/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hm... NEJ skingur snyder ikke !!!
Fra : Hm...
Vist : 404 gange
10 point
Dato : 08-10-03 18:47

Hai ALLE.

Ja, så fik I også hilst på min nye alm. profil : 'Hm...' der underskriver sig HM

</MOLOKYLE> = HM & Molokyle = Hm...

Skingur snyder ingen steder, hvilket man måske ellers kunne få indtrykket af, i overskriften på dette spørgsmål :

http://www.kandu.dk/dk/spg/23955

Beklager !

HM

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-10-03 18:54

Det ved jeg da godt hun ikke gør - nemlig.
Og har da aldrig troet det.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 19:11

Nej vel...

emesen -> Sku' hilse at sige fra Hm... ; han er blevet træt, gået i seng og sover MEGET længe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-10-03 19:18

Når HM bliver gammel nok, kan han blive medlem af de almindeliges klub, skulle jeg hilse og sige fra Eyvind.
HM - har han sejlet på tømmerflåde.
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 08-10-03 19:58

Hej med jer !
Hvad er dog det der har fået Skingur til at holde op med at snyde. aiiii. Ku´squ ikke la´vær´ Mange gange undskyld her fra domkirkebyen Jeg lukker, slukker og skrider ind til varmekassen med fjedre i bunden.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 20:44

emesen -> Så vidt vides har HM sejlet, eller rettere staget sig på tømmerflåde rundt om Orø i 1973, med langhårede pædagoger ogt hviiinene småpiger på slæb. Dejlig sommer; den dér du...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-10-03 21:07

Jeg tænkte mere på Keld petersen's tømmerflåde.
Ham der druknede i en haj.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-10-03 07:25

hvad hed han?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-10-03 08:30

øv kan ikke huske lige nu hvad han hed..har lidt fik noget rigtig dårligt rødvin igår..ikka at det ikke smagte godt, men det må være fyldt med et eller andet dårligt, for jeg har det ad h...til idag
Nå det går jo nok over igen
Men han druknede da ikke!! Han kunne jo ikke synke !!!

Mvh.Sus

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 10 point
Dato : 09-10-03 08:35

han hed mortensen!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-10-03 09:18

nååå ja ham kender jeg godt !!

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 09-10-03 11:14

Æv... nu blev jeg vækket af Molokylen

Han siger jeg skal stå op og lukke. Han kan selv lukke i, kan han ...selvpromoverende narhoved !

HM

Godkendelse af svar
Fra : Hm...

Dato : 09-10-03 11:16

Dig kan man da heller ikke skjule noget for skingur

HM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-03 11:22

HM -> Klap selv Skizofrene Bolsjehoved... Står HM for Hans Majestæt... Måske?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-10-03 19:07

Eller "Havnens Motorfærge"
Emesen.