalte at han brugte VM kondomer

Ishoy er ude at handle og finder et nyt kondommærke. VM-kondomer! Han køber dem og fortæller gladelig konen om de nye kondomer, da han kommer hjem.- "VM-kondomer...", siger hun, "Hvad er der så specielt ved dem?"- "Der er 3 forskellige farver. Guld, sølv og bronze."- "Hvilken farve havde du så tænkt dig at bruge i aften?"- "Guld selvfølgelig! Hvad ellers?"- "Hvorfor tager du ikke den sølvfarvede på? Det kunne være rart, hvis du for en gangs skyld kommer som nummer to."

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-03 17:09

mulekølle!
Jeg glemte lige - mudderkastning - hvordan kan man se om om vi har ramt dig.
Eyvind.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-10-03 17:12

Oki Brian

Men tror du Ishoey er gammel nok til at dyrke s..

Frida

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 10-10-03 17:12

briani >>

Shh.....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-10-03 17:16

Emesen> Jeg tror kun det er CLAN der får den fornøjelse Molo er sikkert på vej ud til helikopterdækket som CLAN jo så flot tilbød

Frida

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 10-10-03 17:21

fridaflip >>

Kvinders 40 fejl i sengen.

--------------------------------------------------------------------------------

Kvindelig inaktivitet
Den hyppigste klage fra mændene. Det er ikke nok at lægge sig tilbage, sprede ben og smile sødt. Sex er et fælles projekt. Se så at komme i gang!

For hård med hånden
Onanerer klodset, så det gør ondt. Det er ikke en konkurrence i, hvor hårdt, hurtigt eller længe du kan hive i den. Og når han er kommet, så skal du altså stoppe.

- Nogle kvinder tror, ens pik er en gummiand, der skal vrides i alle mulige underlige former og retninger. Glenn, 19.

Tager ikke initiativet
Det er trættende for mænd i faste forhold, når det altid er dem, der skal lægge op til sex. Til sidst bliver det en sur pligt. Alle mænd synes, det er fedt med piger, der har lyst og viser initiativ.

Dårlig til at sutte pik
Hvor svært kan det være? Skal vi have en blowjob-workshop? Der er noget, der kunne tyde på det ud fra læsernes utilfredse mail.

- Jeg tror, det forringer min livskvalitet med 10 procent, når piger suger på min pik. På den anden side så gider man jo ikke være uvenner med en, der ligger med ens pik i munden, vel? Mads, 25.

Penisforskrækkelse
Du må godt røre ved den. Den vil gerne hjælpes lidt på vej. Han får ikke automatisk rejsning, fordi du smider tøjet. Begge køn har brug for forspil.

Vil snakke bagefter
Man behøver ikke diskutere Nietzsche eller USA's udenrigspolitik lige bagefter. Man kunne for eksempel også bare ligge lidt i ske, nusse eller falde i søvn.

Stikker en finger op i røven
Det burde være indlysende, at de fleste mænd ikke tænder på det. Og hvis de gør, så beder de nok selv om det.

Foreslår ikke nye stillinger
I stedet for at spekulere over om han bliver ked af det, så åbn munden og spørg, om han har lyst til at tage dig bagfra. Det har han nok.

Sluger ikke
Den lader vi lige stå et øjeblik.

Vil ikke have deres veninder med i sengen
Tja, nogle ting skal måske overlades til fantasien. Ellers kan venskabet i hvert fald hurtigt blive kompliceret.

Er narrefisse
De, der efter tre timers intens flirt og kyssen, siger tak for i aften og hopper i en taxa, er mændene ikke glade for.

- At blive narret på målstregen er ret alvorligt. Det svarer til at få at vide, at man er adopteret i en alder af 16 år - altså for sent! Peter, 26.

For forfængelige
Hvis der er noget, mænd ikke tænder på, så er det kvinder, der ligger og spekulerer over, hvordan de ser ud, mens de har sex. Lad være med at trække maven ind, slukke lyset eller nægte at sidde øverst. Nu er I alligevel kommet så langt - han synes jo, du er dejlig!

For meget forspil
De fleste mænd er resultatorienterede. Det må helst ikke gå for langsomt.

