/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 320
mIRC bot script!
Fra : ostemanden
Vist : 296 gange
150 point
Dato : 09-10-03 22:46

Dette her er i og for sig et let spørgsmål, men jeg vil gerne i kontakt med en der ved en HEL masse om mIRC scripts og som kan forklare en dejlig nybegynder som mig det grundlæggende....

Lad mig først starte med det simple spørgsmål:
Hvordan laver jeg det så hvis en person i min kanal skriver !help, så gennemlæser min bot en fil på serveren og /notice'r filens indhold (plain txt)???

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 04-11-03 15:00

Hey jeg kender lidt til mirc scripts :D eller meget efter andres mening :D

on *:text:!help:#:{ /play -n $nick plain.txt }

du kender vel godt on text :D
/play - betyder at du vil "spille" en fil... så du får alt fra den ud...
-n - betyder så det kommer om /notice til personen
$nick til - den person som skriver !help
plain.txt - filen den læser

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 04-11-03 15:00

Hey jeg kender lidt til mirc scripts :D eller meget efter andres mening :D

on *:text:!help:#:{ /play -n $nick plain.txt }

du kender vel godt on text :D
/play - betyder at du vil "spille" en fil... så du får alt fra den ud...
-n - betyder så det kommer om /notice til personen
$nick til - den person som skriver !help
plain.txt - filen den læser

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 04-11-03 15:00

sorry... kom sq lige til at trykke 2 gange på send

mvh. Noxiaz :D