/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Støt unge mødre eller london tur hvad er~
Fra : emesen
Vist : 402 gange
50 point
Dato : 08-10-03 20:37

Tager jeg fejl eller er det samme person?
Her kan man støtte unge mødre:
http://www.ungemodre.dk/stotos.html.html
Bank Nordea
Reg. nr 2136
Kontonr. 9022143449
OG
Her kan man støtte en london tur
http://www.london-tour.webbyen.dk/
Nordea
Reg nr. 2136
Konto nr. 902214349
Eller tager jeg fejl?
Emesen.

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 60 point
Dato : 08-10-03 20:43

orv... endnu en detektiv

Sikke en skiderik der laver de links. Hvis I får mit kontonummer, hjælper I så med dyrlægeregningen på min hests ben?

Kommentar
Fra : Nullemus

Dato : 08-10-03 20:47

Nej du tager ikke fejl... Det ser ud til det er samme person...
Det ser lidt mystisk ud...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-10-03 20:49

Rent tilfælde da jeg så på "London - siden" kunne jeg huske banken, og kiggede lige efter.
Skingur - skal du så ha' beløbet i Engelske pund.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 20:57

...og ?

Jeg har kommenteret på ungemodre.osv et par gange og er blevet enig med mig selv (hvem ellers..?) om, det er et spørgsmål der går på at skaffe Sponsor Kr. og Gratis Arbejdskraft (..formålet er jo ellers sympatisk nok.), så dem lagde jeg i papirkurven.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-10-03 20:57

Det ved jeg ikke...er kursen god?
Chrisitna

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-03 20:59

ja en skiderik..... men hvor meget kan vi egentlig gøre ved sådan nogler personer......

hej christina du kunne jo prøve. ku være at man skulle gøre det samme med alle de udgifter man har pga en svensker.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-10-03 21:22

Hej skingur

Hvis du oplyser din banks registreringsnummer og dit kontonummer, giver jeg dig de første kr. 100,00

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-10-03 21:26

Franksp - jeg troede det var en stor Bank du exelerede i.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-10-03 21:27

>molokyle

Gratis arbejdskraft??? Vil de have nogle til at passe børnene mens de er i London?

> emesen

M_S "spøger" i flere spørgsmål. "Anskaffelse af hund, udlejning af lejlighed og rejse til London.

Trist at det skal være sådan på kandu. Da kandu tidligere i dag har "fjernet" brugere kan det jo være at det kan ske igen.

> skingur

Detektivarbejde eller ej, det er da surt at bruge tid på at være til grin.

mvh ans

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-10-03 21:31

Hej emesen

Ja, det er det også, men dette sponsorat er fra min egen lomme. Synes du det er for fedtet?

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-10-03 21:31

hej ans...jamen, jeg er fuldstændig enig

Frank... mener du det?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 21:33

ans -> De beder om frivillig og gratis web-assistance til deres hjemmeside. Ok. ?.. men ikke gennem kandu.dk, men på konsulentbasis (..sådan som jeg ser det; parentesbemærket!)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-10-03 21:37

Ja, skingur

Jeg ville ikke sige/skrive sådan noget hvis jeg ikke mente det. Og da emesen, tilsyneladende synes jeg er for fedtet, forhøjer jeg hermed mit sponsorat til
kr. 150,00

De venligste hilsener
Frank

P.S. Jeg glemmer aldrig, at du lagde et kæmpe arbejde med at finde min eftersøgte rødvin, som min kone og jeg nyder ofte.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-10-03 21:43

Molokyle - det var tilsyneladende ok med bidrag til unge mødre (lyder rigtig pænt)
men samme konto beder om studierejsepenge til sig selv.

Franksp - det vidste jeg godt, at det er fra egen lomme, og du er ikke fedtet. Men var det banken så var det fedtet.

Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 21:46

ALLE ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-10-03 22:05

Hej emesen, Det ved jeg godt, at du ved. Det var egentlig også bare for at "gasse" dig lidt. Skingur, har altid været "sød" ved mig, bortset fra engang, med noget navneforveksling, mellem skingur's og fnollerpigen's rigtige navne, som jeg har sagt til mig selv, at jeg aldrig vil bruge mere. Jeg kan ikke rigtigt huske det, men jeg tror at det var bantam, der reddede mig ud af den situarion.
Derfor mener jeg godt jeg vil gi' skingur et bidrag til hendes dyrlægeregning. Måske batter det ikke noget, da jeg jo ikke kender regningens størrelse.
Iøvrigt håber jeg ikke det gør noget, at jeg nu bruger din TRÅD til dette. Det er jo smalltalk.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-10-03 22:13

Bare brug væk - for det er jo smalltalk.
Emesen.
Og nu

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-10-03 22:19

Skingur, hvor bliver du af?