Simulerer orgasme
Det holder bare ikke! Hvis du ikke kommer, så kommer du ikke. Sådan er det bare. Det andet er snyd.

Fokuserer på penis
Manden har mange andre erogene zoner. Nakke, brystvorter, øreflipper og røv. Det er dog en fin balancegang med tiden at stimulere dem.

- Når man bliver kælet for i 100 år på lårene, ørerne, tæerne, eller hvad ved jeg, så bliver man til sidst bare frustreret over, at hun ikke når frem til det rigtige sted. Martin, 25

Iscenesætter sex
Kvinder planlægger sex for meget. Stearinlys, Barry White på anlægget og nyt undertøj. Mindre kan også gøre det. Prøv at være lidt impulsiv - der skal være tid til et lynknald.

Straffer med sex
Sex er det første, der ryger, når der er knas i parforholdet. Til gengæld er make up-sex efter skænderier noget, de to køn er fælles om.

Lokker med sex
Hvis du sætter hylderne op, så lover jeg at være rigtig god ved dig... Helt ærligt, det holder bare ikke.

- Hvorfor er det, at kvinder på en eller anden måde får en mand til at føle, at han skal gøre sig fortjent til et knald? Allan, 33.

For høflige
Når det kommer til sex, er det bedst at glemme sin pli. Han er ikke tankelæser og kan ikke mærke på dig, hvad du har lyst til. Sig, hvad du tænder på.

- Det er sgu lidt deprimerende, at disse skønne kvinder ikke er sluppet ud af deres mors 'gode' opdragelse og har nået et stade, hvor de er klar til at tage imod og nyde. Jesper, 29.

Kan ikke lide at sutte pik
Du kan ikke forvente, at han slikker dig, hvis du ikke selv vil. Noget for noget.

Fortæller ikke om sine fantasier
Selvfølgelig er det ikke alle fantasier, der skal leves ud. Men hvis du får munden på gled, kan det jo være, at I drømmer om det samme.

Tænker under sex
Nogle kvinder har svært ved at koble fra. Men når hun pludselig siger: 'Vi har for resten ikke mere mælk', mens kæresten ligger med hele hovedet nede mellem hendes ben, er det ikke skide frækt.

Bruger tænderne, når hun sutter
Det er ikke godt nok at suge, slikke og sutte så klodset, at tænderne hakker i hovedet. Hint: Den er lige så følsom som klitoris - bare større.

Lugter dårligt forneden
Og forventer at blive slikket alligevel. Renlighed er vejen frem.

Larmer, når hun kommer
Det er nitten med en 'skriger'. Hele ejendommen kan helst ikke kunne følge med i, hvad der sker på 1. th.

Fokuserer ulideligt meget på orgasme
De fleste kvinder forventer, at både mand og kvinde kommer hver gang - helst samtidigt og gerne i serieorgasmer. Sådan er virkeligheden bare ikke altid.

Bruger neglene
Det er en gammel løgn, at mænd tænder på at få ti lange røde negle boret ind i ryggen.

For generte
Alle mænd tænder på en selvsikker kvinde, der tør tage sit tøj af og stå nøgen foran ham. Som en dessert, der pakker sig selv ud. Drop klicheen: Synes du, jeg er for tyk?

Komplimenter størrelsen
Helt ærligt: 'Nøøøj, hvor er den stor' er simpelt hen for gammel. Der må være andre ting, du kan komplimentere ham for.

Bliver træt efter orgasme
Legen er ikke slut, fordi du er kommet. Så du må tage anden halvleg og gøre din mand glad.

Nægter analsex
Man ved jo ikke, hvad man siger nej til, før man har prøvet det.

Barberer sig ikke
Forventer du besøg forneden, så trim måtten først.

- Jeg skulle slikke en pige, og da jeg så fik stukket hovedet derned, var der så meget hår, at jeg dårligt kunne finde vej. Ret ucharmerende. Jeppe, 28.

Tisser ved orgasme
Et par mænd har brokket sig over, at nogle kvinder tisser, når de får orgasme, så madras osv. må luftes i dagevis.

