/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
novice i nød
Fra : vinterlie
Vist : 221 gange
40 point
Dato : 09-10-03 17:36

hvordan flytter jeg en fil fra works til adobes FotodeLuxe?

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 09-10-03 21:51

har du forsøgt at importere filen i FotoDeluxe?

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 09-10-03 22:15

Som nævnt, enten så kan FotoDeluxe importere, eller du skal finde et dokument format som Works kan gemme i og FotoDeluxe kan læse/importere.

Uden at kende FotoDeluxe, så kan du også komme ud for at skulle overflytte tekst og billerder for sig, og gendanne dokumentet i FotoDeluxe.

mvh. Per

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-10-03 22:19

Hej vinterlie

Du må rette mig hvis jeg har misforståen noget.

Jeg forestiller mig at du har et works-dokument hvori der tilføjet et billede.
Nu ønsker du at "tage" billedet ud for at behandle det i Fotodeluxe.

Hvis mine to antagelser er rigtige kan det ikke lade sig gøre. Billedet er "klistret" til dokumentet.
Det du kan er at udskrive dokumentet scanne billedet over i en billedfil, og så kan du behandle billedet.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : vinterlie

Dato : 10-10-03 03:55

Mange tak for rådene, jeg har fået løst et problem, men måske er der en endnu nemmere løsning, kan jeg komprimere sider lavet pa works, altså sider med både tekst og billeder, så jeg kan sende dem via mail? - Det er nemt at få billeder fra fotodeluxe til works, og der lave A4-sider men ikke den anden vej.
- jeg ved ikke hvad det vil sige at importere noget med fotodeluxe, så det vil jeg selvfølgelig gerne vide noget om. Jeg har kun haft computer i kort tid. - Så bær venligst over med mig, men rådet om at udskrive og derefter scanne siden ind i fotodeluxe og sende det derfra, lyder nemt, tak for det

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-10-03 08:49

Hej.

Nu ved jeg ikke hvor stor den eller de filer du skal sende, men der er et progrm der hedder WIN ZIP, dette program kan de bruge til at komprimere filer med. du kan downloade en prøveudgave af programmer på :

www.download.cnet.com

du skal blot søge efter win zip.

Selve zip-filen du sendet bår højst fylde 1 mb

Held og lykke
ellebye

Kommentar
Fra : vinterlie

Dato : 10-10-03 17:33

Tak ska' du ha' ellebye, men din downloadadresse virker ikke, men jeg prøver selvfølgelig at finde "win zip". Jeg ved ikke noget om pointsystemet endnu, så derfor er det en lille smule "så som så" med point'ne, men jeg vil selvfølgelig også se at finde ud af det, - men lige i øjeblikket er der så meget andet der er vigtigere, - bla. bare at finde ud af hvordan en iMac virker, - det er ikke nemt, som en ældre mand at begynde i skole igen! - Det er ikke en undskyldning, men en konstantering af, at når man runder de 80, er det lidt anderledes, end da man rundede 20! - enig? - Men det kan du vel ikke vide noget om endnu, tror jeg, - men tak ska' du ha...
Kommer tid kommer råd! - Siges der, så min tid kommer nok...
Det var vist lidt mere end et spørgsmål, - men hva' skidt det går jo nok alligevel...
Mvh. Vinterlie

Kommentar
Fra : vinterlie

Dato : 10-10-03 17:34

Tak ska' du ha' ellebye, men din downloadadresse virker ikke, men jeg prøver selvfølgelig at finde "win zip". Jeg ved ikke noget om pointsystemet endnu, så derfor er det en lille smule "så som så" med point'ne, men jeg vil selvfølgelig også se at finde ud af det, - men lige i øjeblikket er der så meget andet der er vigtigere, - bla. bare at finde ud af hvordan en iMac virker, - det er ikke nemt, som en ældre mand at begynde i skole igen! - Det er ikke en undskyldning, men en konstantering af, at når man runder de 80, er det lidt anderledes, end da man rundede 20! - enig? - Men det kan du vel ikke vide noget om endnu, tror jeg, - men tak ska' du ha...
Kommer tid kommer råd! - Siges der, så min tid kommer nok...
Det var vist lidt mere end et spørgsmål, - men hva' skidt det går jo nok alligevel...
Mvh. Vinterlie

Kommentar
Fra : vinterlie

Dato : 10-10-03 17:34

Tak ska' du ha' ellebye, men din downloadadresse virker ikke, men jeg prøver selvfølgelig at finde "win zip". Jeg ved ikke noget om pointsystemet endnu, så derfor er det en lille smule "så som så" med point'ne, men jeg vil selvfølgelig også se at finde ud af det, - men lige i øjeblikket er der så meget andet der er vigtigere, - bla. bare at finde ud af hvordan en iMac virker, - det er ikke nemt, som en ældre mand at begynde i skole igen! - Det er ikke en undskyldning, men en konstantering af, at når man runder de 80, er det lidt anderledes, end da man rundede 20! - enig? - Men det kan du vel ikke vide noget om endnu, tror jeg, - men tak ska' du ha...
Kommer tid kommer råd! - Siges der, så min tid kommer nok...
Det var vist lidt mere end et spørgsmål, - men hva' skidt det går jo nok alligevel...
Mvh. Vinterlie