Kommentar
Fra : M_S

Dato : 09-10-03 00:03

tak fordi i blander mig ind i det.... der er sådan cirka over 10.000 unge (aner ikke hvor mange) der tager til London hele tiden......... Ja jeg skal til london men for mine egne penge!! Og ja jeg vil gerne have en hund når jeg kommer hjem, men det har vel ingen ting med sagen at gøre. Jeg er desuden 19. Vil gerne på en pæn måde bede mig fri for at blive blandet ind i dette her bare fordi jeg skal til London. Desuden er denne person der har lavet dette nummer sikkert bare en fattig stakkel. Det kan jo være en og samme person der både ejer unge mødre's hjemmesiden og skal en tur til London.

Venlig hilsen M_S.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-10-03 00:11

M_S
Det skal du ikke tage dig af!
Sådan er Ans bare
Og folk herinde elsker bare at agere politi
Mere ligger der som ikke i det!!!

Frida

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-10-03 00:37

Hej Frank..jeg faldt i søvn! (Ikke foran computeren, men på divanen!) Jeg siger mange tusind tak... SUén strækkker ikke altid så langt! kan man uden risiko smide sit kontonummer på nettet (her) ?

M_S - jeg er ked af, at jeg ikke så at Ans havde nævnt dig i sin kommentar. Jeg gav kun Ans ret i at det ikke er fedt at være til grin, ikke at jeg tror du har noget med det at gøre (Og kommenter så lige lidt på alle de hunderåd du har fået i omtalte tråd )

Jeg vil ind i min seng og videre. Godnat til alle

Kh Christina

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-03 00:47

Skingur, det tror jeg egentligt godt, men som bankmand ville jeg aldrig selv gøre det. Du kan sende det til mig på franksp@jubiipost.dk så er det i hvertfald anonymt her
Mvh
Frank

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-10-03 02:05

>Skingur.

Jeg vil osse gerne på hele Kandu ses og opfattes som en afsindig skideflink og rar fyr, og har lyst til at sende dig 10.000, men må samtidig sige, at jeg er ret god til at styre mine lyster.

I øvrigt kunne vi jo allesammen sende en hund eller to til alle de andre på Kandu, ville det ikke være en genial ide?

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-10-03 07:05

Vi kan starte et kædebrev!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-03 08:38

>M_S

Jeg beklager meget, hvis jeg har taget fejl af dig. I en anden tråd oplyser du om at du skal 3 mdr. til London.
Det kan jo være en tilfældighed at du skriver dette tip htp://www.kandu.dk/dk/tip/5314 samtidig med at en anden skriver et tip om at støtte en London-tur.

mvh ans

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-10-03 08:39

Ja og jeg vil være den første
Alle de andre får nemlig aldig noget
Hvad koster sådan en dyrelæge ?? Er garanteret p...dyr!! Nok derfor det hedder DYRE-læge ...aii ved godt den er tynd men sidder altså her med og forsøger at muntre mig selv lidt op så jeg sidder og fortæller platte vittigheder til mig selv

Mvh. Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-10-03 19:12

Ram> Du er da en afsindig skideflink og rar fyr! Er der nogen der vover at mene andet
Skingur> Du har fuldstændig ret i, at det er skide træls M_S ikke lukker sine sp. - eller i det mindste selv kommenterer i sine indlæg
Ans> Du fortsætter bare med at finde nyoprettede superbruger, som efter din mening ikke bør være her - i et offenligt forum

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-03 19:28

FF -> Hvem er folk ???

Citat
Og folk herinde elsker bare at agere politi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-03 19:30

Ps. Når jeg søger på 'folk', ser det ikke ud til den profil findes her på kandu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-10-03 19:32

De her kædebreve er en rigtig god fidus.
I starter med at sende til mig, og så sender jeg videre til Eyvind, og til sidst kommer de tilbage til mig. På den måde har alle sendt og modtaget - det er nok det mest retfærdige. Overskudet minus temmelig store administrationsudgifter, går direkte til unge hestemødre.
Emesen.
syste@mf.up

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-03 19:34

Heeeiiii.... Enlightment... Den profil snupper jeg : Folk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-10-03 19:37

molokyle> Du skal ikke vide alting
Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-03 19:38

em'n'm & øjvind -> Det er sgi da ulovligt...

From the grave... </ELYKOLOM>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-03 19:42

FF -> Joda.. alt.. helst... altså... jamen... for hulen da.. Jep ! Gør mig vældig umage....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-10-03 19:48

Ja ja - jeg ved godt det er ulovligt med hestemødre - men det var bare et udtryk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-03 20:03

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-10-03 20:24

Molokyle> Du må sgu há et hårdt arbejde!! Igår gik du også tidligt i seng

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 10:28

Nøøøh... Jeg står op kl. 5 eller også er det fordi dette hul i nettet er et, jeg låner af min veninde Frk.Uro om dagen, medens hun er på arbejde. Hun vil underligt nok selv til fadet om aftenen.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 10-10-03 18:27

Tak for svaret skingur, jeg har prøvet med kædeindsamling til din hest - men det virker ikke.
Eyvind.