Forventer for meget
Og bliver skuffet, hvis det ikke er det helt store festfyrværkeri hver gang. Mænd har også lov til at have en dårlig dag.

Genert over sine bryster
Det er en udpræget misforståelse, at mænd tænder på store bryster. De tænder på tilgængelige bryster. Smid bh'en!

Ingen sex efter børn
Alle nybagte fædre klager over kærestens manglende lyst.

Kedeligt undertøj
Det er på tide at sige farvel til lykketrusserne fra Roskilde Festivalen 1992. Du får mere sex i en sommerkåd turkis string end i hængerøven med slap elastik i taljen.

Køber dildoer
Man skal som mand være meget sikker i sin maskulinitet, når konen kommer hjem med en 25 centimeter sort dildo-fætter. Vælg altid en, der en mindre end din mands.

Vilde i starten
Det første halve år kan man ikke holde fingrene fra hinanden, derefter skruer de fleste kvinder ned for sexblusset.

- I starten gav hun mig blowjob hele tiden, overalt. I bilen, køkkenet, badet. Men efter nogle måneder gad hun ikke rigtigt at slikke mig mere. Det savner jeg. Thorkild, 38.

For hård ved nosserne
Kvinder har en tendens til at glemme, hvor følsomme mænd er om deres testikler.

- Folk, jeg lige har mødt, skal overhovedet ikke tage mine klunker i kæften. Det kræver tillid. Frederik, 25.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-10-03 17:28

Jeg vidste at du er under den kriminelle lavalder

Frida

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 10-10-03 17:32

fridaflip >>

HEHE

-Ishoey

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 18:43

[hør]

'M er sen' eller skulle jeg sige : Nemmesen ? Nummesen... Øjvind...

Ishøj i Hatten -> Den hørte jeg i spædbarnsstuen og faldt ud af vuggen af kedsomhed...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 10-10-03 18:50

Molokylling... bliver du da aldrig træt ? ... og

Eyvind... Du skal ikke tage dig af de to gamle fjolser

HM

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-10-03 18:54

molokyle.. end ikke dine fornærmelser er af særlig høj kvalitet. Hvad med at tage et danskkursus, så du kan lære at eksekvere dine ordudgydelser med lidt finesse!

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 10-10-03 18:55

Til mudderpøl >>

De indlæg hvor man svine hinanden til er skrevet af svinske kraftidioter, psykopater, narrøve og jalousisyge personer samt andre, der af en eller anden årsag føler trang til at skrive negativt!

Slut herfra!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 18:58

Rettelse : M'n'M-esen / M&M'esen !

.. og Hm.. Du klapper

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 19:01

skingur -> Danskkursus..? med hvem..? med Dig..?

Iskage -> Kom igen..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-10-03 19:09

Hej er der nogen som har set lille Eyvind. Han skulle være her et sted i mudderpølen. Bare han nu ikke har fået pletter på sit matrostøj, for så er det nok ham den slemme molo som plejer at kaste mudder efter de dumme tøser, og ikke kan ramme. Det er vist også ham der siger:" hellere kaste helt ved siden af end slet ikke og ramme.
Emesen.
Næ så er ham Holy Moon da en mere artig unge.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-10-03 19:11

Måske du skulle begynde med slow-fox

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-03 19:16

Eller måske bare slow

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-10-03 19:16

Det er mig komplet ubegribeligt, at voksne velfungerende mennesker overhovedet vil nedlade sig til at være med i denne meningsløse tråd. Fornærmelserne er på et niveau, der er en seksårig værdig.

Kh Christina, den klogeste og smukkeste af jer allesammen ævbæv.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-10-03 19:18

... nu skal jeg hjem og spise, ses senere i aften

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 19:20

emesen -> Børnelokker... Hm.. er sgu da en barne r.. Ja ja; unge mennesker nu om dage ! Phffft...

