/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
lukke spørgsmål
Fra : skingur
Vist : 475 gange
51 point
Dato : 09-10-03 08:32

Suk... hvorfor kan I ikke selv lave en tråd istedet for at skrive tips om jeres mening?
Dennis... ja, du er nærig. Dine point er mistet een gang for alle, idet du har lavet et spørgsmål. Så selv om du har fundet en løsning på dit problem, så luk dog spørgsmålet.
Christina

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 08:42

Dennis, jeg kan så forstå at du ikke har fattet, at de point du har lagt ind er tabt for dig selv. Iøvrigt har du jo ulejliget mennesker med dit spørgsmål, så hvorfor ikke få det lukket.

Min klare mening er, at dem der ikke gider lukke spørgsmål, er temmelig uopdragne.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-10-03 08:47

Ja Dennis det er jo ikke dine superpoint der går til spilde, men dine "ledige" point og dem får du jo nogen af hver dag, altså første gang du logger ind på kandu..logger du ind flere gange på samme dag får du ikke flere, men én gang om dagen...øv det lyder indviklet men håber du forstår ??
Måske kan en anden forklare det bedre?

Jeg synes det er smålig at være ikke at give folk point, de har sgu da brugt deres kostbare tid på at forsøge at hjælpe dig !
Mvh Mango

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 09-10-03 08:54

Til dem der ikke gider lukke spørgsmål, de er uopdragne og der er brugt tid på at forsøge at hjælpe jer! Det er min mening!!!

Ps. Ha' en god dag

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 08:58

Enig Ishoey, at han så ovenikøbet argumenterer i Tips, kan da få en til at tænde helt af.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-10-03 09:00

lige præcis 3773.. jeg er ved at blive sindssyg af alle de kommentarer, der bliver lagt i tips istf at blive lagt ud i en tråd, der kan kommenteres på

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 09:04

Nu gjorde Dennis sig den ulejlighed at lægge et link til omtalte spørgsmål, og der har blandt andet jeg, allerede været efter ham.

Accepteret svar
Fra : Dennis85

Modtaget 61 point
Dato : 09-10-03 09:07

Jeg undskylder meget min opførsel, og vil gøre alt for at rette op på det.. Jeg kan godt se at jeg har en forkert indstilling..
Jeg har hermed afsluttet mine spørgsmål, og vil for fremtiden opføre mig bedre..

Det skal dog siges at det var en misforståelse fra min side ang points'ne bliver trukket med det samme..
Men det ved jeg nu.. Jeg skal også nok give nogle flere points for mine spørgsmål...

Men jeg må indrømme at jeg er lidt "stødt" over 3773's indlæg:
Citat
Dennis, jeg kan så forstå at du ikke har fattet, at de point du har lagt ind er tabt for dig selv

Men måske husker man det bedre hvis det bliver sagt i en hård tone..

Igen, undskyld fra min side..

Mvh Dennis

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 09:08

Der var jeg da tæt på at tisse i bukserne af grin. Vores røffel til lille Dennis, medførte aldeles omgående en lukning af i hverttilfælde to spørgsmål.

Godt Dennis, det er mere i tråd med ideen herinde. Undskyld, hvis du synes vi var for hårde mod dig, men sommetider fattes budskabet bedst, når det serveres med en klaphammer, lige mellem øjnene (citat Garfield).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 09:10

Godt ord igen Dennis.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-10-03 09:11

Flot Dennis du er en guttermand, tænkte nok at det skyldes en misforståelse fra din side
Venligst
Sus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 09:11

..og Dennis, det er dig selv der vurderer hvad du synes dine spørgsmål er værd. At jeg farer op under loftet, er fordi dit tip støder mig. Men som sagt, godt ord igen.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 09-10-03 09:14

Ang points for tip:

Jeg er sådan set ligeglad med om et spørgsmål er 1 eller 500 point værd, og det ved jeg at de fleste er..
Men derfor kan jeg da godt give nogle flere...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 09:15

