/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Surroundanlæg til TV
Fra : lallebae
Vist : 449 gange
40 point
Dato : 08-10-03 10:51

Hvad dur af lavprisanlægene. Det skal kun bruges til TV.
Kender nogen Ephog CH DVD fra Elektronik-lavpris

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 12:26

Som du selv skriver er lavprisanlægene lavpris. Lumatron er den der har været mest gedigen af dem jeg har lyttet på. Check selv vægten på dimserne (god indikation). Slå med knoen på højtalerne - det skal sige "dok" og ikke dunk. Undlad at anvende de medleverede ringeledninger til højttalerne - de er simpelthen for ringe.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 12:29

Lumatronen koster hvis jeg husker rigtigt et par tusind. Dem til en enkelt tusse er simpelthen for ringe, dem ville jeg holde mig fra.

Det er dig selv, der bedst kan vurdere hvor godt det skal være kontra prisen. Træerne vokser ikke ind i himlen. Du får beklageligvis kun det du betaler for.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 12:29

Lumatronen koster hvis jeg husker rigtigt et par tusind. Dem til en enkelt tusse er simpelthen for ringe, dem ville jeg holde mig fra.

Det er dig selv, der bedst kan vurdere hvor godt det skal være kontra prisen. Træerne vokser ikke ind i himlen. Du får beklageligvis kun det du betaler for.

Accepteret svar
Fra : KajKagearm

Modtaget 40 point
Dato : 08-10-03 17:36

Min datter har Lumatronen - den spiller Ok til pigeværelset. Den har dog nogle betjeningsuheldigheder, som man kan leve med. Største svaghed er efter min mening den indbyggede RDS-radio. Den skal helst bo op af senderen for ikke at knase og støje. Har haft den på kabelnettet, hvorved suset forsvandt og erstattedes af intermodulationstøj. Så den kan kun bruges til radioavisen.

DVD- og Surround-delen er udmærket til pengene. Højtalerne, hmmm, ja til pige/drengeværelset, men et sæt SoundBlaster 6.1 gør det altså bedre....

Godkendelse af svar
Fra : lallebae

Dato : 08-10-03 23:59

Tak for svaret KajKagearm.