Iøvrigt det er sgu utroligt, ellers 'normale' mennesker ikke kan begå sig socialt, medmindre de får lov, .. hér !!?
.. og så lyder de ikke engang rigtigt vrede

Det går ellers fint andre steder?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-10-03 19:23

Skingur - har du set skiltet oppe i højre hjørne af spejlet, og hvad der står.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 19:25

skingur -> Dér tog du mig indenom... I dybeste : RESPECT !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-10-03 19:25

Man behøver da ikke at være vred for at kaste med mudder - for det er da sjovt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 19:29

Smiley=[Himmelvendte øjne]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 19:32

M&M'sen -> Nejda.. selvklart.. klart klart, men forklar mig lige; hvorfor de så gør det, når det ikke 'er for sjov' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 10-10-03 19:37

af kedsomhed - og kedsomhed er roden til alt ondt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-10-03 19:40

Ingen tvivl - så er det først sjovt.
Og så er det eMeSeN - jeg har bare stavet det så alle (næsten åbenbart) kan forstå det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 19:49

MSM er en dinosuaer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 19:49

MSM er en dinosauer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 19:50

Seeeee... nu gjorde kandu.dk det igen.... Øv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-10-03 19:53

Jeg er ældre, men har købt navnet hos en jeg kender i US.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-10-03 19:55

Molokugle - du skal kun trykke eeeeeeeeeeeeeeeeen gang på send - og så vente lidt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 20:15

Emme -> Nørj ..er det rigtigt ? Nix; dét er kandu.dk, der ikke Duer. Pip-pip .. Kuuu-Kgueuuue.. Guue... ..Gruurlll...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-03 20:46

De der 40 fejl i sengen !!! Ja jeg har læst dem før..man kan jo ikke lade være vel?
Det er dog det værste gang bræk jeg længe har hørt, at nogen kan få sig selv til at sætte sådan noget på papir (eller en pc-skærm ) er mig fuldstændig uforståeligt...helt ærligt MAND !! Der er nok de første 20 af dem som er fulde af løgn og resten er noget de har hørt andre sige..og vedkommende, har sagt det fordi han enten ikke kunne få ormen op at stå eller fordi kvinden har afvist ham. !!
Kom så igen

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 21:00

Briani + mango -> Man er ikke en mand, før man har haft en and

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-03 21:06

oki..får mig til at komme i tanke om denne her:

Hvad gør en mand, der har gåsehud på pikken ??

Tager gåsen og flytter den !!

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 21:06

[hør] Sværten er ved at slippe op ! Nu må I eddermanme ta' jer sammen inden jeg lukker..

Håber den fes ind...

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 21:12

Dét er nemlig rigtigt poularne. Nu skal det være slut med alt det ævl og uhøviskt tale. Der er ingen store hemligheder; vi skal bare være søde og rare ved hin-anden !!!

Stof til eftertanke...

Kærligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-10-03 21:14

Mango, du mener vel: Tager gåsen og flytter HENDE?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 21:17

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-03 21:19

Ja MOLO, du er den mest søde og rørende mand jeg længe har hørt på.....Tag dig nu lige sammen mand!
Nu har du endelig lavet en tråd hvor jeg kan få lov at være pisse led og uhøvisk ..i guder hvor har jeg nydt det..ikke at skulle være bange for at nogen misforstod mig...dejligt befriende, for der er altså ikke noget bedre end humor...men den kan være svær at få ned på tryk..så ingen misforstår!!
Nu er denne tråd blevet lang, men kunne du ikke oprette en ny ved lejlighed ?

det har faktisk betydet at der er talt meget pænt i de andre tråde

MVH Sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-10-03 21:22

Rellom! -
Kære elendige hundehoveder - nu er der endelig mulighed for at høvle hinanden til og så gider i ikke.
I øvrigt er der 41 fejl - den første er hvis hun kommer for sent, for så er det ligesom ligemeget.
Emesen.
Hov nu så jeg først at den var lukket.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-10-03 21:35

Ja, det med gæs er vist ikke aktuelt for Molokyles vedkommende.
For han går åbenbart i seng med hønsene.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-03 09:36

mango -> Jo, det ku' da godt være jeg skulle gøre denne tråd til en tilbagevendende begivenhed. Sådan for lige som at tage trykket en gang imellem Måske jeg skulle kalde den 'Sikkerhedsventilen..' ? Næhh..'Mudderpølen' er OK.

Rellom ->

</MOLOKYLE>