..og spørg endelig igen, hovedparten af kandu'er kan ganske simpelt ikke lade være med at forsøge at svare. Sommetider kan man ganske simpelt ikke finde svaret, men så afleverer man jo bare det man har. Så er det jo spørgeren sommetider selv får øje på det hint der skal til, for selv at løse problemet/finde svaret.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 09-10-03 09:20

Præcis som mit GTA spørgsmål hvor mrhan skriver:
Citat
Virker som om det er "noget" på din maskine der er galt med, lidt mærkeligt at 2 spil har samme syndrom.....

Som jo på en måde osse er det rigtige svar..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-10-03 12:03

Sommmm I dog kan... men ellers enig.
Jeg har vandkøling på mit scroll-hjul. Det blev jeg simpelthen nød, til hvis jeg skulle kigge igennem min liste over spørgsmål (under "Din profil"), jeg har deltaget i... og som stadig ikke er lukket. Den ældste er fra 30/03-2003 (jeg startede på Kandu?dk 07/02-2003). Kigger man på listen, så er det ret så skuffende... ca. 75% (har lige lavet statestik) mangler at blive godkendt/lukket, og det behøver jo ikke være mig, da der er også andre deltagere på disse strenge.
Ret så nedslående at kigge på, får én til at tænke på, om folk nu også sætter pris på, at blive hjulpet / vejledt.

Et lille råd til ALLE på Kandu?dk
=======================
Ta' og brug et par minutter på at gå ind under "Din historik" og luk for pokker jeres gamle spørgsmål under "Dine spørgsmål".

Nå, nok øffen her fra Nordsøen... hvor vejret i øvrigt er af H****** til - godt jeg ikke sidder nede i en af de Stand-by både, vi har liggende ved platformen - yrfff! I nat havde vi op til 75 knobs "let brise", og "bølgeskvulp" på over 12 meter.
Godt jeg har mit eget kontor
Fortsat god dag til jer allezusammen
Søren (på jobbet)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-10-03 12:05

Til 3773

Hvis det er mig du hentyder til mht.
Citat
Nu gjorde Dennis sig den ulejlighed at lægge et link til omtalte spørgsmål, og der har blandt andet jeg, allerede været efter ham.

så vil jeg da godt have lov til, at pointerer, at jeg ikke har "været efter" nogen, men blot forklaret hvordan pointsystemet hang sammen og opfordret til, at spørgsmålet blev lukket alligevel

Dennis, hvis du har taget det som om jeg har været efter dig, beklager jeg dette dybt, da det på ingen måde har været min hensigt.

// Toupie

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 12:13

Fint nok Toupie. Men jeg står gerne ved jeg har "råbt" lidt af Dennis. Ligesom Clan kan jeg konstatere enorme mængder tråde, hvor spørgerne ikke har gidet lukke, endsige kommentere de svar-forsøg der er faldet. Dennis siger pænt undskyld, og skyder lidt igen, med at han følte vi (jeg) var lidt hårde ved ham. Fair nok, men som Clan siger 75% svar uden respons er altså uartigt. Nu gider jeg ikke koge mere på det.

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 09-10-03 15:58

Har ikke brugt kandu så meget. Så jeg ville lige hører hvordan man lukker sine spørgsmål. Undskyld. Lidt dumt spørgsmål

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 16:07

> Hej SubZero, du klikker på "accepter kommentar som svar" (tror jeg nok der står) ovenover den kommentar der er den du synes kommer nærmest.

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 10-10-03 07:05

Tak for svaret Dennis85. Nu gider vi ikke koge mere suppe på denne tråd... du får lidt ekstra point for at være en flink fyr, der har sagt undskyld

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 10-10-03 11:28

Hehe jeg takker meget, selvom det ikke er nødvendigt med ekstra point.. Og vil endnu engang sige undskyld.
Jeg har hermed lært min lektie

Mvh Dennis