Kommentar
Fra : vinterlie

Dato : 10-10-03 17:34

Tak ska' du ha' ellebye, men din downloadadresse virker ikke, men jeg prøver selvfølgelig at finde "win zip". Jeg ved ikke noget om pointsystemet endnu, så derfor er det en lille smule "så som så" med point'ne, men jeg vil selvfølgelig også se at finde ud af det, - men lige i øjeblikket er der så meget andet der er vigtigere, - bla. bare at finde ud af hvordan en iMac virker, - det er ikke nemt, som en ældre mand at begynde i skole igen! - Det er ikke en undskyldning, men en konstantering af, at når man runder de 80, er det lidt anderledes, end da man rundede 20! - enig? - Men det kan du vel ikke vide noget om endnu, tror jeg, - men tak ska' du ha...
Kommer tid kommer råd! - Siges der, så min tid kommer nok...
Det var vist lidt mere end et spørgsmål, - men hva' skidt det går jo nok alligevel...
Mvh. Vinterlie

Kommentar
Fra : vinterlie

Dato : 10-10-03 17:34

Tak ska' du ha' ellebye, men din downloadadresse virker ikke, men jeg prøver selvfølgelig at finde "win zip". Jeg ved ikke noget om pointsystemet endnu, så derfor er det en lille smule "så som så" med point'ne, men jeg vil selvfølgelig også se at finde ud af det, - men lige i øjeblikket er der så meget andet der er vigtigere, - bla. bare at finde ud af hvordan en iMac virker, - det er ikke nemt, som en ældre mand at begynde i skole igen! - Det er ikke en undskyldning, men en konstantering af, at når man runder de 80, er det lidt anderledes, end da man rundede 20! - enig? - Men det kan du vel ikke vide noget om endnu, tror jeg, - men tak ska' du ha...
Kommer tid kommer råd! - Siges der, så min tid kommer nok...
Det var vist lidt mere end et spørgsmål, - men hva' skidt det går jo nok alligevel...
Mvh. Vinterlie

Kommentar
Fra : vinterlie

Dato : 10-10-03 17:35

Tak ska' du ha' ellebye, men din downloadadresse virker ikke, men jeg prøver selvfølgelig at finde "win zip". Jeg ved ikke noget om pointsystemet endnu, så derfor er det en lille smule "så som så" med point'ne, men jeg vil selvfølgelig også se at finde ud af det, - men lige i øjeblikket er der så meget andet der er vigtigere, - bla. bare at finde ud af hvordan en iMac virker, - det er ikke nemt, som en ældre mand at begynde i skole igen! - Det er ikke en undskyldning, men en konstantering af, at når man runder de 80, er det lidt anderledes, end da man rundede 20! - enig? - Men det kan du vel ikke vide noget om endnu, tror jeg, - men tak ska' du ha...
Kommer tid kommer råd! - Siges der, så min tid kommer nok...
Det var vist lidt mere end et spørgsmål, - men hva' skidt, det går jo nok alligevel...
Mvh. Vinterlie

Kommentar
Fra : vinterlie

Dato : 10-10-03 17:35

Tak ska' du ha' ellebye, men din downloadadresse virker ikke, men jeg prøver selvfølgelig at finde "win zip". Jeg ved ikke noget om pointsystemet endnu, så derfor er det en lille smule "så som så" med point'ne, men jeg vil selvfølgelig også se at finde ud af det, - men lige i øjeblikket er der så meget andet der er vigtigere, - bla. bare at finde ud af hvordan en iMac virker, - det er ikke nemt, som en ældre mand at begynde i skole igen! - Det er ikke en undskyldning, men en konstantering af, at når man runder de 80, er det lidt anderledes, end da man rundede 20! - enig? - Men det kan du vel ikke vide noget om endnu, tror jeg, - men tak ska' du ha...
Kommer tid kommer råd! - Siges der, så min tid kommer nok...
Det var vist lidt mere end et spørgsmål, - men hva' skidt, det går jo nok alligevel...
Mvh. Vinterlie

Kommentar
Fra : vinterlie

Dato : 10-10-03 17:35

Tak ska' du ha' ellebye, men din downloadadresse virker ikke, men jeg prøver selvfølgelig at finde "win zip". Jeg ved ikke noget om pointsystemet endnu, så derfor er det en lille smule "så som så" med point'ne, men jeg vil selvfølgelig også se at finde ud af det, - men lige i øjeblikket er der så meget andet der er vigtigere, - bla. bare at finde ud af hvordan en iMac virker, - det er ikke nemt, som en ældre mand at begynde i skole igen! - Det er ikke en undskyldning, men en konstantering af, at når man runder de 80, er det lidt anderledes, end da man rundede 20! - enig? - Men det kan du vel ikke vide noget om endnu, tror jeg, - men tak ska' du ha...
Kommer tid kommer råd! - Siges der, så min tid kommer nok...
Det var vist lidt mere end et spørgsmål, - men hva' skidt, det går jo nok alligevel...
Mvh. Vinterlie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-10-03 19:31

Hej igen.
Linken er da også forkert.

den hedder
www.download.com

og ellers det samme.
Nu skal du høre. Jeg er som sådan ligeglad med point, det der tæller for mig er at kunne hjælpe andre.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-10-03 19:39

Prøv nedenståen adresse og se om du ikke kommer direkte ind hvor du kan downloade et program til at lave zip-filer med.

download.com.com/3000-2250-10225074.html

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-10-03 19:41

Prøv nedenståen adresse og se om du ikke kommer direkte ind hvor du kan downloade et program til at lave zip-filer med.

www.download.com.com/3000-2250-10225074.html