/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Så stop det fup med points og profiler!!
Fra : Ishoey
Vist : 323 gange
50 point
Dato : 08-10-03 12:51

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 12:59

Tak for det Ishoy, men vi taler for døve øren. Ingen gør noget.

De må sgu da kunne spærre IP'en på den/de galtnakker, d'herrer Mr.x, Nols, Nols14, Denny_petersen, Jansalbaek, ParZyde og hvem de nu måtte finde på. Det kunne ligne en skolestue et eller andet sted.

Mr.x fik snuppet point's igår, og nu fortsætter Jansalbaek, som er en lettere omskrivning af et af de logins der støttede mr.x (gider ikke finde navnet).

Jeg kunne se jeg havde fået to vurderinger af mit tip til 0, hvilket tyder på at man samler point sammen igen.

Jeg fik en grim mistanke, om det skulle være en gammel kandu (eller zonker), der laver hærværk. Der har jo været en del dobbeltprofilering/BFI-historien/Summer osv osv. Den gode Mogens har jo givet den fineste instruktion i sløring af IP, og har gentagne gange været inde, på trods af kandus blokeringer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 13:00

Jamen Ishoey, du fylder da bare deres pointposer med de link.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 13:00

Tak for det Ishoy, men vi taler for døve øren. Ingen gør noget.

De må sgu da kunne spærre IP'en på den/de glatnakker, d'herrer Mr.x, Nols, Nols14, Denny_petersen, Jansalbaek, ParZyde og hvem de nu måtte finde på. Det kunne ligne en skolestue et eller andet sted.

Mr.x fik snuppet point's igår, og nu fortsætter Jansalbaek, som er en lettere omskrivning af et af de logins der støttede mr.x (gider ikke finde navnet).

Jeg kunne se jeg havde fået to vurderinger af mit tip til 0, hvilket tyder på at man samler point sammen igen.

Jeg fik en grim mistanke, om det skulle være en gammel kandu (eller zonker), der laver hærværk. Der har jo været en del dobbeltprofilering/BFI-historien/Summer osv osv. Den gode Mogens har jo givet den fineste instruktion i sløring af IP, og har gentagne gange været inde, på trods af kandus blokeringer.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 13:02

Hvis de bliver konfiskeret Molo, kan det jo være lige meget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 13:10

Ok. men pointregnen kunne jo motivere den/de der blev afsløret, så de fik lyst at liste sig herind igen! Iøvrigt hjælper det INTET at spærre for en IP, hvis de som hos undertegnede har oprettet sin profil/-er med freemail, hotmail eller lign.
Jeg kan logge ind fra ALLE IP'er.

Har I f.eks. lyst at hilse på en ny bruger som også er mig? Jeg har nemlig oprettet et alias som alm. bruger til at hente point der dedikeres mig direkte og som jeg af moralske grunde ikke vil modtage. Lidt ligesom Eyvind.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 08-10-03 13:16

Hai igen...

Ja så blev jeg altså også alm. bruger, men vil kun ved helt specielle lejligheder bruge denne profil. Nu ved I det!

HM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 13:20

Sådan...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 13:21

Molo, nu bliver den slags drengestreger jo aldrig gamle før de bliver opdaget. Vi kunne godt bruge et "moralsk politi" herinde ind imellem. Fuld frihed kan åbenbart ikke administreres.

Trist.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 08-10-03 14:03

> Ishoey

Der er IKKE noget når man trykker på dine link, så noget kunne tyde på det ER fjernet.

Bantam

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 14:07

3773 -> Det 'moralske politi' er strengt taget Kandu.dk's opgave, ikke 'vores' ! Det også tilstrækkeligt at oplyse folk om at deres snyderi er opdaget, så fordufter de som regel stille og roligt af sig selv

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 50 point
Dato : 08-10-03 14:11

Godt gået Ishoy, du fortjener sgu et point eller to. Synd det ikke er et tip. Så kunne jeg have givet det fem stjerner.

...og Big Brother is watching us, så jeg vil ikke bede dig lægge en kommentar i "vittigheder", med henblik på at give dig et point. Så bliver vi bare knaldet.

Hæ hæ hæ hæ

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 14:13

Molo, ham her var stærkt ihærdig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 14:19

I know...

Godt gået drenge/piger og kandu.dk

..over and out.

HM & </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey

Dato : 08-10-03 14:30

Tak for svaret 3773.
For det er dig fortjener 50 point

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 14:35

Jamen kan jeg give dig den anden vej, uden nogen får kvalme???? Du har sgu også trukket din del af læsset, men det er jo lige dygtigt nok at side og udveksle point.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 08-10-03 15:03

3773>>

Det skal du ikke, da jeg er nemlig ligeglad med point!