/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Video Codec Server
Fra : Hallob
Vist : 483 gange
120 point
Dato : 08-10-03 17:07

hej jeg har et problem med at Se film på min computer den siger at jeg skal installere en ny Video Codec for at se filmen hvad er det da for noget Nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 08-10-03 17:23

Se her: http://www.dvdrhelp.com/tools.php#codecs

Codec afhænger af den filtype du skal afspille. Ovenfor fås codec til enhver smag...

Go fornøjelse!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-10-03 17:45

Hejsa

Prøv at downloade DivX 5.1

http://www.divx.com/divx/

Rul lidt ned på siden
Så kan du se over til venstre, dovnload now-standard DivX codec (free)
Den klikker du bare på downloader og installerer
Så tror jeg ikke du får problemer med at se dine film

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 08-10-03 17:59

hej Brian den har jeg hentet men har stadig problemer med nogle film derfor altså der er lyd på men ikke billede

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 08-10-03 18:36

Find nu ud af hvilken slags fil du har og vælg codec ud fra det, via linket i mit første indlæg. Eller du vil ikke hjælpes?

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 120 point
Dato : 08-10-03 19:33

Hej igen

Prøv at hente Nimo Codec Pack
den kan næsten klare alt

http://www.stokebloke.com/video/nimo.php

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 08-10-03 20:38

Hej igen Briani..

takker det hjalp... Acceptere lige dig!!

Til Kajkagearm..
Slap dog af det hjalp jo nok ikke vel det var jo nok derfor..

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 08-10-03 20:40

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-10-03 20:43

Hejsa igen

Dejlig at hører du fik det til at virke

Mvh Brian

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 11-10-03 11:08

Hallob.

Jeg er ligeglad med points osv. Jeg konkluderer at du ikke var derinde og bare læse en lille smule... nåja, det er selvfølgelig på engelsk. Undskyld