/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
skingur -> Pointsnyder
Fra : molokyle
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 08-10-03 14:14

Altså; først undskylder jeg overskriften til dette spørgsmål. Det er sådan set bare for at 'lokke' skingur på banen

Jeg tænkte at du skingur, som er så ferm med Smiley'erne, ikke kunne kreere en SNYDER smiley.

Du ved : Sådan en rigtig lumsk og sledsk Smiley man kunne fyre af, når nogen åbentlyst snyder.

???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 08-10-03 14:17

Er det ikke fnollerpige der har lavet de fleste smileys, eller husker jeg forkert??, eller hende der startede med dem?

Bantam

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-10-03 14:26

De kan vist begge 2 - bantam !!

Ikke sandt Chris ?

Venligst
Sus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 14:27

Næh, Skingur har da vist også lavet smiley's, ihverttilfælde en.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 14:34

bantam -> Se her på de sidst tilkomne : http://kandu.dk/dk/faq.asp#20

..eller læs : http://kandu.dk/dk/spg/21121

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 14:54

Jamen den findes allerede!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-10-03 14:59

Gisp.
Der findes da mindre nervepirrende måder til , at kalde Skingur frem på banen.
Eller har du fået indstalleret shockwave som lige skulle afprøves.
Nå men nu kan jeg tage det roligt igen
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 08-10-03 15:09

Hej 3773. Så gjorde du det alligevel, din drønert.
Men noget måtte gøres. Det var til at blive godt p*st af at se på.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 15:20

3773 -> Næh... det gør den ikke

emesen -> [hør] ...ta' du bare en slapper

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 50 point
Dato : 08-10-03 17:59

oh my... jeg har IKKE en shockwave der kunne afbøde forskrækkelsen af at se et spørgsmål med den titel. Jeg tror hellere jeg vil lave en "holdkæfthvorerduenåndsbollemolosmiley" !!!!!! Jeg blev da forfjamsket!!!

Nå...mon ikke karina og jeg kunne slå os sammen og lave den helt rigtige fuskesmiley? Det må jeg se på...

Christina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 18:36

Thi hi..

Jamen det lyder da alletiders...

[hør] Hva' hvis fnollerpige og du kunne slå pjalterne sammen og lægge et par forslag her evt..?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-10-03 18:37

hm... bryder mig faktisk ikke om at stå udråbt som "pointsnyder" på seneste 25. Gider du oprette en tråd der hedder "skingur snyder IKKE" og så vernligst forklare i den tråd, hvad fidusen er!
;-( Christina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 18:40

Ok.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-10-03 18:43

tak

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-03 20:22

Tak for svaret skingur.

Du gør som du gør..

.. en 'tal pænt' Smiley ville nu heller ikke være af vejen

</MOLOKYLE>