/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE 6.0 DK
Fra : Smukke_Ole
Vist : 519 gange
50 point
Dato : 08-10-03 11:29

Er der nogen der ved, hvor man kan downloade ovennævnte ?

Accepteret svar
Fra : Ishoey

Modtaget 60 point
Dato : 08-10-03 11:38
Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 08-10-03 11:44

prøv at se på denne som er den bedste, er meget svært at afgøre, men den er u-betinget milevidt foran MS Explorer. De ligner hinanden voldsomt meget og kan stort set det samme. Af de virkelig store fortrin skal bl.a. nævnes: Indbygget EFFEKTIV popupstopper og muligheden for at grupére sine foretrukne sider. Herudover vil du meget hurtigt blive "forelsket" i, hvor let det er at klikke diverse muligheder fra og til. Prøv selv og du vil uden tvivl give mig ret. Du kan hente Dansk udgave på programmets webside.

http://www.avantbrowser.com/index.html

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 16-01-04 02:56

Yepper - Giver Ishoey ret, Avant rykker, og er op til 40% hurtigere på nettet end IE

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 30-01-04 16:16

Tak for svaret Ishoey.